eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Sporządzanie strategicznej mapy hałasu dla miasta Płocka



Ogłoszenie z dnia 2021-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sporządzanie strategicznej mapy hałasu dla miasta Płocka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA - MIASTO PŁOCK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016086

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Płock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@plock.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nowybip.plock.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_plock

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sporządzanie strategicznej mapy hałasu dla miasta Płocka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43e18cdb-0c98-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264654

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001215/31/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.28 Wykonanie strategicznej mapy hałasu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00169926/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.51.2021.EK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1. Przeprowadzenie pomiarów hałasu drogowego, kolejowego i przemysłowego.
1.2. Opracowanie sprawozdań z przeprowadzonych pomiarów.
1.3. Zebranie kompletu danych wejściowych.
1.4. Opracowanie części opisowej Mapy hałasu.
1.5. Opracowanie części graficznej Mapy hałasu, które obejmuje wykonanie:
- map emisyjnych
- map imisyjnych
- mapy terenów objętych ochroną akustyczną
- map terenów zagrożonych hałasem
- map przedstawiających rezultaty planowanych działań do realizacji w ciągu 5 lat
- mapy granic Płocka
- mapy zaludnienia.
Dodatkowo należy wykonać przestrzenne warstwy tematyczne będące odzwierciedleniem:
- Numerycznego modelu terenu (NMT 1 lub NMT 2);
- terenów zieleni (parki, skwery, ogrody działkowe)
- Współczynnika pochłaniania akustycznego przez grunt (G);
- Budynków wraz z przypisaną im liczbą mieszkańców;
- Mostów (obiekty inżynierskie takie jak mosty, wiadukty, estakady itp.);
- Propozycji działań w zakresie ochrony przed hałasem planowanych do realizacji w ciągu 5 lat;
- Punktów pomiarowych;
- Punktów obliczeniowych (punkty, w których wykonano obliczenia na elewacji budynków mieszkalnych, w celu oszacowania liczby osób narażonych na hałas, oraz punkty, w których wykonano obliczenia w celu walidacji modelu obliczeniowego).
1.6. Przeprowadzenie uzgodnień propozycji działań naprawczych z zarządcami źródeł hałasu.
1.7. Opracowanie dokumentacji powykonawczej.
1.8. Opracowanie streszczenia Mapy hałasu.
1.9. Stworzenie witryny internetowej umożliwiającej publiczną prezentację mapy hałasu, wykonanej z zachowaniem otwartych standardów usług (WMS) umożliwiającymi opublikowanie mapy akustycznej na stronie miasta Płocka dla informowania społeczeństwa o zagrożenia środowiska hałasem;
1.10. Przygotowanie i wygłoszenie prezentacji Mapy hałasu na spotkaniu wewnętrznym zorganizowanym przez Zamawiającego.
1.11. Opracowanie arkuszy sprawozdawczych i zbiorów danych i przekazanie ich Głównemu Inspektorowi Ochrony Środowiska oraz Marszałkowi Województwa Mazowieckiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71354000-4 - Usługi sporządzania map

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90742100-1 - Usługi w zakresie kontroli hałasu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 365600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 485540,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 398274,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KFB Acoustics Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Acesoft Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8951956972

7.3.3) Ulica: Mydlana 7

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 51-502

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Opegieka Sp. z o.o. - przygotowanie danych akustycznych do prezentacji na portalu internetowym


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 398274,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.