Ogłoszenie z dnia 2022-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00125318/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa orzecznictwa lekarskiego w ramach kwalifikacji wstępnej uczestników do kompleksowej rehabilitacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWY FUNDUSZ REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
1.3.) Oddział zamawiającego: PFRON
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012059538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 13
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-828
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: akaszuba@pfron.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pfron.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pfron1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa orzecznictwa lekarskiego w ramach kwalifikacji wstępnej uczestników do kompleksowej rehabilitacji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f01a82a-bfb9-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00265458
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00053174/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.34 Orzecznictwo lekarskie-kwalifikacja wstępna uczestników do kompleksowej rehabilitacji Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
POWER2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00125318/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/08/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 137500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Umowy jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi orzecznictwa lekarskiego w ramach procesu rekrutacji i kwalifikacji uczestników do kompleksowej rehabilitacji w Ośrodkach Rehabilitacji Kompleksowej.2. Opis przedmiotu zamówienia został określony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Umowy jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi orzecznictwa lekarskiego w ramach procesu rekrutacji i kwalifikacji uczestników do kompleksowej rehabilitacji w Ośrodkach Rehabilitacji Kompleksowej.2. Opis przedmiotu zamówienia został określony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Umowy jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi orzecznictwa lekarskiego w ramach procesu rekrutacji i kwalifikacji uczestników do kompleksowej rehabilitacji w Ośrodkach Rehabilitacji Kompleksowej.2. Opis przedmiotu zamówienia został określony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Umowy jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi orzecznictwa lekarskiego w ramach procesu rekrutacji i kwalifikacji uczestników do kompleksowej rehabilitacji w Ośrodkach Rehabilitacji Kompleksowej.2. Opis przedmiotu zamówienia został określony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Umowy jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi orzecznictwa lekarskiego w ramach procesu rekrutacji i kwalifikacji uczestników do kompleksowej rehabilitacji w Ośrodkach Rehabilitacji Kompleksowej.2. Opis przedmiotu zamówienia został określony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.5.5.) Wartość części: 35000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Umowy jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi orzecznictwa lekarskiego w ramach procesu rekrutacji i kwalifikacji uczestników do kompleksowej rehabilitacji w Ośrodkach Rehabilitacji Kompleksowej.2. Opis przedmiotu zamówienia został określony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.5.5.) Wartość części: 7000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Umowy jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi orzecznictwa lekarskiego w ramach procesu rekrutacji i kwalifikacji uczestników do kompleksowej rehabilitacji w Ośrodkach Rehabilitacji Kompleksowej.2. Opis przedmiotu zamówienia został określony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Umowy jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi orzecznictwa lekarskiego w ramach procesu rekrutacji i kwalifikacji uczestników do kompleksowej rehabilitacji w Ośrodkach Rehabilitacji Kompleksowej.2. Opis przedmiotu zamówienia został określony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.5.5.) Wartość części: 64000 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Umowy jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi orzecznictwa lekarskiego w ramach procesu rekrutacji i kwalifikacji uczestników do kompleksowej rehabilitacji w Ośrodkach Rehabilitacji Kompleksowej.2. Opis przedmiotu zamówienia został określony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Umowy jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi orzecznictwa lekarskiego w ramach procesu rekrutacji i kwalifikacji uczestników do kompleksowej rehabilitacji w Ośrodkach Rehabilitacji Kompleksowej.2. Opis przedmiotu zamówienia został określony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Umowy jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi orzecznictwa lekarskiego w ramach procesu rekrutacji i kwalifikacji uczestników do kompleksowej rehabilitacji w Ośrodkach Rehabilitacji Kompleksowej.2. Opis przedmiotu zamówienia został określony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kasperek Maciej konsultacje lekarskie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761580652
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Lübek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Specjalistyczna Praktyka Lekarska Ortopedyczno – Urazowa Przemysław Rogalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392459552
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Rehabilitacyjno – Lekarski Radosław Operacz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541959278
7.3.4) Miejscowość: Chrząstowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MACIEJ KASPAREK KONSULTACJE LEKARSKIE
jakie przetargi wygrała firma
MACIEJ KASPAREK KONSULTACJE LEKARSKIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska Renata Szczupak - Orłowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7791891334
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Rehabilitacyjno – Lekarski Radosław Operacz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541959278
7.3.4) Miejscowość: Chrząstowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie badania pt. "Wpływ polityki spójności na rozwój obszarów wiejskich".
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- Modernizacja instalacji wody zimnej, instalacji przeciwpożarowe oraz kanalizacji deszczowej w Przedszkolu nr 56 ,,Wesołe Kubusie" przy ul. Gubinowskiej 28/30 cz. 1
- świadczenie usług cateringowych w filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Kamionie
- "Zatrudnienie mikrobiologa w Zespole Kontroli Zakażeń Szpitalnych, superwizora do Poradni Zdrowia Psychicznego oraz zatrudnienie lekarza w zakresie neurologii w trybie dyżurowym"
- Dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni, środków czystości i artykułów higienicznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stwierdzanie zgonów, ustalanie ich przyczyny oraz wystawianie kart zgonu osób zmarłych w granicach administracyjnych Miasta Ruda Śl. - zgodnie z art. 11 ust. 2 ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych
- "Świadczenie usług doradczych wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze"
- Usługa wykonania zadań służby medycyny pracy wobec pracowników UG i innych badań, których konieczność wykonania ustali lekarz jednostki medycyny pracy
więcej: Ogólne usługi lekarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.