eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › Dostawa oleju opałowego



Ogłoszenie z dnia 2024-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju opałowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WSI MAZOWIECKIEJ W SIERPCU

1.3.) Oddział zamawiającego: Muzeum w Sierpcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007010881

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 64

1.5.2.) Miejscowość: Sierpc

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: skansen@mwmskansen.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwmskansen.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mwmskansen

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opałowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b77a2b90-d549-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00264299

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00057996/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa oleju opałowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00220700

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DzAI 281.02.24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 952560 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu.
2. Zakres rzeczowy realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje sukcesywną bezgotówkową dostawę wraz z transportem oleju opałowego lekkiego dla potrzeb obiektów Zamawiającego w przewidywanej szacunkowej ilości około 210 000 litrów. Podana powyżej ilość stanowi zakres Zamówienia podstawowego.
3. Dostawa oleju odbywać się będzie do kotłowni Muzeum, które położone są w następujących miejscach:
1) 3 kotłowanie w skansenie – Sierpc ul. Narutowicza 64: 3 zbiorniki po 4000 dm3, 5 zbiorników po 2000 dm3, 4 zbiorniki po 1000 dm3;
2) 1 kotłownia w Ratuszu – Sierpc Plac Kard. Wyszyńskiego 1 : 3 zbiorniki po 1000 dm3
3) 2 kotłownie w Muzeum Małego Miasta w Bieżuniu oddział Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu – Bieżuń ul. Zamkowa 4 - 3 zbiorniki po 1000 dm3 , ul. Stary Rynek 19 - 4 zbiorniki po 1000 dm3
4. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy zamówionej partii oleju opałowego lekkiego w dni robocze w godz. 8.00 – 15.00 w zaoferowanym terminie dostawy licząc od każdorazowego zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego (telefonicznie, e:mailem). W zamówieniu Zamawiający określi ilość i miejsce dostawy. Minimalna jednorazowa dostawa to 3000 litrów.
5. Dostawy odbywać się będą transportem Wykonawcy - na koszt i ryzyko Wykonawcy – autocysterną z pompą dostosowaną do transportu oleju opałowego, zaopatrzoną w urządzenia pomiarowe posiadające ważne cechy legalizacyjne, zapewniające dokładny pomiar ilości wydanego oleju opałowego. Olej opałowy należy dostarczać sprawnymi cysternami samochodowymi, przystosowanymi do transportu ropy naftowej i przetworów naftowych, wyposażonymi w końcówki wlewowe z zalegalizowanym urządzeniem do odmierzania w jednostkach miary - litr. Dostawy muszą być realizowane cysternami samochodowymi zaopatrzonymi w posiadające ważne cechy legalizacyjne urządzenia wydawcze - pompy oraz drukarki - wskazujące dokładną ilość wydanego oleju opałowego w temperaturze referencyjnej 15oC (urządzenia wydawcze muszą także posiadać świadectwa legalizacyjne wydane przez Urząd Miar i Wag). Przy każdorazowej dostawie Wykonawca powinien posiadać aktualne świadectwo legalizacji urządzeń pomiarowych w autocysternie. Dostawa każdorazowo musi się odbyć w obecności pracownika upoważnionego przez Zamawiającego.
6. Olej opałowy należy dostarczać z zachowaniem wszystkich obowiązujących przepisów regulujących przewóz materiałów niebezpiecznych według ADR.
7. Przez partię dostawy (dostawę częściową) rozumie się dostarczoną Zamawiającemu autocysterną jednorazową dostawę oleju opałowego, jednego rodzaju i gatunku, identyfikowaną dokumentem przewozowym (np. list przewozowy) oraz świadectwem (certyfikatem) jakości.
8. Potwierdzenie dostawy częściowej przez strony odbywać się będzie za pomocą kodów transakcyjnych pobranych przez Zamawiającego z Platformy Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych (PUESC).
9. Wykonawca realizuje dostawy na własny koszt i ryzyko (w cenę oleju opałowego wchodzą wszelkie koszty - olej opałowy, transport, podatki, opłaty, ubezpieczenia, napełnienie zbiornika Zamawiającego oraz wszelkie inne koszty związane z dostawą), do momentu odebrania partii przez Zamawiającego.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania odbioru jakościowego lub inspekcjonowania i pobrania próbek do badań laboratoryjnych przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego.
11. Zakres badań laboratoryjnych w czasie odbioru jakościowego określa norma PN-C-96024:2020-12 (lub równoważna). Koszty związane z pobraniem próbek do badań oraz koszty przeprowadzenia badań ponosi Wykonawca, jeżeli wyniki tych analiz nie będą spełniały wymagań określonych w normie PN-C-96024:2020-12 (lub równoważnej), w przeciwnym razie koszty tych badań ponosi Zamawiający.
12. Dostarczany olej opałowy musi spełniać wymagania Polskiej Normy PN-C-96024:2020-12 „Przetwory naftowe. Oleje opałowe” (lub równoważną) w zakresie oleju opałowego lekkiego gatunku L-1, wymagania rozporządzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2008) oraz wymagania rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2022 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 2633), a także posiadać świadectwo (certyfikat) jakości partii oleju opałowego posiadające rzeczywiste parametry fizyko-chemiczne w odniesieniu do wymagań określonych w SWZ. Certyfikat powinien być wystawiony przez producenta oleju opałowego lub laboratorium posiadające akredytację PCA. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
13. Cechy i parametry oleju opałowego:
- wartość opałowa: minimum 42,6 MJ/kg
- skład frakcyjny:
do temp. 250 °C destyluje: maksimum 65% V/V
do temp. 350 °C destyluje: minimum 85% V/V
- lepkość kinematyczna w temp. 20 °C: maksimum 6,00 mm2/s
- temperatura płynięcia: maksimum – 20 °C
- temperatura zapłonu: minimum 56 °C
- pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości dest.: maksimum 0,3% (mm)
- pozostałość po spopieleniu: maksimum 0,01% (m/m)
- zawartość siarki: maksimum 0,10% (m/m)
- zawartość wody: maksimum 200 mg/kg
- barwa: czerwona wizualnie
- gęstość w temp. 15 °C: maksimum 860 kg/m3
14. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, oznacza to, zgodnie z art. 99 ust. 5 i 6 Ustawy, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób i dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych oraz wskazuje poniżej kryteria stosowane w celu oceny równoważności Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach równoważnych tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, elementy, wskazane w niniejszej SWZ,
15. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji
technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy pzp, Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”
16. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
17. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, o ile są już znane.
18. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone są we wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik Nr 5 do SWZ.
19. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części. Tym samym, nie dopuszcza składania ofert na części, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp. Podzielenie zamówienia jest niecelowe, a nawet mogłoby powodować niekorzystne skutki dla Zamawiającego w postaci np. zwiększenia oferowanych cen, czy też niemożliwość rozstrzygnięcia postępowania z uwagi na fakt, że złożenie ofert na tak małe części zamówienia byłoby dla Wykonawców nieopłacalne. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia, kryteria oceny ofert oraz warunki udziału w postępowaniu zachował uczciwą konkurencję i zapewnił szeroki dostęp do udziału w postępowaniu. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę o jednorodnym charakterze. Brak podziału na części nie będzie miał wpływu na krąg Wykonawców. Zamawiający, opisując kryteria oceny ofert, całkowicie zrezygnował z uwzględnienia czynników opisujących wielkość przedsiębiorstwa potencjalnego Wykonawcy. W przypadku podziału na części, jak i jego braku ofertę będzie mógł złożyć mały, średni i duży przedsiębiorca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1040949 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1061613 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1040949 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Autocentrum Paliwa sp z o.o. Sp. komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7743237080

7.3.3) Ulica: Dobrzyńska 56

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1040949 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.