eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jugów › Świadczenie usług pielęgnacyjnych w Domu Pomocy Społecznej w Jugowie



Ogłoszenie z dnia 2021-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pielęgnacyjnych w Domu Pomocy Społecznej w Jugowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Jugowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891321091

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 118

1.5.2.) Miejscowość: Jugów

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-430

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 872 22 45

1.5.8.) Numer faksu: 74 871 85 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpsjugow@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jugow.naszdps.pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pielęgnacyjnych w Domu Pomocy Społecznej w Jugowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b79e6652-280d-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264090

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003669/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług pielęgnacyjnych w Domu Pomocy Społecznej w Jugowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00225708/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia pn. Świadczenie usług pielęgnacyjnych w Domu Pomocy Społecznej w Jugowie, obejmuje:
1. Kompleksowe i całodobowe organizowanie i udzielanie niezbędnych usług pielęgnacyjnych w zakresie opieki wykraczającej poza uprawnienia wynikające z przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. 2021.1285) oraz ustawy z dnia 15 lipca 2011r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. 2021.479) rozumianej jako świadczenia pielęgnacyjne i opiekuńcze wykonywane całodobowo w warunkach stacjonarnych przez wszystkie dni tygodnia dla 85 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Jugowie, a w szczególności:
1) Rozpoznawanie potrzeb zdrowotnych mieszkańców i ich problemów pielęgnacyjnych.
2) Realizacja zleceń lekarskich w procesie diagnostyki, leczenia i rehabilitacji.
3) Sprawowanie bezpośredniej opieki nad mieszkańcami leżącymi.
4) Zapewnienie pierwszej pomocy przedlekarskiej.
5) Stosowanie przymusu bezpośredniego i jego dokumentowanie.
6) Właściwe gospodarowanie lekami.
7) Prowadzenie książki raportów pielęgniarskich.
8) Współpraca z pracownikami Działu Terapeutyczno – Opiekuńczego i pozostałymi pracownikami DPS.
9) Przestrzeganie regulaminów i procedur obowiązujących w DPS w zakresie ochrony zdrowia.
10) Dbanie o mienie DPS.
11) Przestrzeganie przepisów BHP i p.poż.
12) Unieszkodliwianie powstałych odpadów medycznych.
13) Edukacja zdrowotna i promocja zdrowia.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany we wzorze umowy (załącznik nr 6 do SWZ).
3. Szczegółowy zakres czynności i obowiązków pielęgniarki został opisany w załącznik nr 1 do umowy (załącznik nr 7 do SWZ).
4. Liczba mieszkańców, o której mowa w pkt. 1 może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 308400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 346800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 308400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Life-Med s.c. Łukasz Radziejewski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Life-Med s.c. Kamila Szałankiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8831852833

7.3.3) Ulica: Kościuszki 9a

7.3.4) Miejscowość: Kłodzko

7.3.5) Kod pocztowy: 57-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 308400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa zawarta na okres od 1.01.2022 do 31.12.2022 r. Kwota wynagrodzenia miesięcznie wynosi 25 700 zł brutto, wynagrodzenie za cały okres realizacji zamówienia wynosi 308 400 zł brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.