eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › WPI BO - Strefa aktywności i wypoczynku przy Szkole Podstawowej nr 66 w Katowicach - plac zabaw (małpi gaj) oraz dwie drewniane altany

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-11-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WPI BO – Strefa aktywności i wypoczynku przy Szkole Podstawowej nr 66 w Katowicach – plac zabaw (małpi gaj) oraz dwie drewniane altany

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 66 im. Janusza Korczaka

1.3.) Oddział zamawiającego: SP66 KATOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000723508

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bolesława Krzywoustego 7

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-870

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 254 16 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp66katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp66katowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WPI BO – Strefa aktywności i wypoczynku przy Szkole Podstawowej nr 66 w Katowicach – plac zabaw (małpi gaj) oraz dwie drewniane altany

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8542208f-37e3-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265305

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005393/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 WPI BO - Strefa aktywności i wypoczynku przy Szkole Podstawowej nr 66 w Katowicach - plac zabaw (małpi gaj) oraz dwie drewniane altany

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249899/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w trybie z wolnej ręki, o którym mowa w art. 305 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 tj.) zwaną dalej: „ustawa Pzp”.
W przedmiotowym zamówieniu publicznym prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji (art. 275 pkt. 1 ustawy Pzp), nr ogłoszenia o zamówieniu 2021/BZP 00168941/01, nie wpłynęła żadna oferta, dlatego Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp unieważnił postępowanie na realizację zadania pn. „WPI BO – Strefa aktywności i wypoczynku przy Szkole Podstawowej nr 66 w Katowicach – plac zabaw (małpi gaj) oraz dwie drewniane altany”.
Wobec powyższego Zamawiający udziela zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/554/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbiórce starej nawierzchni z mas bitumicznych, wykonanie nowej podbudowy oraz nowej nawierzchni bezpiecznej z mas EPDM i SBR, zakup i montaż urządzeń zabawowych, w szczególności:
 zerwanie nawierzchni z masy asfaltowej (91m2);
 rozebranie betonowych obrzeży trawnikowych wraz z ławami betonowymi;
 rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego; - wykonanie koryta pod podbudowę (217,50 rn2);
 ułożenie warstwy podsypki piaskowej;
 ułożenie warstw podbudowy z tłucznia łamanego z zawibrowaniem (217,50 m2);
 ułożenie obrzeży betonowych na ławie betonowej;
 ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni syntetycznej bezpiecznej (0,5-1,5cm wierzchnia warstwa z granulatu EPDM barwionego, plus 9 cm warstwa bazowa SBR o pow. 217,50 m2 );
 plantowanie ziemi urodzajnej wokół wykonanej bezpiecznej i obsianie trawą;
 dostawa i zamontowanie drewnianej altanki o wymiarach 3,15m X 2,70m, o wys. 285 m, z ławkami z oparciem i stołem pośrodku. Podłoga z desek, dach ze sklejki wodoodpornej laminowanej ( 2 szt. );
 dostawa i zamontowanie zestawu sportowego dla dzieci szkolnych wykonanego z polietylenu niskiej gęstości LDPE barwionego w masie. Wymiary: szer. 1259 cm, dł. 1281 cm, HIC 250 cm (1 kpl.
 dostawa i zamontowanie równoważni pojedynczej wykonanej z polietylenu niskiej gęstości LPDE barwionego w masie. Wymiary: szer. 57 cm, dł. 57 cm, HIC 50 cm ilość - 2 szt.;
 dostawa i zamontowanie fotelu obrotowego wykonanego z polietylenu niskiej gęstości LPDE barwionego w masie. Wymiary: szer. 57 cm, dł. 57 cm, HIC 50 cm ilość - 2 szt.;
 wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki.

Opis przedmiotu zamówienia szczegółowo zawarty jest w dokumentacji obejmującej dokumentację projektową, przedmiary robót i specyfikację techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246263,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246263,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246263,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KM-BUD Mirosława Kąkol

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6342613677

7.3.3) Ulica: Koszarowa 12E/49

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-068

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246263,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.