eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › Usunięcie i zagospodarowanie suchych drzew i wywrotów na terenie zespołu parkowego i założenia obronnego w Bieżuniu



Ogłoszenie z dnia 2023-06-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usunięcie i zagospodarowanie suchych drzew i wywrotów na terenie zespołu parkowego i założenia obronnego w Bieżuniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WSI MAZOWIECKIEJ W SIERPCU

1.3.) Oddział zamawiającego: Muzeum w Sierpcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007010881

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 64

1.5.2.) Miejscowość: Sierpc

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: skansen@mwmskansen.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwmskansen.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mwmskansen

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usunięcie i zagospodarowanie suchych drzew i wywrotów na terenie zespołu parkowego i założenia obronnego w Bieżuniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18ff3a8d-f4ae-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265260

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048366/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usunięcie i zagospodarowanie suchych drzew i wywrotów w zespole pałacowo-parkowym w Bieżuniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00222708

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DzAI 281/02/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 243902,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usunięcie i zagospodarowanie suchych drzew i wywrotów na terenie zespołu płacowego i założenia obronnego zlokalizowanego w miejscowości Bieżuń, na działkach o nr ewidencyjnych 470, 471/1 i 529, wpisanym do rejestru zabytków województwa mazowieckiego jako „ Dawny zespół pałacowy i założenie obronne w Bieżuniu” pod nr. A-89.
2. W ramach zamówienia Wykonawca wykona w szczególności następujące prace
1) wykonanie wycinki 148 sztuk drzew o zróżnicowanym obwodzie pnia;
2) usunięcie 148 sztuk karp;
3) pocięcie drewna na fragmenty umożliwiające transport i wykorzystanie np. jako opał ( kawałki o długości do 40 cm) lub drewno użytkowe (dłużyca);
4) posegregowanie drewna w zależności od przeznaczenia na nadające się do przetarcia na tartaku oraz drewno opałowe;
5) przewiezienie drewna użytkowego na tartak, przetarcie na bale i deski wg wskazań Zamawiającego, a następnie transport przetartego drewna na teren Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu;
6) zrębakowanie gałęzi z wyciętych drzew;
7) przewiezienie zrębek i drewna opałowego na teren Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu;
8) uprzątnięcie terenu i wszystkich odpadów pozostałych po wycince z wywiezieniem i utylizacją na koszt Wykonawcy .
3. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone są we wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik Nr 9 do SWZ oraz w decyzjach Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków tj:
1) Decyzji nr 356/DC/2022 z dnia 24.06.2022r.
2) Decyzji nr 357/DC/2022 z dnia 24.06.2022r.
3) Decyzji nr 668/DC/2022 z dnia 29.11.2022r.
4) Decyzji nr 669/DC/2022 z dnia 29.11.2022r.
4. Na mocy z art. 95 Ustawy Zamawiający wymaga w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.) osób wykonujących następujące czynności: cięcie drzew piłą, cięcie kłód na odcinki, rębakowaniu gałęzi oraz prace porządkowe.
5. Przed złożeniem oferty, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania przez Wykonawcę wizji lokalnej. W tym celu należy wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie wizji lokalnej. Wniosek należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Zamawiający nie odrzuci oferty Wykonawcy, który nie dokonał wizji lokalnej.
6. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części. Tym samym, nie dopuszcza składania ofert na części, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp. Dopuszczenie możliwości składania ofert częściowych jest niecelowe i groziłoby nadmiernymi trudnościami technicznymi i organizacyjnymi. Zakres robót wymaga szczególnej uwagi i koordynacji pracy osób wykonujących poszczególne zadania. Wprowadzenie na teren kilku wykonawców mogłoby utrudnić lub uniemożliwić właściwe wykonanie niniejszego zamówienia, a nawet stanowić zagrożenie dla ekip będących pracownikami różnych wykonawców. Podzielenie zamówienia mogłoby powodować również niekorzystne skutki dla Zamawiającego w postaci np. zwiększenia oferowanych cen, czy też niemożliwość rozstrzygnięcia postępowania z uwagi na fakt, że złożenie ofert na tak małe części zamówienia byłoby dla Wykonawców nieopłacalne. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia, kryteria oceny ofert oraz warunki udziału w postępowaniu zachował uczciwą konkurencję i zapewnił szeroki dostęp do udziału w postępowaniu. Brak podziału na części nie będzie miał wpływu na krąg Wykonawców. Zamawiający, opisując kryteria oceny ofert, całkowicie zrezygnował z uwzględnienia czynników opisujących wielkość przedsiębiorstwa potencjalnego Wykonawcy. W przypadku podziału na części, jak i jego braku ofertę będzie mógł złożyć mały, średni i duży przedsiębiorca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215460,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237072,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215460,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Redwood Damian Chmielewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5961720436

7.3.3) Ulica: ul. Stodólna 26/5

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215460,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.