eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › "Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla żłobka w Kościernicy gm. Białogard"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla żłobka w Kościernicy gm. Białogard”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BIAŁOGARD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920469

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wileńska 8

1.5.2.) Miejscowość: Białogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943124401

1.5.8.) Numer faksu: 943127844

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina-bialogard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gmina-bialogard.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla żłobka w Kościernicy gm. Białogard”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac742ba7-0403-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264565

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009639/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 „Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla żłobka w Kościernicy gm. Białogard”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00157634/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZPiPGN.271.16.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zmówienia jest dostawa i zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla żłobka w Kościernicy gm. Białogard” w ramach projektu „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania parteru byłej Szkoły Podstawowej w Kościernicy im. ppor. Ryszarda Kuleszy na żłobek wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi”
2. Zamówienie jest dofinansowane ze środków Funduszu Pracy w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+ 2021 (moduł 1a- dla JST)”
3. Wszelkie nazwy własne użyte przez Zamawiającego są użyte jedynie w celu sprecyzowania opisu przedmiotu zamówienia, dopuszcza się rozwiązania równoważne. Wskazane zdjęcia w załączniku nr 1 są zdjęciami poglądowymi i stanowią jedynie materiał pomocniczy, dla lepszego zobrazowania wymagań zamawiającego.
4. Adres dostawy – żłobek w Kościernicy, Kościernica 28, 78-200 Białogard, dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi w dniach roboczych tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. Wykonawca, na co najmniej dwa dni przed planowaną dostawą poinformuję o niej Zamawiającego, wskazując datę oraz planowaną godzinę dostawy.
5. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych wraz z ich dostarczeniem oraz zamontowaniem tj. transport, rozładunek, wniesienie oraz montaż. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnego i gotowego do użycia wyposażenia z uwzględnieniem dostosowania go do pomieszczeń, w których będzie użytkowane. Prace montażowe należy wykonać zgodnie z zaleceniami producentów.
6. Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały dydaktyczne oraz wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, posiadało wymagane parametry określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia ( załącznik nr 1), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, sprawnym, gotowym do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy, było wolne od wad prawnych. Wyposażenie musi posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
7. Zabawki muszą spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz posiadać oznakowanie CE, musza być dopuszczone do użytkowania przez dzieci w wieku żłobkowym. Zabawki muszą posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
8. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie niezbędne badania dostarczanych elementów w zakresie niezbędnym do oceny ich prawidłowego funkcjonowania, w tym podłączenie i uruchomienie.
9. Ponadto zamówienie obejmuje magazynowanie, zabezpieczenie sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia do czasu dostarczenia, zamontowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz ubezpieczenie sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia do czasu jego dostarczenia i zamontowania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213200-7 - Komputer tablet

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

34911100-7 - Wózki

37520000-9 - Zabawki

39100000-3 - Meble

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 599912,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 599912,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 599912,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448

7.3.3) Ulica: Graniczna 46

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-428

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 599912,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.