eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zaprojektowanie i wynajem urządzeń na potrzeby iluminacji świątecznej w Multimedialnym Parku Fontann w Warszawie w terminie grudzień 2021 - luty 2022.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zaprojektowanie i wynajem urządzeń na potrzeby iluminacji świątecznej w Multimedialnym Parku Fontann w Warszawie w terminie grudzień 2021 - luty 2022.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stołeczna Estrada

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278190

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niemcewicza 4/6

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-027

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 228493286

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: estrada@estrada.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.estrada.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Samorządowa instytucja kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wynajem urządzeń na potrzeby iluminacji świątecznej w Multimedialnym Parku Fontann w Warszawie w terminie grudzień 2021 - luty 2022.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0dad0e3-4206-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264931

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005345/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zaprojektowanie i wynajem urządzeń na potrzeby iluminacji świątecznej w Multimedialnym Parku Fontann w Warszawie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty, opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH (NA PODSTAWIE PRZEPISU PRAWA)
Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, by mogła/mógł Pani/Pan załatwić sprawę w Stołecznej Estradzie. Mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane
• Administratorem Pana/Pani Danych osobowych jest Stołeczna Estrada, ul. Niemcewicza 4/6, 02-027 Warszawa, NIP: 525-000-97-37, REGON: 000278190, RIA: 146/86.
• Na pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych, a także o przysługujące Pani/Panu prawa odpowie Inspektor Ochrony Danych Stołecznej Estrady. Proszę je wysłać na adres: inspektor.do@estrada.com.pl

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 300000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wynajem, montaż, eksploatacja wraz z utrzymaniem oraz demontaż instalacji świetlnej wkomponowanej w nieckę główną fontanny wraz z emisją dźwięku w okresie od 04.12.2021 do 13.02.2022 oraz instalacji świetlnej ustawionej poza niecką fontanny w terminie od 18.12.2021r. do 13.02.2022r. w Multimedialnym Parku Fontann w Warszawie przy skwerze I Dywizji Pancernej WP.


A. Przedmiotem zamówienia jest:

1. zaprojektowanie i wynajęcie aranżacji świetlnej wkomponowanej w nieckę fontanny Multimedialnego Parku Fontann w Warszawie oraz obok niej w przestrzeni MPF oraz przedstawienie projektów, wizualizacji dekoracji i jej poszczególnych elementów.

a. Instalacja w niecce Fontanny: zaprojektowanie i wynajęcie aranżacji świetlnej wkomponowanej w nieckę fontanny Parku Fontann w Warszawie wraz z emisją dźwięku w okresie 04.12.2021 do 13.02.2022 oraz przedstawienie projektów, wizualizacji dekoracji i jej poszczególnych elementów.
• Dekoracja ma być wyposażona w kompatybilny z istniejącym systemem nagłośnienia systemem sterowania umożliwiającym odtwarzanie dźwięku.
• Instalacja powinna być oparta o lekkie konstrukcie aluminiowe i stalowe, iluminowane taśmami typu smart LED RGB, łącznie minimum 30 000 punktów LED.
• Konstrukcja powinna być ustawiona w formie zabudowy głównej niecki fontanny i kształtem powinna odwzorowywać pokazy dysz wodnych. Elementy konstrukcji mają być wkomponowane w kształt dekoracji fontanny, wszelkie wymagane w projekcie konstrukcje mają być „ukryte” w kształt figur i tworzyć estetyczną całość.
• Ze względu na estetykę konstrukcji nie dopuszcza się do użycia do realizacji ekranów, matryc, siatek lub monitorów LED.
• Aranżacja ma zostać wykonana w formie iluminowanych elementów ustawianych w niecce fontanny. Min. 100 sztuk wykonanych z aluminium lub / i stali iluminowanych elementów. Wysokość konstrukcji od 3 do 8m o długości min 100mb całości.
• Dekoracje powinny być dobrane gabarytami do niecki fontanny oraz przestrzeni okalającego placu. Kształty konstrukcji dekoracji powinny stanowić integralne części rysunku wzoru całej kompozycji. Preferuje się przestrzenne formy w kształcie łuków oraz konstrukcji o kształtach imitujących strumienie wody.
• Powierzchnia zabudowy około 200 m2
• Dekoracja ma umożliwiać odtwarzanie przygotowanych pokazów światło- dźwięk RGB, zawierających ciekawe kolorowe efekty animacji świetlnej. Iluminacja dekoracji ma zostać wykonana tak, aby łączna ilość punktów LED RGB w 100 elementach wynosiła minimum 30 000. Animacje świetlne powinny być zsynchronizowane z odpowiednio dobraną muzyką.
• System ma umożliwić wyświetlenia kolorowych animacji na min. 30 000 sterowanych punktach LED RGB, rozłożonych proporcjonalnie na konstrukcji. Produkt do iluminacji konstrukcji powinien być oparty o punkty LED RGB sterowane modułem UCS2903 lub podobnym, w specyfikacji min 30 punktów LED na mb, min 6 pixli na mb, zasilane napięciem bezpiecznym do 24-36V, w elastycznej obudowie o IP min 56
• Konstrukcję należy wzbogacić sznurami LED sterowanymi metodą PWM, minimum 40 000 punktów LED w specyfikacji: min 40 punktów LED na 6m, zasilanych napięciem bezpiecznym do 36V. Punkty LED w przeźroczystej obudowie z poliwęglanu odstęp pomiędzy punktami LED maksymalnie do 15cm, przewody zasilające wykonane z PCV, z systemem złączek Superconnect, umożliwiającymi łatwą wymianę w przypadku awarii.
• Animacje mają być widoczne z obu stron niecki fontann, system sterowania odtwarzający pokazy ma posiadać możliwość sterowania sygnałem TTL oraz PWM synchronicznie z dźwiękiem.
• System sterowania ma umożliwiać automatyczne odtwarzanie animacji z dźwiękiem w zadanych przez Zamawiającego godzinach oraz łatwą zmianę godzin odtwarzania.
• Wykonawca dostarczy system sterowania wraz pokazem łączącym animację wszystkich elementów świetlnych z muzyką klasyczną. Pokaz ma składać się z min. 3 utworów każdy o długości 3-5 minut. Pokaz ma odbywać się w każdy weekend od piątku do niedzieli i dni świąteczne o pełnych godzinach w godz. 17:00-21:00.
• Instalacja świetlna będzie funkcjonować od zmierzchu do świtu w sezonie od 4 grudnia 2021 do 13 lutego 2022 r.

b. Instalacja poza niecką fontanny: Aranżacja iluminowanych dekoracji rozstawiona na powierzchni 400m2 i wysokości 2 do 4,5m. Tworząca rodzaj zabudowy przestrzennej z możliwością wejścia do środka od 5 do 60 osób. Wykonana z lekkiej ażurowej zabudowy na profilach aluminiowych lub aluminiowo stalowych, wypełnionej siatką dekoracyjną PCV w kolorze zielonym, srebrnym niebieskim lub fioletowym. Iluminowana profesjonalną lampką dekoracyjną z odstępami pomiędzy punktami świetlnymi do 15cm z efektem błysku w co 5 punkcie LED. Elementy płaskie, powierzchnie tworzące ściany i elementy zabudowy lub przegrody powinny być iluminowane równomiernie punktami LED w ilości min. 80 punktów na każdy mb dekoracji. Napięcie zasilania ze względu na bezpieczeństwo zwiedzających do 36V, IP67. Diody LED dodatkowo zabezpieczone np. kapsułkami z polikarbonatu, klasa odporności na uderzenia min. IK6.Wykonawca zaproponuje i przedstawi na wizualizacji sposób aranżacji tej strefy uwzględniając ukształtowanie terenu charakterystykę miejsca i możliwości techniczne zasilania dekoracji. Dodatkowo w centralnej części Zamawiający oczekuje zaprojektowania dużego elementu przestrzennego z możliwością przejścia/wejścia do środka o charakterze świątecznym o wysokości min 4.5m .
• Instalacja świetlna będzie funkcjonować od zmierzchu do świtu w sezonie od 18 grudnia 2021 do 13 lutego 2022 r.

2. Transport, montaż i demontaż Instalacji- Gotowość specjalistycznego sprzętu do załadunku, transportu i rozładunku Instalacji. Posiadanie specjalistycznych regałów do transportu elementów z zamontowanym systemem iluminacji. Dysponowanie wykwalifikowanym personelem do prac wysokościowych, montażu konstrukcji. Wykonawca użyje techniki montażu zapewniające bezpieczną eksploatację podczas sezonu.
3. Konserwacja i ubezpieczenie obu Instalacji, wymienionych w pkt 1 i 2 powyżej - w trakcie ekspozycji Wykonawca jest zobowiązany zapewnić całodobowy dyżur serwisowy. Łączność poprzez 2 numery telefonii komórkowej i pocztę elektroniczną. Musi posiadać zaplecze magazynowo techniczne do bieżącej naprawy, konserwacji i czyszczenia dekoracji. Wykonawca musi posiadać zabezpieczone stany magazynowe materiału świetlnego oraz elementów systemów sterowania pokazami wykorzystanymi w realizacji potrzebnymi w przypadku naprawy dekoracji. Na zgłoszenia przekazywane poprzez Pogotowie Drogowe Zamawiającego należy po realizacji naprawy przekazać odpowiedź na adres poczty elektronicznej: estrada@estrada.com.pl Czas reakcji na zgłoszenie usterki do 12 godzin. Ciągła gotowość sprzętu oraz personelu do usuwania ewentualnych usterek lub zniszczeń w dekoracji. Monitorowanie stanu systemu oraz programowanie załączeń i wyłączeń dekoracji.
4. Zaprojektowanie aranżacji świetlnej, która podlega ocenie i akceptacji Zamawiającego. W przypadku braku akceptacji Zamawiającego, Wykonawca opracuje na swój koszt nowy pokaz, aż do uzyskania akceptacji Zamawiającego;
5. Stworzenie oprogramowania aranżacji świetlnej z dźwiękiem i udzielenie licencji
6. KOD CPV (nazwa grupy, klas i kategorii robót)
CPV –39298900-6 – różne wyroby dekoracyjne.
Dodatkowe kody:
CPV: 45316100-6 – Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego,
50232110-4 – Obsługa instalacji oświetlenia publicznego,
31530000-0 – część lamp i sprzętu oświetleniowego
7. LOKALIZACJA Przedmiotowe zadanie realizowane będzie na terenie Multimedialnego Parku Fontann Skwer 1 Dywizji Pancernej WP, 00-221 Warszawa. W załączniku nr 1 do wzoru umowy wskazano wybrane miejsca lokalizacji dekoracji.
B. Termin wykonania zamówienia Zamówienie (w zakresie montażu i uruchomienia instalacji) musi być wykonane najpóźniej do dnia 30 listopada 2021 r. i potwierdzone końcowym odbiorem zamawiającego.
C. Informacja o powtórzeniu zamówień. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
Uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia:
Zaleca się wykonawcom zapoznanie się z warunkami lokalnymi, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39298900-6 - Różne wyroby dekoracyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31530000-0 - Części lamp i sprzętu oświetleniowego

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszej SWZ.
2. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w dokumentach zamówienia. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
3. W przypadku braku zgody, o której mowa powyżej, zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
4. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.

B.1. Zasady oceny ofert według ustalonego kryterium.

I kryterium - cena brutto max 50p
Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 50 punktów, natomiast pozostali wykonawcy – odpowiednio mniej punktów, według poniższego wzoru:

cena minimalna

C = ---------------------------------- x 50 pkt
cena badanej oferty

II kryterium – projekty instalacji świetlnej max 20p
Sporządzony przez Wykonawcę na podstawie wytycznych Zamawiającego, graficzny projekt instalacji świetlnej – stanowiący załącznik do oferty - oceniany będzie indywidualnie przez członków Komisji Przetargowej pod kątem:
1.walorów estetycznych projektów,
-nie zastosowanie w projekcie przestrzennych formy w kształcie łuków oraz konstrukcji o kształtach imitujących strumienie wody 0p
- zastosowanie w projekcie przestrzennych formy w kształcie łuków oraz konstrukcji o kształtach imitujących strumienie wody 10p
2.dopasowania kształtu instalacji do niecki fontanny,
-projekt nie oddaje rysunku fontanny 0p
-kształt całej konstrukcji oddaje rysunek niecki fontanny 5p
III kryterium ochrona środowiska
Redukcja emisji CO2, przez zastosowanie sterowania poborem energii w cyklach załączenia dobowego dekoracji. Warunek – dekoracje działają od zmierzchu do świtu. Pobór energii 90 % - 100 % od zmierzchu do godz. 0:00.
Pobór energii nie większy niż 70 % od godz. 0:00 do świtu
1. Wykonawca zastosuje w dekoracjach sterowniki redukujące pobór energii o co najmniej 30 % - 20 pkt
2. Wykonawca zastosuje w dekoracjach sterowniki redukujące pobór energii w przedziale 5% - 29 % - 10 pkt.
3. Wykonawca zastosuje w dekoracjach sterowniki redukujące pobór energii w przedziale 0% - 4 % – 0 pkt.

IV kryterium posiadanie stanów magazynowych elementów instalacji świetlnej i czasu koniecznego do usunięcia usterki, Wykonawca przedstawia w formie oświadczenia do składanej dokumentacji max 10p
1.Nie posiada, czas nieokreślony 0p
2.Posiada min 20% użytych w projekcie sterowników i części wyposażenia sterującego pokazami, czas usunięcia usterek do 24 h 5p
3.Posiada min 20% użytych w projekcie sterowników i części wyposażenia sterującego pokazami oraz 20% użytego w projekcie materiału świetlnego, czas usunięcia usterek do 12 h 10p

Za ofertę najkorzystniejszą – dla każdej części odrębnie - zostanie uznana oferta, która spełnia
wszystkie wymagania określone w SWZ oraz otrzyma największą liczbę punktów wg poniższego wzoru:
N = I + II + III + IV
gdzie:
N- łączna ilość punktów badanej oferty,
I- ilość punktów badanej oferty w kryterium cena,
II- ilość punktów badanej oferty w kryterium projekty instalacji,
III- ilość punktów badanej oferty w kryterium ochrona środowiska
IV – ilość punktów badanej oferty w kryterium posiadanie stanów magazynowe elementów instalacji i czasu usunięcia usterek

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: projekty instalacji świetlnej i oprogramowanie pokazu

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: ochrona środowiska

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: posiadanie stanów magazynowych elementów instalacji świetlnej i czasu koniecznego do usunięcia usterki

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
2. Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert podobną instalację w przestrzeni parkowo/ miejskiej o wartości min. 250.000 zł. netto oraz załączy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.
3 Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału Wykonawca wykaże, że dysponuje:
a) Zespołem min. 2 elektryków: Kwalifikacje /dot. każdej osoby/: osoby posiadają kwalifikacje i uprawnienia elektryczne: Świadectwo kwalifikacyjne typu „D” i „E”, Grupa I w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. 2003 nr 89 poz. 828);
b) 1 specjalistą zatrudnionym na pełen etat na okres stały w firmie Wykonawcy: Osoba, ze znajomością systemów sterowania pokazami światło - dźwięk, która w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał min. 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł netto każda, polegających na zaprojektowaniu oraz nadzorze nad realizacją systemu pokazów światło-dźwięk.
c) 1 Projektantem: Osoba, która w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, sprawowała nadzór autorski nad co najmniej 2 realizacjami instalacji świetlnej i sporządziła co najmniej 2 projekty instalacji świetlnej na powierzchni nie mniejszej niż 1 000 m kw. i/lub za kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł
Dysponowane osoby należy wykazać wg wzoru, który stanowi załącznik nr 5 do
SWZ.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia i innych dokumentów wymaganych w postępowaniu.
1) Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu złożenia wypełnionego formularza oferty o treści zgodnej z założeniami SWZ. Wykonawca może złożyć JEDNĄ OFERTĘ, poprzez wypełnienie zdefiniowanego w systemie Formularza oferty, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ. Integralną częścią Załącznika nr 10, stanowią projekt i wizualizacja.
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania odpowiednio wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2) Ponadto wraz z ofertą należy złożyć:
a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy
b) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy
d) Oświadczenie o podstawach wykluczenia
e) Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy
f) Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe umocowanie, pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
g) Zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
a) potwierdzenia aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w III.C.1.2)a) SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego
- wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ, W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument składa każdy wykonawca. W przypadku Wykonawcy, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, wymóg złożenia niniejszego oświadczenia dotyczy każdego z podmiotów.
b) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ.

Inne dokumenty lub oświadczenia wymagane w postępowaniu

W przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów, o których mowa w pkt VII B SWZ. W przypadku przekazywania dokumentów elektronicznych stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa z wykorzystaniem Systemu, Wykonawca powinien w okienku dodawania pliku określić TYP DOKUMENTU jako „Tajemnica przedsiębiorstwa”.

Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna/konsorcjum)

1. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
a) podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do ustanowienia Pełnomocnika reprezentującego ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
b) dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa sporządzonego w postaci papierowej, poświadczonego zgodnie z obowiązującymi przepisami W/w dokument powinien zawierać w szczególności wskazanie:
 postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
 wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego,
 ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania;
c) korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty;
d) Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie;
e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy. Oświadczenia, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie jego dotyczącym. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium
na okres związania ofertą w wysokości: 10.000 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

2. Forma wadium
Wadium może być wniesione w:
• pieniądzu,
• poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym iż poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym.
• gwarancjach bankowych,
• gwarancjach ubezpieczeniowych,
• poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 7 pkt 2–4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.

3. Termin i miejsce wniesienia wadium:
W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Stołeczna Estrada nr konta 32 2490 0005 0000 4530 4547 5725 ALIOR Bank SA
• Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Kwota wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
• W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt. 2 SWZ, należy dostarczyć oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
• Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
• Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z treścią art. 97 i 98 ustawy, oraz należy wymienić jako beneficjenta poręczenia lub gwarancji Stołeczna Estrada, ul. Niemcewicza 4/6, 02-027 Warszawa.

Zwrot wadium:
1. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
1) upływu terminu związania ofertą;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
2. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2) którego oferta została odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.

Utrata wadium
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wystąpią okoliczności, o których mowa w art. 98 ust. 6 pkt 1,2,3.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna/konsorcjum)
1. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
a) podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do ustanowienia Pełnomocnika reprezentującego ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
b) dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa sporządzonego w postaci papierowej, poświadczonego zgodnie z obowiązującymi przepisami W/w dokument powinien zawierać w szczególności wskazanie:
 postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
 wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego,
 ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania;
c) korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty;
d) Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie;
e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy. Oświadczenia, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie jego dotyczącym. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia;

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany postanowień zawartej umowy
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy zgodnie ze wzorem umowy, Załącznik nr 7 do SWZ, w szczególności: § 13 wzoru mowy
1. Wszelkie zmiany treści Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej w postaci aneksu i muszą być zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
2. W sprawach nieunormowanych Umową mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przepisy Kodeksu cywilnego.
3. Spory mogące wynikać z realizacji Umowy będą rozstrzygnięte przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
4. W trakcie realizacji umowy, postanowienia umowy mogą ulec zmianom pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, lub konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć:
1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku:
a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia,
b) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę),
c) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności (np. działania osób trzecich),
2) W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy wynikającego z okoliczności wymienionych powyżej, termin może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności.
3) Dopuszcza się zmianę terminu płatności.
4) Zmiana oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-18 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.