Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa zestawu odczynników i systemu do wykonywania cytologii na pod³o¿u p³ynnym (LBC) do aparatu BD Totalys™ SlidePrep
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340517145
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Ujejskiego 75
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-168
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski
1.5.7.) Numer telefonu: 523655352, 523655135
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@biziel.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.biziel.umk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa zestawu odczynników i systemu do wykonywania cytologii na pod³o¿u p³ynnym (LBC) do aparatu BD Totalys™ SlidePrep
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-960bbc40-ecf8-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00264698
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9081023.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Wszelka korespondencja zwi±zana z prowadzonym postêpowaniem winna byæ opatrzona numerem sprawy: NZZ/11/D/24.
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa przy u¿yciu platformy zakupowej - https://platformazakupowa.pl/transakcja/908102
3. W przypadku w±tpliwo¶ci dotycz±cych korzystania z platformy zakupowej, Wykonawca mo¿e skontaktowaæ siê z Centrum Wsparcia Klienta Open Nexus Sp. z o.o. – dostawcy rozwi±zania teleinformatycznego, pod numerem +48 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa przy u¿yciu platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/908102
2. Ofertê, dokumenty, o¶wiadczenia sk³ada siê w formie dokumentu elektronicznego, podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy Zakupowej o której mowa w pkt.1.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres: przetargi@biziel.pl jedynie w przypadkach wskazanych w SWZ.
4.Zamawiaj±cy po up³ywie terminu otwarcia ofert dopuszcza komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany w pkt. 3. W takim przypadku ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej niezw³ocznie potwierdza fakt otrzymania korespondencji.
5. Korzystanie z Platformy Zakupowej: Zamawiaj±cy informuje, ¿e posiadanie konta na platformie jest dobrowolne, natomiast z³o¿enie oferty w postêpowaniu mo¿e siê odbywaæ bez posiadania konta. Z chwil± aktywacji konta Wykonawca ma dostêp do us³ug nieodp³atnych udostêpnionych w ramach konta u¿ytkownika, w tym miêdzy innymi sk³adania ofert i prowadzenia korespondencji z Zamawiaj±cym za po¶rednictwem Platformy Zakupowej, automatycznego wycofania oferty w przypadku z³o¿enia nowej oferty.
6. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
7. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
8. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/transakcja/908102. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z
obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
9. Wykonawca ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
10. W sytuacjach awaryjnych, nieprzewidzianych, np. przerwa w funkcjonowaniu lub awaria strony https://platformazakupowa.pl/transakcja/908102, Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej poprzez adres wskazany w pkt. 3.
11. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB.
12. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików musz± spe³niaæ “Rozporz±dzenie
Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnêtrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
13. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”. Uwaga: Dalszy ci±g w czê¶ci 3.9)
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Tak
3.9.) Sposób dostêpu do narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych: Zamawiaj±cy nie wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne.
14.Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.: a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej
przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
15. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego: - akceptuje warunki korzystania z
platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz
uznaje go za wi±¿±cy,
- zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert.
16.Wykonawcy mog± zwracaæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, zgodnie z art. 284 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ
publicznych, kieruj±c swoje zapytania do Zamawiaj±cego, ze wskazaniem numeru postêpowania okre¶lonego w SWZ. Zapytania
winny byæ sk³adane w sposób okre¶lony w czê¶ci 3.6.) pkt.1
17.Wnioski o wyja¶nienie tre¶ci specyfikacji( PYTANIA ), zawiadomienia oraz inne informacje do up³ywu terminu otwarcia ofert w
postêpowaniu nale¿y przesy³aæ wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy Zakupowej w formie umo¿liwiaj±cej kopiowanie tre¶ci pisma i
wklejenie jej do innego dokumentu. Wyja¶nienia dotycz±ce specyfikacji warunków zamówienia udzielane bêd± na zasadach i w
terminach okre¶lonych w art. 284 ust. 2 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych poprzez publikacjê na stronie postêpowania pod
warunkiem, ¿e wniosek wp³ynie do Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wniosek
spó¼niony Zamawiaj±cy mo¿e pozostawiæ bez rozpoznania.
18. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z
platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania
ofert / np. z³o¿enie oferty w zak³adce – Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego. Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za
ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony
w art. 221 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
19. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
20. Wykonawca, za po¶rednictwem platformazakupowa.pl mo¿e przed up³ywem terminu do sk³adania ofert zmieniæ lub wycofaæ ofertê. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr J. Biziela w Bydgoszczy, ul. Ujejskiego 75, 85-
168 Bydgoszcz, tel: 52/36 55 799, e-mail: kancelaria@biziel.pl, strona internetowa: www.biziel.umk.pl,
- inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Uniwersyteckim nr 2 im. dr J. Biziela w Bydgoszczy, ul. Ujejskiego 75 jest Pani
Joanna Maciejewska, e-mail: inspektor.od@biziel.pl, tel: 52 / 36 55 136,
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego.
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu przepisy ustawy Prawo zamówieñ publicznych
- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówieñ publicznych, przez okres 4 lat od
dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje ca³y czas trwania umowy,
- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Prawo zamówieñ publicznych - w odniesieniu do
Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, posiada
Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych 1 ,
− na podstawie art.18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 2,
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO - nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Udostêpnienie zasobów:
1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
2. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
3. Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, a tak¿e bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem wykonawcy.
Zamawiaj±cy bêdzie bada³ podstawy wykluczenia przewidziane w SWZ – Rozdzia³ XX.
4. Podmiot, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawc±, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodê poniesion± przez zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
5. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostêpniaj±cego zasoby nie potwierdzaj± spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiaj±cy ¿±da, aby wykonawca w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego zast±pi³ ten podmiot innym
podmiotem lub podmiotami albo wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
6. Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
Podmioty zagraniczne.
1. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w SWZ Rozdzia³ III pkt. 2 ppkt. 2.1 - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza
likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokument/dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.
2. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w SWZ Rozdzia³ III pkt. 3 pkt.3.1. zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ¿e wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o
o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Terminy okre¶lone w SWZ Rozdzia³ III pkt. 3 ppkt.3.1 stosuje siê.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NZZ/11/D/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprzeda¿, dostawa zestawu odczynników, materia³ów zu¿ywalnych i systemu do wykonywania cytologii na pod³o¿u p³ynnym (LBC) do aparatu BD Totalys™ SlidePrep.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze i ocenie z³o¿onych ofert, Zamawiaj±cy kierowaæ siê bêdzie nastêpuj±cymi kryteriami:
Dotyczy wszystkich grup
Nazwa kryterium Waga kryterium
Cena. 60%.
Termin realizacji bie¿±cego zamówienia. 20%.
Serwis aparatu do odczynników 20%.
A) Kryterium: cena – wska¼nik C – obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
C = ( Cn / Cb ) x 60
Gdzie:
Cn – oferta z najni¿sz± cen± brutto.
Cb - cena brutto badanej oferty.
B) Kryterium: Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – wska¼nik T – obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
T = ( To / Tmax ) x 20
Ilo¶æ punktów przyznawanych w ramach To:
1) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia - 7 dni roboczych – 0 pkt.
2) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia - 6 dni roboczych – 25 pkt.
3) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia - 5 dni roboczych – 50 pkt.
4) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia - 4 dni robocze - 75 pkt.
5) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia - do 3 dni roboczych - 100 pkt.
Uwaga:
Zaoferowanie terminu realizacji bie¿±cego zamówienia przez wykonawcê mo¿e nast±piæ tylko w pe³nych dniach. Wykonawca nie mo¿e zaproponowaæ terminów np. w godzinach lub minutach lub sekundach lub ³±cznie w dniach i innych jednostkach
C) Kryterium: Serwis aparatu do odczynników – wska¼nik S
Ilo¶æ punktów przyznawanych w ramach kryterium:
Serwisowanie aparatu BD Totalys SlidePrep przez ca³y okres obowi±zywania umowy:
- Tak - 10 pkt.
- Nie - 0 pkt.
W przypadku ww. kryterium: 10 pkt. = 20%
D) - Ocena oferty – wska¼nik O obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
O = C + T + S
Gdzie:
O - ocena oferty.
C - cena.
T - termin realizacji bie¿±cego zamówienia.
S - serwis aparatu do odczynników
Uwaga:
Kryterium oceny ofert bêd± obliczane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokr±glania liczb, tj: je¿eli trzecia cyfra po przecinku bêdzie równa 5 lub wiêcej to zostanie zaokr±glona w górê, je¿eli trzecia cyfra po przecinku bêdzie mniejsza ni¿ 5 to zostanie zaokr±glona w dó³. W³a¶ciwe zaokr±glenie liczb, o którym mowa w zdaniu poprzedzaj±cym nast±pi po dokonaniu wszystkich czynno¶ci matematycznych okre¶lonych wzorem, czyli po obliczeniu wyniku koñcowego kryterium.
4. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy, którego oferta spe³nia warunki okre¶lone w SWZ oraz zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza ( otrzyma³a najwiêksz± liczbê procent ).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji bie¿±cego zamówienia.
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis aparatu do odczynników
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie:
- art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych,
- art. 7 ust. 1, ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie,
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie,
c) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie,
d) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpisu lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentu, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
2. O¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - zgodnie z wzorem w za³±czniku nr 5 do SWZ.
3. O¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania - zgodnie z wzorem w za³±czniku nr 6 do SWZ.
4. W przypadku podmiotu, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach art. 118 PZP, wykonawca sk³ada podmiotowe ¶rodki dowodowe, na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, w odniesieniu do ka¿dego z tych podmiotów.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Przedmiotowe ¶rodki dowodowe:1. Aktualny dokument dotycz±cy oferowanego przedmiotu zamówienia ( np. opisy techniczne, i/lub instrukcja i/lub wyci±gi z instrukcji u¿ytkowania i/lub inne dokumenty opisowe) – dotyczy wszystkich grup. Wskazane powy¿ej dokumenty nie musz± potwierdzaæ wszystkich wymaganych przez Zamawiaj±cego parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia.
2. Deklaracjê zgodno¶ci i/lub certyfikat zgodno¶ci dla wyrobów medycznych do diagnostyki in - vitro zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w dyrektywie 98/79/WE – dotyczy produktów bêd±cych wyrobem medycznym
3. O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e oferowany przedmiot zamówienia posiada aktualny dokument dopuszczaj±cy do obrotu i do u¿ywania zgodnie z ustaw± o wyrobach medycznych, tzn: deklaracjê zgodno¶ci UE i/lub deklaracjê zgodno¶ci i/lub certyfikat zgodno¶ci wydany przez jednostkê notyfikowan± – o¶wiadczenie w tym zakresie zgodnie z wzorem okre¶lonym w za³±czniku nr 7 do SWZ
lub
O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e oferowany przedmiot zamówienia posiada aktualny dokument dopuszczaj±cy do obrotu i do u¿ywania w przypadku je¿eli nie podlega on regulacji ustawy o wyrobach medycznych - O¶wiadczenie, o którym mowa w niniejszym punkcie Wykonawca sporz±dzi we w³asnym zakresie - dotyczy wyrobów sklasyfikowanych jako niemedyczne.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy - o¶wiadczenie w tym zakresie zgodnie z wzorem okre¶lonym w za³±czniku nr 8 do SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Przedmiotowe ¶rodki dowodowe:1. Aktualny dokument dotycz±cy oferowanego przedmiotu zamówienia ( np. opisy techniczne, i/lub instrukcja i/lub wyci±gi z instrukcji u¿ytkowania i/lub inne dokumenty opisowe) – dotyczy wszystkich grup. Wskazane powy¿ej dokumenty nie musz± potwierdzaæ wszystkich wymaganych przez Zamawiaj±cego parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia.
2. Deklaracjê zgodno¶ci i/lub certyfikat zgodno¶ci dla wyrobów medycznych do diagnostyki in - vitro zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w dyrektywie 98/79/WE – dotyczy produktów bêd±cych wyrobem medycznym
3. O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e oferowany przedmiot zamówienia posiada aktualny dokument dopuszczaj±cy do obrotu i do u¿ywania zgodnie z ustaw± o wyrobach medycznych, tzn: deklaracjê zgodno¶ci UE i/lub deklaracjê zgodno¶ci i/lub certyfikat zgodno¶ci wydany przez jednostkê notyfikowan± – o¶wiadczenie w tym zakresie zgodnie z wzorem okre¶lonym w za³±czniku nr 7 do SWZ
lub
O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e oferowany przedmiot zamówienia posiada aktualny dokument dopuszczaj±cy do obrotu i do u¿ywania w przypadku je¿eli nie podlega on regulacji ustawy o wyrobach medycznych - O¶wiadczenie, o którym mowa w niniejszym punkcie Wykonawca sporz±dzi we w³asnym zakresie - dotyczy wyrobów sklasyfikowanych jako niemedyczne.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy - o¶wiadczenie w tym zakresie zgodnie z wzorem okre¶lonym w za³±czniku nr 8 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego –zgodnie z wzorem w za³±czniku nr 4 do SWZ.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu je¿eli zosta³y postawione, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
2. Zobowi±zanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ale tylko w sytuacji je¿eli wykonawca bêdzie korzysta³ z zasobów innych podmiotów.
3. Pe³nomocnictwo – w przypadku, gdy oferta bêdzie podpisywana przez osobê upowa¿nion± w sytuacji gdy reprezentacja nie wynika z w³a¶ciwego rejestru lub innego urzêdowego rejestru. Pe³nomocnictwo winno byæ z³o¿one w formie orygina³u podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym albo elektronicznej kopii po¶wiadczonej przez notariusza przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
4. Wype³niony i podpisany za³±cznik nr 1, 1A oraz 2 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 1. Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ za³±czony do oferty i zawieraæ wskazanie: - ustanowionego pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania,
- tak¿e wykonawców ubiegaj±cych siê o wspólne zamówienie.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w SWZ w Rozdziale III pkt. 1 ppkt. 1.1. oraz dokumenty/o¶wiadczenia o których mowa w SWZ w Rozdziale III pkt. 2 sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy wspó³pracy, która musi byæ podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Umowa winna byæ zawarta na okres realizacji ca³o¶ci zamówienia.
6. W formularzu oferty nale¿y wpisaæ dane wszystkich podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± odpowiednie o¶wiadczenie, o którym mowa w SWZ – Rozdzia³ III pkt. 1 ppkt. 1.6. je¿eli okre¶lono warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w SWZ – Rozdzia³ II pkt. 2 ppkt. 2)
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany umowy:1) w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w przepisach prawa, w tym w ustawie prawo zamówieñ publicznych, w szczególno¶ci w art. 455 ustawy pzp, na zasadach okre¶lonych w tych przepisach,
2) w zakresie zast±pienia produktów/wyrobów bêd±cych przedmiotem dostawy produktami/wyrobami zamiennymi, przy zachowaniu parametrów i zakresu zastosowania co najmniej równorzêdnych z produktami/wyrobami bêd±cymi przedmiotem dostawy i cenie jednostkowej nie wy¿szej ni¿ okre¶lona w niniejszej umowie w przypadku czasowej lub trwa³ej niedostêpno¶ci produktów/wyrobów okre¶lonych w umowie, w tym w przypadku zakoñczenia produkcji lub wycofania z rynku produktu/wyrobu bêd±cego przedmiotem dostawy; Wykonawca zobowi±zany jest do wykazania zaistnienia ww. okoliczno¶ci; w przypadku ni¿szej ceny strony ustal± czy realizuj± umowê poprzez zakup ustalonej pierwotnie ilo¶ci przedmiotu dostawy czy zwiêkszaj± ilo¶æ przedmiotu dostawy nie wiêcej ni¿ do okre¶lonej w umowie ³±cznej ceny netto,
3) w zakresie zast±pienia produktów/wyrobów bêd±cych przedmiotem dostawy, produktami/wyrobami zamiennymi przy zachowaniu parametrów i zakresu zastosowania co najmniej równorzêdnych z produktami/wyrobami bêd±cymi przedmiotem dostawy i cenie jednostkowej nie wy¿szej ni¿ okre¶lona w niniejszej umowie w przypadku wprowadzenia nowego produktu/wyrobu stanowi±cego odpowiednik produktu/wyrobu bêd±cego przedmiotem dostawy, w przypadku ni¿szej ceny strony ustal± czy realizuj± umowê poprzez zakup ustalonej pierwotnie ilo¶ci przedmiotu dostawy czy zwiêkszaj± ilo¶æ przedmiotu dostawy nie wiêcej ni¿ do okre¶lonej w umowie ³±cznej ceny netto,
4) w zakresie przed³u¿enia czasu trwania umowy w przypadku nie zrealizowania przedmiotu umowy w ca³o¶ci w okresie okre¶lonym w umowie; ³±czny okres obowi±zywania umowy, której czas trwania zosta³ przed³u¿ony, nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 48 miesiêcy.
2. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ obni¿enia cen jednostkowych w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci maj±cych wp³yw na obni¿enie ceny produktu/wyrobu bêd±cego przedmiotem dostawy. W takim przypadku strony ustal± czy realizuj± umowê poprzez zakup ustalonej pierwotnie ilo¶ci przedmiotu dostawy czy zwiêkszaj± ilo¶æ przedmiotu dostawy nie wiêcej ni¿ do okre¶lonej w umowie ³±cznej ceny netto,
3. W przypadku pojawienia siê w ofercie handlowej Wykonawcy odpowiednika, któregokolwiek, kilku lub wszystkich produktów/wyrobów bêd±cych przedmiotem umowy o parametrach nie gorszych ni¿ okre¶lone w przedmiocie zamówienia, o cenie ni¿szej ni¿ cena produktów/wyrobów bêd±cych przedmiotem umowy, strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zast±pienia produktu/wyrobu bêd±cego przedmiotem umowy na produkt/wyrób o cenie ni¿szej. W takim przypadku strony ustal± czy realizuj± umowê poprzez zakup ustalonej pierwotnie ilo¶ci przedmiotu dostawy czy zwiêkszaj± ilo¶æ przedmiotu dostawy nie wiêcej ni¿ do okre¶lonej w umowie ³±cznej ceny netto,
4. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zmiany:
a. stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
b. wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
c. zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne
d. zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych
je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
5. W my¶l art. 439 ust p.z.p strony okre¶laj± nastêpuj±ce zasady wprowadzania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia.
Ci±g dalszy zmian w Sekcji IX – Pozosta³e informacje
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-05 09:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz ze wszystkimi wymaganymi za³±cznikami, o¶wiadczeniami i dokumentami, nale¿y z³o¿yæ elektroniczne za po¶rednictwem Platformy Zakupowej Szpitala Uniwersyteckiego nr 2 im dr. Jana Biziela w Bydgoszczy, na stronie internetowej prowadzonego postêpowania, znajduj±cej siê pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/908102
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-05 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-05-02
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Ci±g dalszy zmian dot. projektu umowy:6. Strony dopuszczaj± zmianê cen okre¶lonych w niniejszej umowie w przypadku, gdy wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych og³oszony przez GUS za miesi±c poprzedzaj±cy z³o¿enie wniosku o zmianê umowy ulegnie zmianie, w stosunku do wska¼nika og³oszonego za miesi±c zawarcia umowy, o minimum 10 %. Zmiana nastêpujê w oparciu o wniosek z³o¿ony przez stronê wnioskuj±c± o zmianê wynagrodzenia.
7. Wniosek powinien zawieraæ uzasadnienie wskazuj±ce wp³yw zmiany cen na koszt wykonania zamówienia oraz powo³anie podstawy prawnej zmiany. Drugiej stronie przys³uguje prawo weryfikacji wp³ywu inflacji na cenê materia³ów i koszty zwi±zane z realizacj± zamówienia, ¿±dania dodatkowych wyja¶nieñ dotycz±cych przyczyn wskazanych w uzasadnieniu wniosku oraz ich zwi±zku z wnioskowan± zmian± cen wynikaj±cych z umowy. Ostateczny wzrost wynagrodzenia nast±pi w oparciu o zweryfikowany wzrost materia³ów czy kosztów koniecznych do realizacji zamówienia.
8. W przypadku okre¶lonym w ust. 6 i uzasadnionym w my¶l postanowieñ ust. 7 stronie przys³uguje prawo zmiany wynagrodzenia do kwoty stanowi±cej równowarto¶æ ustalonej w procentach ró¿nicy, pomiêdzy poziomem zmiany cen okre¶lonym w ust. 6 (10 %), a wska¼nikiem cen i us³ug konsumpcyjnych og³oszonym przez GUS za miesi±c poprzedzaj±cy z³o¿enie wniosku, okre¶lon± w oparciu o stawki wskazane w pierwotnej wersji umowy i szczegó³owym formularzu cenowym.
9. Z wnioskiem o zmianê wynagrodzenia strona mo¿e wyst±piæ nie wcze¶niej ni¿ po 6 (s³ownie: sze¶ciu) miesi±cach obowi±zywania umowy.
10. Strony przewiduj± mo¿liwo¶ci wprowadzania kolejnych zmian wynagrodzenia z zastrze¿eniem, ¿e bêd± one wprowadzane nie czê¶ciej ni¿ co sze¶æ miesiêcy, je¿eli wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych og³aszany przez GUS za miesi±c poprzedzaj±cy z³o¿enie wniosku o zmianê umowy w stosunku do wska¼nika cen towarów i us³ug konsumpcyjnych, w oparciu o który dokonano poprzedniej zmiany umowy, ulegnie zmianie o co najmniej 10 %. Podwy¿szenia dokonuje siê, w oparciu o wniosek, o którym mowa w ust. 7 i na zasadach wskazanych w tym ustêpie, do kwoty wynikaj±cej z ró¿nicy pomiêdzy wzrostem poziomu zmiany cen okre¶lonym w zdaniu poprzedzaj±cym, a wska¼nikiem cen i us³ug konsumpcyjnych og³oszonym przez GUS za miesi±c poprzedzaj±cy z³o¿enie wniosku
11. Zmiana wynagrodzenia w czasie trwania umowy z przyczyn okre¶lonych w ust. 6 i 10 mo¿e nast±piæ do maksymalnej warto¶ci 10 % ka¿dego ze sk³adników wynagrodzenia okre¶lonego w szczegó³owym formularzu cenowym i w pierwotnej wersji umowy.
12. Zmiana umowy w zakresie wynagrodzenia w przypadku wyst±pienia uzasadnionych przyczyn nast±pi nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 30 dni od zg³oszenia przez stronê wniosku o zmianê wynagrodzenia spe³niaj±cego wymogi, o których mowa w ust.7.
Podstawy wykluczenia wykonawców
1. Zamawiaj±cy wykluczy Wykonawców na podstawie:
- art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych,
- art. 7 ust. 1, ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego(Dz. U. poz. 835).
2. Zamawiaj±cy dodatkowo wykluczy Wykonawcê na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
3. Szczegó³y dotycz±ce podstaw wykluczenia, o których mowa powy¿ej okre¶lone zosta³y w SWZ - Rozdzia³ XX -
mieszcz±cej siê na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/908102
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa kontenerów do gromadzenia odpadów dla Miêdzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o.
- Prowadzenie badañ monitoringowych MKUO ProNatura Sp. z o.o.
- Us³ugi bezpo¶redniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Kujawsko-Pomorskiego Urzêdu Wojewódzkiego
- 32/PA/2024 Odwodnienie terenu z budow± zewnêtrznej instalacji kanalizacji deszczowej wraz z robotami drogowymi na terenie nieruchomo¶ci przy ul. Jagielloñskiej 61 w Bydgoszczy
- Zakup i dostawa 4 sztuk samochodów osobowych M1
- Dostawa fontann p³ywaj±cych wraz z ich monta¿em, uruchomieniem i wykonaniem instalacji elektrycznej zasilaj±cej
wiêcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pod³ó¿ mikrobiologicznych, testów do ró¿nicowania drobnoustrojów i odczynników do diagnostyki mikrobiologicznej dla Szpitala Kolejowego w Pruszkowie.
- Dostawa odczynników chemicznych do realizacji zajêæ dydaktycznych (1)
- WIW.DA.272.7.2024 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materia³ów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Biologii Molekularnej i Ska¿eñ WIW w Opolu
- Dostawa odczynników do systemu IR Biotyper wraz ze szczepami wzorcowymi (Zadanie Nr 1) oraz ja³owych pojemników do badañ mikrobiologicznych (Zadanie Nr 2).
- ZP/CZD/062/24 Dostawa odczynników do badañ z zastosowaniem technik biologii molekularnej i badañ genetycznych - 5 pakietów
- Zakup i dostawa odczynników do oznaczania Hemoglobiny glikowanej met. HPLC z dzier¿aw± aparatów dla laboratoriów USK w Poznaniu oraz testów ELISA
wiêcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.