eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › ,,Udostępnienie zespołu narzędzi informatycznych w formie multiportalu umożliwiającego tworzenie, edycję oraz publikację oferty nieruchomości Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
,,Udostępnienie zespołu narzędzi informatycznych w formie multiportalu umożliwiającego tworzenie, edycję oraz publikację oferty nieruchomości Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pwilk@srk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.srk.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Górnictwo - likwidacja kopalń

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Udostępnienie zespołu narzędzi informatycznych w formie multiportalu umożliwiającego tworzenie, edycję oraz publikację oferty nieruchomości Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b32ea0b-eb14-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265133

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00202644

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-KCL-0023/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 462000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Udostępnienie Zamawiającemu narzędzi informatycznych w formie multiportalu, umożliwiającego tworzenie, edycję oraz publikację oferty nieruchomości Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. przeznaczonych do sprzedaży/najmu na minimum 20 internetowych portalach branżowych.
2) Portal powinien umożliwić dostęp do publikacji ofert m.in. w wymienionych portalach branżowych.
• www.otodom.pl
• www.nieruchomosci-online.pl
• www.gratka.pl
• www.adresowo.pl
• www.morizon.pl
• www.domiporta.pl
• www.domy.pl

3) Wykonawca winien wskazać kolejne portale, na których będą publikowane ogłoszenia.
4) Zamawiający szacuje, że liczba ofert publikowanych na portalach wyniesie średnio ok. 300 - 350 ofert miesięcznie, z wyłączeniem okresu przejściowego o którym mowa
w ust. II pkt. 3. poniżej - „Uwarunkowania dodatkowe”.
2. Uwarunkowania techniczno-organizacyjne realizacji zamówienia:
1) Panel powinien być wyposażony w możliwość edycji ogłoszeń na każdym etapie emisji w ten sposób, że zarówno dodawanie, jak i późniejsza edycja ogłoszeń, wszelkie dokonane zmiany eksportuje na portale.
2) Funkcjonalność panelu winna umożliwić publikowanie oferty nieruchomości w wielu portalach jednocześnie.
3) Dodatkowo powinien posiadać moduł statystyk, na które składają się również wyświetlenia z najważniejszych portali branżowych wraz z możliwością zarządzania ofertami z jednego poziomu oraz monitoringiem zainteresowania ofertą.
3. Uwarunkowania dodatkowe:
a) Okres rozliczeniowy: płatności cykliczne – 30-dniowe,
b) Minimalny czas trwania zlecenia: 12 pełnych okresów rozliczeniowych,
c) Okres wypowiedzenia: 1 pełny okres rozliczeniowy (nie krócej niż 30 dni),
d) Okres przejściowy (dla nowego Wykonawcy) – 90 dni od daty zawarcia umowy podzielony na etapy:
- etap I – 30 dni – ilość ofert 50 – cena jednostkowa jw.
- etap II – 30 dni – ilość ofert 120 – cena jednostkowa jw.
- etap III – 30 dni – ilość ofert 220 – cena jednostkowa jw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32426000-5 - Sieciowy system publikacji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

64216200-5 - Elektroniczne usługi informacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 568260,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1436148,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 568260,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nexthouse Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365870741

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 25

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 568260,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.