eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Świadczenie usług w zakresie przewozu niepełnosprawnych mieszkańców Gliwic do Środowiskowego Domu Samopomocy w Gliwicach na rok 2024

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie przewozu niepełnosprawnych mieszkańców Gliwic do Środowiskowego Domu Samopomocy w Gliwicach na rok 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY W GLIWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361148600

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Władysława Sikorskiego 134

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-103

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32/ 270-07-65

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sds@sds.gliwice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sds.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne/10694

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie przewozu niepełnosprawnych mieszkańców Gliwic do Środowiskowego Domu Samopomocy w Gliwicach na rok 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e081762-ed2c-11ee-9d6d-ce35ff56444c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00265159

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00265155/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług w zakresie przewozu niepełnosprawnych mieszkańców Gliwic do Środowiskowego Domu Samopomocy w Gliwicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e081762-ed2c-11ee-9d6d-ce35ff56444c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) postępowanie prowadzone jest w języku polskim,
2) w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami (z zastrzeżeniem sposobu przygotowania i złożenia oferty) odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej,
3) korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne,
4) adres strony prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e081762-ed2c-11ee-9d6d-ce35ff56444c
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk "Przeglądaj postępowania/konkursy"),
5) Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-2e081762-ed2c-11ee-9d6d-ce35ff56444c,
6) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”,
7) przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania,
8) sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych,
9) dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, wskazane w rozdziale "Dokumenty lub oświadczenia, składane w toku postępowania o zamówienie publiczne" oraz "Opis sposobu przygotowania i składania oferty" niniejszej specyfikacji, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (KIR), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
Ponadto, do kompresji (zmniejszenia objętości) dokumentów elektronicznych Zamawiający dopuszcza również możliwość przekazywania dokumentów w formacie ".rar", natomiast do danych zawierających informację graficzną - format ".bmp".
Preferowane przez Zamawiającego formaty:
a) danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt, .ods, .xls, .xlsx, .jpg (.jpeg);
b) kompresji dokumentów elektronicznych: .zip, .7z.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania,
10) informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w pkt 9) i przekazuje się jako załącznik, lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, np. w treści wiadomości e-mail (z uwzględnieniem pkt 18) lub w treści "Formularza do komunikacji",
Ciąg dalszy w SWZ pkt 12

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja zawarta w rozdziale 27. SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja zawarta w rozdziale 27. SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SDS.26.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszej umowy jest świadczenie usług dowozu max.20 mieszkańców Gliwic z miejsca zamieszkania do Środowiskowego Domu Samopomocy w Gliwicach przy ul. Sikorskiego 134 i odwiezienia do domu pojazdem Wykonawcy.
2. Przewóz osób realizowany będzie dwa razy dziennie (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych oraz dni wolnych ustalonych z Zamawiającym), w godzinach rannych i popołudniowych w dni robocze Zamawiającego.
3. Godziny: przyjazd do ŚDS o godzinie 9:15, wyjazd z ŚDS o godzinie 15:15.
4. UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany godzin realizacji przewozów w przypadku organizowania imprez okolicznościowych przez ośrodek wsparcia.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania całości umowy (dni w których ma być realizowana usługa) ze względu na wprowadzenie przez ograny nadzorujące obostrzeń lub decyzji zawieszających pracę placówki.
6. Liczba dni w których ma być wykonywana usługa to max. 167 ( dni robocze od 01.05.2024 do 31.12.2024 r.)
7. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający zapewnia, że minimalna liczba dni w których wykonywane będą przejazdy to 26 dni. Ilość wykorzystanych przejazdów jest uzależniona od bezpośrednich potrzeb Zamawiającego, który zastrzega sobie prawo do zwiększenia tej liczby.
8. Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktyczną ilość zrealizowanych przejazdów, nie mniej niż 26 dni przejazdów. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie finansowe z tytułu niewykorzystania maksymalnej liczby przejazdów określonej w pkt. 6.
Obecnie osoby do transportu należy zabrać z następujących ulic:
Juliana Ordona, Wałbrzyska , Zygmuntowska, Wolskiego, Gwiazdy polarnej x2, Kochanowskiego, Kwiatowa, Poezji, Czajki, Kosmonautów, Fiołkowa 18, Wilgi x3, Św. Bronisławy, Zachodnia, Barlickiego, Żeromskiego, Zygmuntowska, Józefa Poniatowskiego, Pszczyńska, Jana Czernego, Jasińskiego, Kolejarzy, Sztabu powstańczego, Jedności, Bydgoska.
9. UWAGA! w trakcie realizowania zamówienia ulice mogą ulec zmianie o czym Wykonawca zostanie niezwłocznie powiadomiony z wyprzedzeniem co najmniej jednodniowym.
10. Trasy przewozu wykonawca ustala sam, przewożone osoby powinny przebywać w podróży jak najkrócej, nie dłużej jednak niż 90 minut.
11. Każdorazowo przewożonej grupie osób niepełnosprawnych musi towarzyszyć opiekun zapewniony przez Wykonawcę.
12. Opiekun:
a) ma zapewnić bezpieczne wsiadanie do pojazdu oraz wysiadanie z pojazdu;
b) ma zaprowadzić podopiecznych do Ośrodka i przekazać terapeucie, w drodze powrotnej przekazać osobę niepełnosprawną rodzicowi/opiekunowi;
c) ma czuwać nad bezpieczeństwem w trakcie przewozu osób;
d) musi mieć ukończony kurs pierwszej pomocy;
e) powinien charakteryzować się: komunikatywnością, empatią, kulturą osobistą.
13. Osoby realizujące zamówienie (kierowca i opiekun) zobowiązane są do przestrzegania zasad kultury, w szczególności kulturalnego odnoszenia się do osób korzystających z przewozów.
14. W ramach realizacji przedmiotu umowy kierowcy zobowiązani są do:
a) udzielania pomocy w przemieszczaniu się pasażera z budynku do pojazdu i odwrotnie,
b) dbania o bezpieczny wjazd do samochodu, przewóz i wyjazd z samochodu osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku inwalidzkim.
15. Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone przez kierowców posiadających prawo jazdy odpowiedniej kategorii oraz ważne badania lekarskie, w liczbie zaproponowanych pojazdów.
16. Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone:
a) środkami transportu dopuszczonymi do ruchu na terytorium RP (z ważnym badaniem technicznym), przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich (należy przedłożyć homologację, a w przypadku jej braku- opinię rzeczoznawcy, stwierdzającą przystosowanie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych), spełniających wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego;
b) przez osoby posiadające kwalifikacje i uprawnienia do świadczenia tego typu usług.
17. Pojazdy samochodowe przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych winny być wyposażone w pasy bezpieczeństwa, a w przypadku pojazdów przewożących osoby niepełnosprawne na wózkach inwalidzkich- dodatkowo w pasy biodrowo-barkowe, przednie i tylne uchwyty mocujące wózek inwalidzki do podłoża, windę lub najazd/rampę.
18. Część pasażerska pojazdu musi być ogrzewana.
19. Środek transportu powinien być przystosowany do poruszania się po osiedlowych, wąskich uliczkach w celu zapewnienia transportu osoby niepełnosprawnej bezpośrednio z miejsca zamieszkania.
20. Wózek inwalidzki, z którego osoba niepełnosprawna zmuszona jest korzystać w trakcie podróży, musi być pewnie zamocowany do konstrukcji pojazdu i skierowany tyłem do kierunku jazdy.
21. Wykonawca winien dysponować minimum 2 pojazdami, w tym przynajmniej jednym pojazdem umożliwiającym przewóz co najmniej 1 osoby na wózku inwalidzkim nieskładanym oraz minimalną liczba miejsc 20 w jednym pojeździe
22. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu zastępczego spełniającego wymagania określone w innych przepisach prawa oraz niniejszej umowie oraz zapewniającego czas dojazdu wg złożonej oferty, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych osób.
23. Wykonawca ma obowiązek zapewnić ubezpieczenie NNW dla wszystkich przewożonych osób (pasażerów), a zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu w wyniku, których nastąpi uszkodzenie ciała lub śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością wykonawcy.
24. Wykonawca w terminie do 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu celem zaakceptowania szczegółowy rozkład jazdy.
25. Zamawiający ma prawo do rutynowej kontroli osób oraz pojazdów realizujących zamówienie, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane do tego celu służby (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego).
26. Zamawiający zabrania przewozu osób trzecich.
27. Wykonawca oświadcza, że do wykonywania przedmiotu umowy będzie wykorzystywał nie więcej niż 4 pojazdy samochodowe w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.
28. W przypadku, gdy liczba pojazdów wykorzystywanych przez Wykonawcę przy realizacji przedmiotu umowy będzie większa niż wskazana w pkt. 29, Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające, że udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo ruchu drogowym wykorzystywanych przy wykonywaniu przedmiotu umowy wynosi
co najmniej 10%, zgodnie z treścią art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. elektromobilności i paliwach alternatywnych (w brzmieniu obowiązującym na dzień
24 grudnia 2021 r., tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 110 z późn. zm.). Do oświadczenia Wykonawca dołączy wykaz wszystkich pojazdów, które będą używane przy realizacji przedmiotu umowy, zawierający marki i numery rejestracyjne pojazdów oraz oznaczenie pojazdów elektrycznych i/lub napędzanych gazem ziemnym.
29. W przypadku zmiany przepisów ustawy w zakresie, o którym mowa w pkt. 32, wymagania
w zakresie elektromobilności określone w umowie stosuje się z uwzględnieniem zmian ustawy.
30. W okresie związania umową Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania kontroli liczby pojazdów, przy wykorzystaniu których Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy. W tym celu przez cały okres realizacji przedmiotu umowy Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy informacji i dokumentów potwierdzających używanie przy wykonywaniu przedmiotu umowy pojazdów w liczbie, o której mowa
w pkt. 291 i/lub pkt. 30
31. Nie wypełnienie przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w pkt. 29 i/lub 30 stanowi podstawę odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy i zagrożone będzie karą.
32. W terminie do 5 dni roboczych od daty zawarcia niniejszej umowy zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w pkt. 30.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-05-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez
wykonawców w zakresie kryteriów oceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe opiekunów

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Określenie warunku:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych przepisów
Określenie warunku:
Wykonawca musi posiadać licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym


Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
3. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunku:
Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie prowadzonej działalnosci, przy czymminimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia nie moze byc nizsza od oferowanej ceny wykonania zamówienia
przez Wykonawce.
Wykonawca ma obowiązek zapewnić ubezpieczenie NNW dla wszystkich przewożonych osób (pasażerów), a zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu w wyniku, których nastąpi uszkodzenie ciała lub śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością wykonawcy.

4. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunku:
o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie usługi polegające na przewozie osób (usługa przewozu dla osób niepełnosprawnych), o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto każda; w przypadku podmiotów działających wspólnie wiedza i doświadczenie podlegają sumowaniu

Wykonawca musi wykazać, że dysponuje pełnosprawnymi pojazdami (ilość oraz rodzaj opisany w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia), które umożliwią przewóz z miejscami siedzącymi dla podopiecznych oraz opiekunów. Zamawiający nie dopuszcza miejsc stojących w pojazdach.
Środki transportu muszą być dopuszczone do ruchu na terytorium RP (z ważnym badaniem technicznym), przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich (należy przedłożyć homologację, a w przypadku jej braku opinię rzeczoznawcy, stwierdzającą przystosowanie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych).
Liczba pojazdów musi gwarantować dotarcie do Środowiskowego Domu Samopomocy i z powrotem do miejsca zamieszkania podopiecznych.

Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.:
1) kierowcami posiadającymi prawo jazdy odpowiedniej kategorii zgodnych z wytycznymi ustawowymi, ważnymi badaniami lekarskimi, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 2140), w liczbie odpowiadającej ilości pojazdów przeznaczonych przez Wykonawcę do realizacji zadania.
2) opiekunami dla podopiecznych realizującymi zadania opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, odpowiadającej ilości pojazdów przeznaczonych przez Wykonawcę do realizacji zadania. Opiekunowie muszą posiadać ukończony kurs pierwszej pomocy.



5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6. W przypadku podania kwot w walucie obcej, zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Składane wraz z ofertą:
1.oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
2.zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby
Na wezwanie
1. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
2.oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
3.oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Składane wraz z ofertą:
1.oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu
2.zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby
Na wezwanie
1.licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym
2. dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
3.wykaz usług
4.wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego
5.wykaz urządzeń technicznych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty
budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia
we wskazanych niżej przypadkach i pod następującymi warunkami:
Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 455
oraz art. 439 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki dot. zmiany umowy opisane są w załączniku nr 6 do SWZ Wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-05 14:45

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-05 15:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.