Ogłoszenie z dnia 2024-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00245774/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług kominiarskich stałych w latach 2024 - 2025 w budynkach zarządzanych przez MPGM TBS Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273545647
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 218
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-710
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 322420133
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mpgm.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpgm.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9020461.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarzadzanie nieruchomościami na zlecenie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usług kominiarskich stałych w latach 2024 - 2025 w budynkach zarządzanych przez MPGM TBS Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df61e7d8-e215-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00265096
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245774
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TIR/04/U/TP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 339962,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich od dnia zawarcia umowy do 31.12.2025 r. w budynkach gminnych zarządzanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Rudzie Śląskiej w zakresie:
• okresowa kontrola techniczna przewodów kominowych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1c ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r.(tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 682)
• czyszczenie przewodów kominowych dymowych, spalinowych i wentylacyjnych na zasadach określonych w § 34 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (t. j. Dz.U. z 2023 r., poz. 822).
Wykazy adresowe budynków, w tym zestawienie ilości przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych objętych ww. usługą dla poszczególnych części zamówienia stanowią załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:– art. 255 ust. 1) ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu,
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
– w przedmiotowym postępowaniu odrzucono jedyną złożona ofertę.
W dniu 14 marca 2024 roku Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego poprzez zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2024/BZP 00245774.
Zgodnie z art. 280 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych od dnia zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający zapewnił na stronie prowadzonego postępowania bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
W wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 22 marca 2024 roku do godz. 9:00 została złożona 1 oferta Wykonawcy Spółdzielnia Pracy Kominiarzy 41-219 Sosnowiec, Wincentego Pola 15, NIP 6440513528, która została odrzucona w dniu 28 marca 2024 roku na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Wobec braku innych ofert, uzasadnione jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 223497,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223497,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 24 w Rudzie Śląskiej przy ulicy Energetyków 9
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa łącznika pomiędzy ul. Modrzewiową, ul. Ludwika Zamenhofa" wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego
- Modernizacja Młodzieżowego Domu Kultury przy ul. Janasa 28 w Rudzie Śląskiej
- Modernizacja wraz z przebudową lokali mieszkalnych przy ul. Janasa 26/1 i 2, ul. Janasa i 17/2 i ul. Wolności 8/2 i 4 w Rudzie Śląskiej
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZPiFP-38-24 Świadczenie usług na policyjnych urządzeniach pomiarowych: iBLOW
- Wykonanie okresowej kontroli przewodów kominowych wraz z ich czyszczeniem oraz kontroli instalacji gazowych w budynkach (...) Skarbu Państwa (...) w obszarze działania Oddziału Terenowego Lubuskiego
- Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego sprawności budynków oraz lokali mieszkalnych i użytkowych w Prudniku
- Wykonanie przeglądów okresowych instalacji elektrycznej dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Wykonanie w latach 2024 - 2027 okresowych przeglądów technicznych obiektów budowlanych GDDKiA Oddział w Lublinie z podziałem na 7 części.
- WM/SZP/TP/38/2024/G_Usługi czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz przeglądów kominowych w nieruchomościach Gminy Wrocław
więcej: Usługi kontroli technicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.