eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mońki › Przebudowa budynku garażowo - magazynowego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mońkach - etap I



Ogłoszenie z dnia 2023-06-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa budynku garażowo – magazynowego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mońkach – etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W MOŃKACH

1.3.) Oddział zamawiającego: KP PSP MOŃKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050663693

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 18

1.5.2.) Miejscowość: Mońki

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspmo@straz.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-monki

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku garażowo – magazynowego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mońkach – etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ff150e3-0e8c-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265289

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00236026/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa budynku garażowo – magazynowego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mońkach - Etap I

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6ff150e3-0e8c-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.gov.pl/web/kppsp-monki

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Podpis elektroniczny, podpis zaufany, podpis osobisty

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PL.2370.10.2023.RB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rozbiórka części budynku garażowo-gospodarczego w celu powiększenia części garażowej
i połączenia z budynkiem garażowo- magazynowym (część parterowa niska).
2. Przebudowa budynku garażowo- magazynowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń magazynowych parteru, na część szatniową, szatnia czysta i brudna z częścią sanitarną, prysznice z łazienką, pomieszczeniem dezynfekcji sprzętu ratunkowego, warsztatem podręcznym oraz pomieszczeniem z agregatem na sprężone powietrze. Wyposażenie części szatniowej (szafki) objęte jest zakresem zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową. Wyposażenie warsztatu podręcznego, pomieszczenia do dezynfekcji, pomieszczenie z agregatem na sprężone powietrze stanowić będzie wyposażenie będące w posiadaniu przez Zamawiającego – Wykonawca zapewnia jedynie montaż wyposażenia.
3. Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń magazynowych na I piętrze budynku
z przeznaczeniem na pomieszczenia biurowe z częścią sanitarną - łazienka. Pozostała powierzchnia pozostają jako pomieszczenia magazynowe.
4. Wykonanie schodów prowadzących na I piętro budynku zgodnie z projektem (wykończenie schodów-okładziny oraz klatki schodowej nie jest objęte zakresem zamówienia)
5. Wykończenie I piętra budynku w zakresie wykonania i wykończenia posadzek, wykończenia ścian, wykonania i wykończenia sufitów, wykonania przegród budowlanych, montażu drzwi wewnętrznych nie jest objęte zakresem zamówienia. Wykonawca zapewnia jedynie wykonanie:
-instalacji elektrycznej w postaci montażu rozdzielnicy głównej na I piętrze budynku (wykonanie instalacji od rozdzielnicy do poszczególnych pomieszczeń na piętrze budynku nie jest objęte zakresem zamówienia),
-instalacji centralnego ogrzewania (w tym montaż grzejników),
-instalacji wodno-kanalizacyjnej - wyprowadzenie przyłączy (montaż i dostawa armatury sanitarnej – umywalki, zlewy, krany, prysznice, toalety – nie jest objęte zakresem zamówienia).
-Wyposażenie pomieszczeń na I piętrze budynku (artykuły meblowe) w tym pomieszczeń sanitarnych nie jest objęte zakresem zamówienia – wykonawca wyprowadza jedynie przyłącza do montażu poszczególnych elementów wyposażenia sanitarnego.
6. Termomodernizacja budynku i wykonanie nowych przegród budowlanych na podstawie charakterystyki projektu energetycznego.
7. Remont kanałów naprawczych wraz z nową instalacją elektryczną i oświetleniową i odprowadzeniem wody z kanałów.
8. Remont i docieplenie dachu i całego budynku.
9. Wymiana stolarki okiennej, drzwi wejściowych oraz wszystkich bram wjazdowych.
10. Wykonanie posadzki warsztatu, posadzka betonowa z zatarciem na gładko.
11. Wykonanie nowej instalacja wentylacji, dodatkowych wyciągów spalin i gazów.
12. Wykonanie nowej instalacji elektrycznej i oświetleniowej, rozprowadzenie sieci LAN wraz z łączem internetowym do pomieszczeń garażowych i biurowych, rozprowadzenie sieci informacyjno ostrzegawczej (wykonanie wymienionych instalacji dotyczy tylko części parterowej budynku, wykonanie wymienionych w pkt. 12 instalacji na pierwszym piętrze budynku nie jest objęte zakresem zamówienia – z wyłączeniem montażu głównej rozdzielnicy energetycznej na pierwszym piętrze budynku).
13. Wykonanie nowej instalacji wod- kan i c.o. w całym budynku. Montaż i dostawa urządzeń sanitarnych, armatury i wyposażenia łazienki obejmuje tylko pomieszczenia na pierwszej kondygnacji budynku.
14. Wykonanie instalacji sprężonego powietrza (do stanowisk garażowych, 10bar).
15. Wydzielenie pomieszczenia technicznego warsztatu podręcznego.
16. Przebudowa- wydzielenie pomieszczenia węzła cieplnego w istniejącej kotłowni budynku głównego oraz przeniesienia i wydzielenie pomieszczenia na olej opałowy wraz z dostawą zbiorników i infrastrukturą przyłączeniowa oraz wykonanie węzła cieplnego.
17. Wykonanie podestów wejściowych i podjazdów do bram wjazdowych.
18. Wykonanie nowej wiaty śmietnikowej.
19. Wykonanie instalacji fotowoltaicznej ujętej w dokumentacji projektowej nie jest objęte zakresem zamówienia.
20. Zagospodarowanie terenu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Do 15% wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XV SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. Zgodnie z art. 112 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie:
- minimum 2 roboty budowlane (przez jedną robotę Zamawiający rozumie zamówienie objęte jedną umową o roboty budowlane) o wartości nie mniejszej niż 800 000 zł brutto, polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie obiektu budowlanego typu budynek użyteczności publicznej, budynek produkcyjny lub budynek magazynowy,
- minimum dwóch węzłów cieplnych jedno lub dwu funkcyjnych zasilanych z miejskiej sieci ciepłowniczej (zamawiający nie określa minimalnej mocy węzła).
Uwagi: W przypadku wykazania kilku robót za kwoty mniejsze niż wymagana, kwoty wynikające z poświadczeń/referencji nie będą sumowane w celu potwierdzenia spełnienia postawionego warunku. Zamawiający informuje, że nie dopuszcza sumowania robót lub usług w ramach wymaganego warunku wiedzy i doświadczenia. warunek ten ma być spełniony samodzielnie przez Wykonawcę lub
przez minimum jeden podmiot udostępniający Wykonawcy swoją wiedzę i doświadczenie, i który zrealizuje te roboty budowlane lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców występujących wspólnie.
Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza, by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków, czy wystawionych przez Wykonawcę faktur.
Zamawiający uzna za spełniony warunek SWZ również w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres robót budowlanych lub usług od wymaganych przez Zamawiającego. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty opublikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. min: co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy lub odpowiadające im (równoważne) uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, czynne członkostwo we właściwej izbie i min. 2 lata doświadczenia jako kierownik robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
Uwagi: Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351ze zm.), w ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów oraz w rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2018 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2021r.poz. 1646) do pełnienia samodzielnej funkcji budownictwie. Osoba ta musi posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351ze zm.) do pełnienia funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, które zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
Wykonawca zapewni stałą obecność kierownika budowy na placu budowy.
Poza personelem wskazanym w ofercie, Wykonawca musi mieć do dyspozycji w miarę potrzeb odpowiednio wykwalifikowany personel (kierowników dla pozostałych branż), posiadający wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia.
5) Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający na każdym etapie
postępowania może uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych (personelu) Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie Wykonawcy
o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z
postępowania wskazanych przez Zamawiającego –Załącznik nr 6 do SWZ.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie, powyższy podmiotowy środek dowodowy składa każdy z Wykonawców odrębnie.
b) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym Wykonawcą,
który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –
załącznik nr 7 do SWZ;
c) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie:
- minimum 2 roboty budowlane (przez jedną robotę Zamawiający rozumie zamówienie objęte jedną umową o roboty budowlane) o wartości nie mniejszej niż 800 000 zł brutto, polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie obiektu budowlanego typu budynek użyteczności publicznej, budynek produkcyjny lub budynek magazynowy,
- minimum dwóch węzłów cieplnych jedno lub dwu funkcyjnych zasilanych z miejskiej sieci ciepłowniczej (zamawiający nie określa
minimalnej mocy węzła).
Wykonawca podaje rodzaj robót, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz
załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy
roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie
dokumenty - załącznik nr 9 do SWZ;
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawców do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
kierowanie robotami budowlanymi, obejmujący co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy lub
odpowiadające im (równoważne) uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
czynne członkostwo we właściwej izbie i min. 2 lata doświadczenia jako kierownik robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno –
budowlanej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami- załącznik nr 8 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 25 000 zł (słownie zł: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania
ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299).
4. Poza wyżej wymienionymi, Zamawiający nie dopuszcza innych form wniesienia wadium.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: 06 8085 0005 0005 0034 2000 0030
Bank Spółdzielczy w Mońkach z adnotacją: „Przebudowa budynku garażowo – magazynowego Komendy Powiatowej
Państwowej Straży Pożarnej w Mońkach”
6. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania
ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
7. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna(poręczeniach lub gwarancjach) należy wnieść w oryginale, w postaci
dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowalnym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno
zawierać co najmniej następujące elementy:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w
ustawie Pzp;
2) zawierać zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na
pierwsze pisemne żądanie zapłaty Zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania
wadium określonego w ustawie Pzp;
3) Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od
przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji;
4) termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia nie może być krótszy niż termin związania ofertą.
5) w przypadku gdy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wnoszą wadium w postaci gwarancji lub
poręczenia, to z ich treści musi wynikać, że odnoszą się one zarówno do zleceniodawcy gwarancji lub poręczenia, jak i
wszystkich pozostałych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8. W przypadku wniesienia wadium w formie: pieniężnej – zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do
oferty; poręczeń lub gwarancji – wymaga się , by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.
9. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium
nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98
ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zostanie odrzucona.
10. Zamawiający zwróci wadium na zasadach i w okolicznościach wskazanych w art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik nr
10 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).
2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia, o których mowa w art. 442 ustawy
Pzp.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie
uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-03 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-03 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.