eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mordy › Przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Mordy



Ogłoszenie z dnia 2024-03-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Mordy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Mordy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582457

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Mordy

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-140

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 256415402

1.5.8.) Numer faksu: +48 256415115

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mordy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-miasto-mordy

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.mordy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Mordy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2456c69-d1a6-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00265437

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067722/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Mordy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00215751

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6504065,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą „Przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Mordy”.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje przebudowy niżej wymienionych dróg na terenie Miasta i Gminy Mordy:
1) Przebudowa drogi gminnej nr 360530W „miasto Mordy (dz. nr. ew. 64, 2729, 61, 1534)” w miejscowości Mordy na odcinku od km 0+289 do km 0+496 o długości 0,207 km.
2) Przebudowa drogi gminnej nr 360528W „Radzików Wielki (dz. nr. ew. 555, 568)” w miejscowości Radzików Wielki o długości 0,516 km.
3) Przebudowa drogi gminnej nr 360504W „Radzików Wielki – Wólka Soseńska” w miejscowości Radzików Wielki na odcinku od km 0+000 do km 0+357 o długości 0,357 km.
4) Przebudowa drogi gminnej nr 360515W „Głuchów – dr. powiatowa 3629W (Sosenki Jajki)” w miejscowości Głuchów na odcinkach od km 0+000 do km 0+477 i od km 0+548 do km 1+066
o łącznej długości 0,995 km.
5) Przebudowa drogi gminnej nr 360516W „Wólka Leśna - Wyczółki” w miejscowości Wyczółki na odcinku od km 0+000 do km 0+660 o długości 0,660 km.
6) Przebudowa drogi gminnej nr 360503W „Izdebki Wąsy – gr. gm. Zbuczyn – Pióry Wielkie” w miejscowości Pióry Wielkie na odcinku od km 0+000 do km 0+995 o długości 0,995 km.
7) Przebudowa drogi gminnej nr 360505W „St.Kol.Mordy - Radzików Stopki” na odcinku od km 0+410 do km 1+405 o długości 0,995 km w miejscowościach Klimonty i Mordy.
8) Przebudowa drogi gminnej nr 360511W „Stok Ruski – dr. powiatowa 3615W (Czepielin Kol.)” na odcinku od km 3+292 do km 3+662 o długości 0,370 km w miejscowości Stok Ruski.
9) Przebudowa drogi gminnej nr 360514W „Głuchów – dr. powiatowa 3622W” na odcinku od km 0+485 do km 1+400 o długości 0,915 km w miejscowości Głuchów.
10) Przebudowa drogi gminnej nr 360529W „Klimonty (dz. nr ew. 845)” na odcinku od km 0+303 do km 1+298 o długości 0,995 km w miejscowości Klimonty.
11) Przebudowa drogi wewnętrznej (działka nr 2076) w miejscowości Czepielin o długości 0,995 km.
12) Przebudowa drogi wewnętrznej (działka nr 600) w miejscowości Radzików Wielki o długości 0,140 km.
13) Przebudowa drogi wewnętrznej (działka nr 382) w miejscowości Kolonia Mordy o długości 0,343 km.
14) Przebudowa drogi wewnętrznej (działka nr 2466/5) w miejscowości Mordy o długości 0,173 km.
15) Przebudowa drogi wewnętrznej (działka nr 2119) w miejscowości Mordy o długości 0,110 km.
3. Zamówienie należy wykonać zgodnie z załączonymi Opisami robót budowlanych stanowiącymi Załącznik nr 1 do SWZ, Przedmiarami robót stanowiącymi Załącznik nr 2 do SWZ oraz Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącymi Załącznik nr 3 do SWZ.
4. Wymienione w jakiejkolwiek części opisu przedmiotu zamówienia nazwy, marki bądź pochodzenie wyrobów lub materiałów, nie są obligatoryjne dla Wykonawców. Wykonawcy mają prawo do zaoferowania innych równoważnych wyrobów lub materiałów pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, technologicznych, użytkowych i jakościowych, co najmniej spełniających bądź przewyższających parametry wyrobów lub materiałów wymaganych w SWZ lub załącznikach do SWZ. Obowiązek udowodniania równoważności użytych wyrobów, materiałów itp. będzie spoczywał na Wykonawcy.
5. W trakcie wykonywania robót Wykonawca ma obowiązek dysponować osobą kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej.
6. Minimalny okres gwarancji i rękojmi za wady wynosi 36 miesięcy, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7405823,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9495967,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7405823,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "Regionalne Drogi Podlaskie" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 710010747

7.3.3) Ulica: Brzeska 128

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty przygotowawcze, roboty ziemne, roboty brukarskie, podbudowy, roboty wykończeniowe.
Podwykonawca - F.H.U. Skolimowski Jan


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7405823,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.