eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bodzentyn › Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie czterech gmin należących do Związku Gmin Gór Świętokrzyskich, na terenie których funkcjonowały PGR



Ogłoszenie z dnia 2023-06-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie czterech gmin należących do Związku Gmin Gór Świętokrzyskich, na terenie których funkcjonowały PGR

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK GMIN GÓR ŚWIĘTOKRZYSKICH

1.3.) Oddział zamawiającego: Związek Gmin Gór Świętokrzyskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290877132

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Suchedniowska 3

1.5.2.) Miejscowość: Bodzentyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-010

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413025094 w. 209

1.5.8.) Numer faksu: 413026107

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zggs@zggs.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zggs.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zggs

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie czterech gmin należących do Związku Gmin Gór Świętokrzyskich, na terenie których funkcjonowały PGR

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbc220c3-e58f-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00264223

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00110248/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie czterech gmin należących do Związku Gmin Gór Świętokrzyskich, na terenie których funkcjonowały PGR

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00197858

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZGGŚ-270.PGR.01.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Część 1 – Gmina Bodzentyn, w ramach której wyodrębniono:
a. Zadanie 1 pn. Przebudowa drogi wewnętrznej na długości 775 mb na działce nr ewid. 101 w msc. Psary Stara Wieś.
Zadanie polega na wzmocnieniu nawierzchni tłuczniowej o grubości 10 cm, wykonaniu warstwy asfaltowej o grubości 6 cm na szerokości 4 m, wykonanie obustronnych poboczy żwirowych do 0,5 m szerokości na długości 775 mb.
b. Zadanie 2 pn. Przebudowa drogi wewnętrznej na długości 233 mb na działce nr ewid. 211/18 w msc. Święta Katarzyna.
Zadanie polega na wzmocnieniu nawierzchni tłuczniowej o grubości 5 cm i wykonaniu warstwy asfaltowej o grubości 6 cm na szerokości 3,5 m, wykonanie obustronnych poboczy do 0,5 m szerokości na długości 233 mb.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Części 1 określa (indywidualnie dla każdego Zadania) dokumentacja projektowa, na którą składa się: dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar. Dokumentacje projektowe (indywidualne dla każdego Zadania) stanowią Załącznik nr 1A do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia. Część 1”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45000000-7 - Roboty budowlane

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 510250,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

B. Część 2 – Gmina Łagów, w ramach której wyodrębniono:
a. Zadanie 1 pn. Budowa drogi w msc. Sadków na długości 360 mb (formuła „zaprojektuj i wybuduj”).
Zadanie polega na:
 opracowaniu kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót, kosztorys inwestorski) wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenie zamiaru wykonania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
 wykonaniu robót budowlanych na podstawie uprzednio opracowanej dokumentacji projektowej obejmujących w szczególności: wykonanie podbudowy, położenie nowej nawierzchni w tym położenie warstwy wiążącej oraz ścieralnej, wykonanie robót przygotowawczych dotyczących odtworzenia punktów geodezyjnych umożliwiających dokładne usytuowanie pasa drogowego do przebudowy, wykonanie robót ziemnych, wybudowanie poboczy z materiału kamiennego, zamontowanie nowego oznakowania pionowego.

b. Zadanie 2 pn. Remont/modernizacja drogi w msc. Wiśniowa poprzez położenie nowej nawierzchni asfaltowej (formuła „zaprojektuj i wybuduj”).
Zadanie polega na:
 opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej (dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót, kosztorys inwestorski) wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenie zamiaru wykonania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
 wykonaniu robót budowlanych z niezbędnym zagospodarowaniem terenu oraz infrastrukturą techniczną na podstawie uprzednio opracowanej dokumentacji projektowej.

c. Zadanie 3 pn. Przebudowa drogi publicznej – gminnej nr 338062T Czyżów – Koszary.
Zadanie polega na przebudowie drogi gminnej na odcinku od km 0+900 do km 1+145 wraz z odwodnieniem oraz zjazdami do graniczących z nią nieruchomości.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Części 2 określa – odpowiednio – dla Zadania 1 i Zadania 2 (indywidualnie) – Program funkcjonalno-użytkowy oraz dla Zadania 3 – dokumentacja projektowa, na którą składa się: dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar. Programy funkcjonalno-użytkowe (indywidualne dla Zadania 1 i Zadania 2) oraz dokumentacja projektowa stanowią Załącznik nr 1B do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia. Część 2”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 510250,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

C. Część 3 – Gmina Pawłów, ,w ramach której wyodrębniono:
a. Zadanie 1 pn. Przebudowa drogi wewnętrznej dojazdowej w istniejącym pasie drogowym na odcinku ok. 300 m i szerokości 3 m na działce nr ewid. 895 w msc. Łomno.
Zadanie polega na przebudowie uszkodzonej nawierzchni drogi asfaltowej znajdującej się na działce nr ewid. 895 w msc. Łomno na odcinku ok. 300 m i szerokości 3 m. Roboty prowadzone w istniejącym pasie drogowym drogi dojazdowej. Niweleta drogi zostanie dopasowana do istniejących zjazdów.
b. Zadanie 2 pn. Remont drogi gminnej nr 362028T na działce ewid. 911 w msc. Łomno.
Zadanie polega na remoncie uszkodzonej nawierzchni drogi asfaltowej znajdującej się na działce nr ewid. 911 w msc. Łomno na odcinku o długości około 720 m i szerokości 4 m. Roboty prowadzone w istniejącym pasie drogowym drogi gminnej 362028T Łomno Zarzecze. Niweleta drogi zostanie dopasowania do istniejących zjazdów.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Części 3 określa (indywidualnie dla każdego Zadania) dokumentacja projektowa, na którą składa się: dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar. Dokumentacje projektowe (indywidualne dla każdego Zadania) stanowią Załącznik nr 1C do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia. Część 3”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45000000-7 - Roboty budowlane

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 510250,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

D. Część 4 – Gmina Waśniów, w ramach której przewidziano realizację zadania pn. Modernizacja drogi poprzez wykonanie górnych warstw nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej na odcinku 930 mb w km 0+035 do 0+965 na działkach nr 112/4, 111, 103, 101, 100, 99/1, 91/4, 90/4, 1/1 w msc. Dobruchna.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Części 4 określa dokumentacja projektowa, na którą składa się: dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar. Dokumentacja projektowa stanowi Załącznik nr 1D do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia. Część 4”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

4.5.5.) Wartość części: 510250,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tej części zamówienia kwotę 510 250,00 zł. Cena najkorzystniejszej oferty, nie podlegającej odrzuceniu stanowi ponad 123% ceny przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia. W tej sytuacji Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie gdyż wykonywanie dalszych czynności nie doprowadziłoby do rozstrzygnięcia postępowania ze względu na brak środków finansowych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 625570,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 836400,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tej części zamówienia kwotę 510 250,00 zł. Cena najkorzystniejszej oferty, nie podlegającej odrzuceniu stanowi ponad 540% ceny przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia. W tej sytuacji Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie gdyż wykonywanie dalszych czynności nie doprowadziłoby do rozstrzygnięcia postępowania ze względu na brak środków finansowych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1413279,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3003836,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tej części zamówienia kwotę 510 250,00 zł. Cena najkorzystniejszej oferty, nie podlegającej odrzuceniu stanowi ponad 203% ceny przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia. W tej sytuacji Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie gdyż wykonywanie dalszych czynności nie doprowadziłoby do rozstrzygnięcia postępowania ze względu na brak środków finansowych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1036242,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2000685,72 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tej części zamówienia kwotę 510 250,00 zł. Cena najkorzystniejszej oferty, nie podlegającej odrzuceniu stanowi ponad 107,26% ceny przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia. W tej sytuacji Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie gdyż wykonywanie dalszych czynności nie doprowadziłoby do rozstrzygnięcia postępowania ze względu na brak środków finansowych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 547285,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1107000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.