eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olkusz › Przebudowa dróg i chodników w Gminie Olkusz - etap III



Ogłoszenie z dnia 2021-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg i chodników w Gminie Olkusz - etap III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olkusz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Olkusz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@umig.olkusz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/olkusz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg i chodników w Gminie Olkusz - etap III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-550b9dda-1f97-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264752

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000615/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa dróg gminnych – etap III

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00194293/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KBZ.271.2.40.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 167483,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Utwardzenie terenu na działkach nr 3996/8, 1780/2, 1994/2,1994/3 przy ul. Witosa w Olkuszu.
Zakres prac obejmuje: - wytyczenie geodezyjne trasy przebiegu chodnika po działkach będących własnością Gminy Olkusz oraz obsługę geodezyjną w czasie prowadzenia prac; - roboty ziemne w zakresie wykonania koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - odwóz i utylizację odpadów z rozbiórki, - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego; - ułożenie obrzeży na ławie betonowej z oporem, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, - prace wykończeniowe i porządkowe, uzupełnienie ziemi w odległości do 1 m od obrzeża na całym odcinku nowego chodnika wraz z sianiem trawy, - zapewnienie nadzoru właścicieli infrastruktury podziemnej znajdującej się w obszarze wykonywanych robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 24331,13 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi na działce 1820/6 w Olkuszu – ul. Nullo 23.
Zakres prac obejmuje: - Obsługę geodezyjną, - rozbiórkę nawierzchni asfaltowej o złożonej grubości około 5-8cm. Z uwagi , że nie dokonano odkrywek właściwa grubość nawierzchni asfaltobetonowej określona zostanie na etapie robót rozbiórkowych, - rozbiórkę podbudowy o złożonej grubości około 15cm. Z uwagi, że nie dokonano odkrywek docelowa grubość podbudowy przewidzianej do rozbiórki określona zostanie na etapie robót rozbiórkowych, - rozbiórkę krawężników betonowych, - wykonanie podbudowy w układzie warstw z kruszywa kamiennego, - ułożenie krawężników na ławie betonowej, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, - prace wykończeniowe i porządkowe, uzupełnienie ziemi w odległości do 1 m od krawężnika na całym odcinku nowego parkingu wraz z sianiem trawy, - zabezpieczenie kabli energetycznych nN oraz innych zinwentaryzowanych pod nadzorem właścicieli w trakcie prowadzenia prac, - zapewnienie nadzoru właścicieli infrastruktury podziemnej znajdującej się w obszarze wykonywanych robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 146562,02 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa ul. Gęsiej w Olkuszu
Zakres prac obejmuje: - obsługę geodezyjną, - rozbiórkę nawierzchni asfaltowej o złożonej grubości około 5-8cm. Z uwagi , że nie dokonano odkrywek właściwa grubość nawierzchni asfaltobetonowej określona zostanie na etapie robót rozbiórkowych, - rozbiórkę podbudowy o złożonej grubości około 15cm. Z uwagi, że nie dokonano odkrywek docelowa grubość podbudowy przewidzianej do rozbiórki określona zostanie na etapie robót rozbiórkowych, rozbiórkę krawężników betonowych, - wykonanie podbudowy w układzie warstw z kruszywa kamiennego, - ułożenie krawężników i obrzeży na ławie betonowej z oporem, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, prace wykończeniowe i porządkowe, - zabezpieczenie zinwentaryzowanych sieci elementów uzbrojenie podziemnego pod nadzorem właścicieli w trakcie prowadzenia prac, - zapewnienie nadzoru właścicieli infrastruktury podziemnej znajdującej się w obszarze wykonywanych robót.
Ze względu na ograniczoną szerokość ul. Gęsiej w kosztach realizacji robót budowlanych należy uwzględnić koszty wykonania tymczasowego dojazdu dla mieszkańców ul. Gęsiej przez teren parkingu Starostwa Powiatowego oraz późniejszego przywrócenia terenu do stanu pierwotnego (montaż ogrodzenia, usunięcie nawierzchni utwardzonej zjazdu, nawiezienie ziemi i sianie trawy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 172362,06 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa chodnika w ul. Sławkowskiej w Olkuszu.
Zakres prac obejmuje: - obsługę geodezyjną, - rozbiórkę nawierzchni chodnika z płyt betonowych, - wycinkę drzew i krzewów wraz z utylizacją, - rozbiórkę krawężników betonowych, - roboty ziemne, - wykonanie podbudowy w układzie warstw z kruszywa kamiennego , - ułożenie krawężników i obrzeży na ławie betonowej z oporem, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, - prace wykończeniowe i porządkowe, dostawa ziemi i sianie trawy na terenach zielonych w rejonie do 1 m od nowego chodnika, - zabezpieczenie zinwentaryzowanych sieci elementów uzbrojenie podziemnego pod nadzorem właścicieli w trakcie prowadzenia prac, - zapewnienie nadzoru właścicieli infrastruktury podziemnej znajdującej się w obszarze wykonywanych robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 167483,46 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26989,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46013,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26989,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHUP DROG-BIT Konrad Odrzywołek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130083464

7.3.4) Miejscowość: Tenczynek

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26989,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-02

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194999,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205002,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194999,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "GAMEX" Grzegorz Żurek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370112668

7.3.4) Miejscowość: Osiek

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194999,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-17

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252800,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252800,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252800,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "GAMEX" Grzegorz Żurek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370112668

7.3.4) Miejscowość: Osiek

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252800,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-11

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178508,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208999,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178508,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHUP DROG-BIT Konrad Odrzywołek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130083464

7.3.4) Miejscowość: Tenczynek

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178508,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.