eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przytyk › Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Przytyku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Przytyku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przytyk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223936

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zachęta 57

1.5.2.) Miejscowość: Przytyk

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-650

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przytyk@przytyk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytyk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przytyk.ezamawiający.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Przytyku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78495d11-f0a4-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00264585

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011433/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Przytyku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00215811

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje Inwestycje pn: „Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły
Podstawowej w Przytyku”, przy ulicy Szkolnej 3, 26-650 Przytyk, znajdującej się na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 41/5 i 44/5. Zakres zadania obejmuje następujące budynki Szkoły:
a) Budynek Szkoły Podstawowej /budynek I/
b) Budynek szkolny /byłe gimnazjum z funkcją usług publicznych /budynek II/
c) Budynek łącznika /budynek III/
d) Sala gimnastyczna /budynek IV/
Termomodernizacja w/w zespołu budynków obejmuje następujący zakres:

1. Budynek Szkoły Podstawowej /budynek I/
- docieplenie przegród zewnętrznych
- wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych
- wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z wyminą istniejących kotłów węglowych na kotły c.o.
zasilane gazem ziemnym
- wymiana instalacji ciepłej i zimnej wody użytkowej
- kompletna wymiana instalacji elektrycznych
- remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych

2. Budynek szkolny - byłe gimnazjum /budynek II/
- docieplenie przegród zewnętrznych
- wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych
- wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z wyminą istniejących kotłów węglowych na kotły
c.o. zasilane gazem ziemnym
- wymiana instalacji ciepłej i zimnej wody użytkowej
- wymiana opraw oświetleniowych
- montaż paneli fotowoltaicznych – 72 szt. o mocy 350 W

3. Budynek łącznika /budynek III/:
- docieplenie przegród zewnętrznych
- wymiana stolarki okiennej
- wymiana instalacji centralnego ogrzewania
- wymiana opraw oświetleniowych w miejsce istniejących punktów świetlnych

4. Budynek małej Sali gimnastycznej /budynek IV/:
- wymiana instalacji centralnego ogrzewania
- wymiana instalacji ciepłej i zimnej wody użytkowej
- kompletna wymiana instalacji elektrycznych


Uwaga!!!
1.Zamawiający informuje, że realizacja zamówienia jest współfinansowane ze środków
zewnętrznych, a bezzwrotne przekazanie środków Zamawiającemu wymaga należytego, w tym
terminowego wykonania Umowy i rozliczenia Projektu pod rygorem naliczenia kar umownych.

1.2 Zamawiający wymaga aby do 31.10.2023 r. został wykonany przede wszystkim zakres prac
na wszystkich budynkach planowanej inwestycji polegający na: wymianie instalacji
centralnego ogrzewania wraz z wymianą kotów węglowych na kotły c.o. zasilane gazem
ziemnym oraz montaż paneli fotowoltaicznych.
1.3.Załączony do dokumentacji projekt graficzny wskazujący kolorystykę elewacji zewnętrznej
budynków ma charakter poglądowy, ostateczne rozwiązanie zostanie uzgodnione
z Dyrektorem PSP w Przytyku po podpisaniu umowy.
1.4.Zamawiający wymaga, aby prace przy inwestycji nie kolidowały z zajęciami lekcyjnymi
odbywającymi się w budynku szkoły.
1.5 Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa, Przedmiary robót, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiące Załączniki nr 7 A

1.6 Zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej: Dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót – oraz przedmiarem robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

44621200-1 - Kotły grzewcze

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4296800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7798630,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4296800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DRO-MAR Marcin Dróżdż

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962497473

7.3.3) Ulica: Próżna Nr 5

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-107

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4296800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.