Ogłoszenie z dnia 2024-03-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00212308/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Cięcia, pielęgnacja oraz wycinka drzew i krzewów (na podstawie decyzji na wycinkę drzew i krzewów)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA LUBIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647535
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kilińskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Lubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 763070675
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@um.lubin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.lubin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lubin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Cięcia, pielęgnacja oraz wycinka drzew i krzewów (na podstawie decyzji na wycinkę drzew i krzewów)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10d88c22-cff8-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00265298
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051680/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Cięcia, pielęgnacja oraz wycinka drzew i krzewów (na podstawie decyzji na wycinkę drzew i krzewów)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00212308
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 579600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są cięcia, pielęgnacja oraz wycinka drzew i krzewów, na podstawie decyzji na wycinkę drzew i krzewów.
Zakres zamówienia obejmuje:
A/ Pielęgnację koron drzew:
- pielęgnacja drzew o średnicy korony do 10 m - 600 szt.
- pielęgnacja drzew o średnicy korony powyżej 10 m - 400 szt.
B/ Mechaniczne ścinanie drzew i krzewów:
- obwód pnia mierzony na wysokości 130 cm: 15-50 cm - 200 szt.
- obwód pnia mierzony na wysokości 130 cm: 51-100 cm - 200 szt.
- obwód pnia mierzony na wysokości 130 cm: 101-150 cm - 60 szt.
- obwód pnia mierzony na wysokości 130 cm: 151-200 cm - 60 szt.
- obwód pnia mierzony na wysokości 130 cm: 201-250 cm - 60 szt.
- obwód pnia mierzony na wysokości 130 cm: 251-300 cm - 60 szt.
- obwód pnia mierzony na wysokości 130 cm: ponad 300 cm - 20 szt.
- krzewy - 2 000 m²
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211100-3 - Usługi cięcia drewna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 381240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381240,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 381240,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lubtech Serwis Lubera Wojciech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6922331889
7.3.3) Ulica: Juliusza Kossaka 1
7.3.4) Miejscowość: Lubin
7.3.5) Kod pocztowy: 59-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUBTECH SERWIS LUBERA WOJCIECH
jakie przetargi wygrała firma
LUBTECH SERWIS LUBERA WOJCIECH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 381240,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 293 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości w Lubinie przy ul. 1 Maja 3A
- Kwiatowa aranżacja miasta oraz nasadzenia roślin wspierających bioróżnorodność miejską
- "Modernizacja budynku przy al. KEN w Lubinie"
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewaloryzacja zabytkowej alei lipowo-kasztanowcowej w Stolnikach
- "Cmentarz Ewangelicki z okresu I Wojny Światowej: prace konserwatorskie i budowlane"
- Przebudowa i modernizacja dróg powiatowych na terenie Powiatu Rawickiego wraz z nadzorem inwestorskim.
- "Nasadzenie zieleni w ramach zadania Zagospodarowanie przestrzeni publicznej - OSP Góra Siewierska wraz z odwodnieniem połączonym z ul. Ogrodową ".
- Prace gospodarcze związane z wykorzystaniem podnośnika koszowego na terenie Wielkopolskiego Parku Narodowego
- Pielęgnacja koron drzew, usuwanie drzew z frezowaniem pni, usuwanie krzewów oraz frezowanie pni na terenie gminy Jarocin w roku 2024
więcej: Usługi cięcia drewna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.