eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe › Zakup i dostawa węgla dla Przedsiębiorstwa Usług Miejskich Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa węgla dla Przedsiębiorstwa Usług Miejskich Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usług Miejskich Sp. z o.o.

1.3.) Oddział zamawiającego: PUM Nowe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091480779

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Św. Rocha

1.5.2.) Miejscowość: Nowe

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-170

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 523338810

1.5.8.) Numer faksu: 523338816

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: prezes@pumnowe.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pumnowe.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3279e253-fdd6-11ec-9a86-f6f4c648a056

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - energia elektryczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa węgla dla Przedsiębiorstwa Usług Miejskich Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3279e253-fdd6-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00265135

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00243179/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa węgla dla Pzredsiębiorstwa Uslug Miejskich Sp. z o.o.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00243646/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 750000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa węgla kamiennego energetycznego – miał M II A dla Przedsiębiorstwa Usług Miejskich Sp. z o.o. w Nowem, w ilości szacunkowej 500 ton.
2. Dostawy będą realizowane w okresach:
a) 500 ton węgla w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2022 r.
b) Szacunkowo 100 ton węgla w każdym miesiącu obowiązywania umowy do 31.12.2022 r.
3. Dostarczony węgiel winien spełniać poniższe wymagania:
- sortyment miał I, miał II, miał III;
- uziarnienie 1– 31,5 mm;
- wartość opałowa min. 18,00 MJ/kg;
- zawartość podziarna – max. 30%;
- zawartość nadziarna – max. 5%;
- zawartość części lotnych - max. 28%;
- zawartość wilgoci całkowitej – max. 24 %;
- zawartość siarki całkowitej – max. 1,7%.
Dopuszcza się odchylenie wartości parametrów jakościowych, które nie może być większe niż:
3% wartości dla zawartości popiołu;
0,3% wartości dla zawartości siarki całkowitej;
1 MJ/kg dla wartości opałowej;
3% wartości dla zawartości wilgoci całkowitej;
5% wartości dla zawartości podziarna;
2% wartości dla zawartości nadziarna;
2% wartości dla zawartości części lotnych.
Wykonawca winien posiadać dokument potwierdzający wymagane przez Zamawiającego parametry dostarczanego węgla.
4. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w czasie trwania umowy w dni robocze w godzinach urzędowania Zamawiającego, transportem Wykonawcy do wskazanego przez Zamawiającego miejsca na terenie Gminy Nowe.
5. Wykonawca jest zobowiązany do wystawienia świadectwa jakości paliw stałych oraz przekazania kopii tego świadectwa potwierdzonej za zgodność z oryginałem Zamawiającemu.
6. Termin realizacji dostawy węgla przez Wykonawcę nie może być dłuższy niż 72 godziny, od czasu uzyskania potwierdzenia mailowego o konieczności dostawy, z zastrzeżeniem że do okresu dostawy nie wlicza się sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy.
7. UWAGA – Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia mniejszej ilości opału aniżeli ilość szacunkowo wskazana w ust. 1 Rozdziału IV, maksymalnie o 20% ilości. Ostateczna ilość zamówionego i dostarczonego węgla będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Wykonawca przyjmuje powyższe zastrzeżenia i wyraża na nie zgodę. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia pieniężne wobec Zamawiającego.
8. Wykonawca ponosi koszty załadunku, transportu, rozładunku węgla w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 15 lipca 2022r. o godz. 8:00 upłynął termin, w jakim wykonawcy mogli składać oferty w przedmiotowym postępowaniu. Przed upływem terminu ofert zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jest to kwota 750.000,00 zł.
W wyznaczonym terminie do zamawiającego wpłynęły 2 oferty zgodnie z poniższym:
L.p. Nazwa albo imiona i nazwiska oraz siedziba lub miejsce prowadzenia działalności gospodarczej albo miejsce zamieszkania Wykonawcy Cena zł Wartość opałowa
1. „WĘGLOPASZ” Sp. z o.o.,
Ul. Piątkowska 149 lok.6
60-648 Poznań 1.153.125,00 zł brutto 21,00 GJ/Mg

Cena oferty z najniższą ceną, przewyższa o 403.125,00 zł kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1153125,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1153125,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.