eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Termomodernizacja i modernizacja Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 5 w Piekarach Śląskich.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja i modernizacja Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 5 w Piekarach Śląskich.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piekary Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255418

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bytomska 84

1.5.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-940

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 323939379

1.5.8.) Numer faksu: 323939379

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@piekary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piekary.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja i modernizacja Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 5 w Piekarach Śląskich.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a033d02-1f7d-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264040

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001004/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Termomodernizacja i modernizacja Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 5 w Piekarach Śląskich.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa IV „Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna”, Działanie 4.3. „Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej”, Poddziałanie 4.3.1. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszk

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193237/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271-40/IG/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:

a) Branża budowlana:

Budynek sali gimnastycznej, basenu i łącznika:

▪ Rozebranie nawierzchni z elementów betonowych (kostka brukowa, trylinka, płytki chodnikowe) oraz elementów obramowania i podbudową wraz z wywozem i utylizacją – ok. 35 m2,
▪ Wymiana kratek ściekowych – 2 kpl,
▪ Wykonanie wykopów wraz z zabezpieczeniem i odwodnieniem – ok. 262 m3,
▪ Rozbiórka fundamentów – ok. 3,5 m3,
▪ Rozbiórka, wywóz i utylizacja izolacji termicznej – ok. 61 m2,
▪ Wykonanie izolacji termicznej i przeciwwilgociowej ścian piwnicznych wraz z miejscowymi naprawami murów i tynku – ok. 197 m2,
▪ Wykonanie faset – ok. 56 m,
▪ Zasypki wykopów – ok. 207 m3,
▪ Przygotowanie podłoża, ułożenie elementów zamykających oraz nawierzchni z kostki brukowej - ok. 241 m2,
▪ Wywóz i utylizacja ziemi – ok. 124 m2,
▪ Wymiana podejść kanalizacji deszczowej – 5 kpl.,
▪ Wykonanie żelbetowych fundamentów dla schodów stalowych – ok. 3,5 m3,
▪ Wykonanie odwodnienia liniowego – ok. 8 m,
▪ Demontaż i utylizacja daszku z poliwęglanu – ok. 14 m2,
▪ Demontaż balustrady schodów – 1 kpl,
▪ Wymiana czap betonowych na granitowe – ok. 12 m,
▪ Likwidacja stopnia schodów – ok. 0,3 m3,
▪ Wykonanie rozbiórek, miejscowych napraw, uzupełnień istniejącego ocieplenia oraz wykonanie nowej warstwy izolacji przeciwwilgociowej, termicznej, zbrojącej i wyprawy tynkarskiej cokołu – ok. 109 m2,
▪ Wymiana krat okiennych – ok. 37 m2,
▪ Wykonanie rozbiórek, miejscowych napraw, uzupełnień, wzmocnień istniejącego ocieplenia oraz wykonanie nowej warstwy zbrojącej i wyprawy tynkarskiej – ok. 772 m2,
▪ Obróbki blacharskie i parapety – ok. 97 m2,
▪ Sporządzenie dokumentacji warsztatowej z obliczeniami statycznymi wykonania schodów zewnętrznych stalowych – 1 kpl,
▪ Wykonanie kompletnych schodów zewnętrznych stalowych – ok. 2,5 t,
▪ Dostawa i zabudowa zadaszeń ze szkła wraz z podkonstrukcją nierdzewną – ok. 23,5 m2,
▪ Wykonanie balustrad i pochwytów nierdzewnych – ok. 47,5 m2,
▪ Wymiana stolarki okiennej wraz z zabudową nawiewników higrosterowalnych i mechanizmów otwierania z poziomu podłogi wraz z pracami odtworzeniowymi – ok. 95 m2,
▪ Wymiana stolarki drzwiowej na stolarkę aluminiową wraz z pracami odtworzeniowymi – ok. 12 m2,
▪ Wykonanie gładzi gipsowych i prac malarskich w sali gimnastycznej – ok. 457 m2,
▪ Zabudowa piłkochwytów – ok. 128 m2,
▪ Prace demontażowe, rozbiórkowe i utylizacyjne istniejącego pokrycia dachu z izolacją termiczną wraz z rozbiórką i utylizacją takich elementów dachu jak obróbki blacharskie, odwodnienie dachu, czapy, papa - powierzchnia dachu – ok. 425 m2,
▪ Montaż izolacji termicznej dachu, pokrycia i odwodnienia dachu, obróbek blacharskich i papowych, remont okapu dachu i ogniomurów – ok. 425 m2,
▪ Czyszczenie i malowanie elementów konstrukcji stalowych – 10,50 m2,
▪ Wymiana balustrady na dachu łącznika – ok. 18 m,
Budynek szkoły:
▪ Naprawa elewacji z istniejącą cienkowarstwową wyprawą tynkarską oraz wykonanie powłoki z farby elewacyjnej – ok. 196 m2,
▪ Wymiana balustrad schodów – 3 kpl,
▪ Montaż daszków szklanych wraz z podkonstrukcją nierdzewną – ok. 9 m2,
▪ Wymiana stolarki drzwiowej wraz z obróbką otworu – ok. 2 m2,
▪ Rozebranie nawierzchni z elementów betonowych (kostka brukowa, płytki chodnikowe) oraz elementów obramowania i podbudowy wraz z wywozem i utylizacją – ok. 48 m2,
▪ Wykonanie wykopów – ok. 340 m3,
▪ Dostawa i montaż pochylni dla osób niepełnosprawnych wraz z wykonaniem fundamentów – 1 kpl.,
▪ Wykonanie izolacji termicznej i przeciwwilgociowej ścian piwnicznych wraz z miejscowymi naprawami murów i tynku – ok. 105 m2,
▪ Wykonanie faset – ok. 21 m,
▪ Zasypki wykopów – ok. 390 m3,
▪ Przygotowanie podłoża, ułożenie elementów zamykających oraz nawierzchni z kostki brukowej - ok. 178 m2,
▪ Nawierzchnia żwirowa z warstwą separującą – ok. 18 m2,
▪ Wywóz i utylizacja ziemi – ok. 82 m2,
▪ Humusowanie i założenie trawników – ok. 0,04 ha,
▪ Wymiana podejść kanalizacji deszczowej – 5 kpl.,
▪ Wykonanie prac rozbiórkowych elementów murowych i z betonu wraz z wywozem i utylizacją – ok. 19 m3,
▪ Likwidacja drzwi, zamurowanie otworu i wykonanie okładziny z płytek ściennych – ok. 2 m2,
▪ Wykonanie rozbiórek, miejscowych napraw, uzupełnień istniejącego ocieplenia oraz wykonanie nowej warstwy izolacji przeciwwilgociowej, termicznej, zbrojącej i wyprawy tynkarskiej – ok. 180 m2,
▪ Dostawa i zabudowa krat okien piwnicznych – ok. 25 m2,
▪ Licowanie ścian płytkami (uzupełnienia) – ok. 63 m2
▪ Zabudowa parapetów z blachy stalowej powlekanej oraz wykonanie przekładki termicznej ze styropianu – ok. 55 m2,
▪ Rozebranie elementów konstrukcyjnych betonowych – ok. 0,65 m3,
▪ Rozbiórka rynien dachowych – ok. 118 m,
▪ Rozbiórka rur spustowych – ok. 65 m,
▪ Wykucie z muru krat stalowych – ok. 28 m,
▪ Wymiana kratek wentylacyjnych na elewacji budynku - 4 szt.,
▪ Demontaż parapetów zewnętrznych – ok. 355 m,
▪ Demontaż istniejącej strefy okapowej dachu wraz z wywozem i utylizacją materiałów rozbiórkowych i wykonanie nowej – ok. 118 m,
▪ Wymiana obróbek blacharskich z podkładem ogniomurów – ok. 54 m,
▪ Wymiana witryny wejścia głównego – ok. 10 m2,
▪ Wykonanie rozbiórek, miejscowych napraw podłoża, uzupełnień, oraz wykonanie nowej warstwy izolacji termicznej, zbrojącej i wyprawy tynkarskiej – ok. 1215 m2,
▪ Zabudowa profili dylatacyjnych – ok. 57 m,
▪ Zabudowa krat okiennych – ok. 54 m2,
▪ Zabudowa parapetów stalowych powlekanych – ok. 236 m2,
▪ Czyszczenie i malowanie elementów konstrukcji stalowych (daszki, schody, balustrady, drabina) – 3 kpl,
▪ Wykonanie elementów konstrukcji stalowych oraz jej montaż – ok. 400 kg,
▪ Zabudowa rynien dachowych stalowych powlekanych oraz zbiorniczków odpływowych – ok. 122 m,
▪ Czyszczenie okładzin schodów – ok. 46 m2,
▪ Wywóz i utylizacja gruzu – ok. 71 m3,
▪ Remont daszku nad wejściem głównym do budynku – 1 kpl.,
▪ Cięcie płyt betonowych – ok. 8 m2,
▪ Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej stropodachu – ok. 681 m2,
▪ Wykonanie trapu w przestrzeni stropodachu – ok. 10 m,
▪ Wymiana schodów strychowych – 1 kpl.,
▪ Wymiana istniejącej balustrady schodów głównych do budynku na nowe ze stali nierdzewnej – ok. 11 m,
▪ Zerwanie istniejącej okładziny schodów głównych z wywozem i utylizacją gruzu, naprawa podłoża, wykonanie dwuwarstwowej izolacji przeciwwodnej oraz okładziny z płyt granitowych schodów – ok. 28 m2,
▪ Zabudowa wycieraczki – 1 kpl.,
▪ Cokoliki – ok. 75 m,
▪ Przygotowanie podłoża oraz wykonanie gładzi gipsowych – ok. 3885 m2,
▪ Prace malarskie wewnętrzne – ok. 4555 m2,
▪ Wymiana tynków we wnękach grzejnikowych, gładzie oraz powłoki malarskie – ok. 670 m2,
▪ Uzupełnienie listew przypodłogowych i cokolików z wykładzin PCV – ok. 70 m,
▪ Montaż latarni ulicznej z materiału powierzonego – 1 kpl,
▪ Wymiana szklenia okna – ok. 0,4 m2,
▪ Miejscowe uzupełnienie stropów z płyt typu g-k – ok. 15 m2,
▪ Obudowa belek i instalacji płytami gk wraz z rusztem – ok. 30 m2,
▪ Demontaż i ponowny montaż balustrad stalowych – ok. 4,5 m,
▪ Rozbiórka i utylizacja istniejących schodów terenowych oraz wykonanie nowych z bloków granitowych – ok. 26 m2,
▪ Dostawa i montaż tablicy informacyjnej – 1 szt.
b) Branża elektryczna:
• wymiana instalacji odgromowej budynku – ok. 560 m,
• wymiana instalacji elektrycznej (częściowa) – ok. 300 m,
• wymiana instalacji uziemiającej budynku – ok. 220 m,
• wymiana opraw oświetleniowych zewnętrznych i wewnętrznych na energooszczędne typu LED - 452 kpl.,
• zabudowa oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego typu LED – 193 kpl.,
• ułożenie przewodów odprowadzających instalacji odgromowej montowanych w rurach odgromowych w warstwie ocieplenia – ok. 220 m,
• demontaż i utylizacja istniejących opraw oświetleniowych – 574 kpl.,
• Zabudowa nowego systemu monitoringu zewnętrznego - 14 kamer.
Uwagi:
- wszelkie okablowanie na elewacji należy prowadzić w rurach osłonowych w warstwie ocieplenia,
- należy zabezpieczyć wszelkie przyłącza napowietrzne do obiektu na etapie realizacji prac przy elewacji,
- oprawy oświetlenia montowane w kuchni oprócz minimalnych parametrów określonych w dokumentacji projektowej i ST powinny posiadać dopuszczenia umożliwiające montaż w pomieszczeniach przygotowania posiłków oraz być odporne na środowisko występujące w pomieszczeniu.
c) Branża sanitarna:
▪ demontaż istniejącej w budynku instalacji centralnego ogrzewania wraz z izolacją oraz grzejników,
▪ wykonanie nowej instalacji c.o. wraz z wpięciem do istniejącej instalacji centralnego ogrzewania w kotłowni gazowej,
▪ zabudowę grzejników płytowych wraz z zaworami odcinającymi i termoregulacyjnymi, głowicami termostatycznymi i odpowietrznikami,
▪ zabudowa zaworów równoważących podpionowych,
▪ wykonanie osłon grzejników,
▪ przeprowadzenie przepłukań, prób i rozruchu instalacji c.o.,
▪ wykonanie izolacji instalacji c.o.,
▪ zabudowa nawietrzaków podokiennych z grzałką elektryczną,
▪ dostawa i montaż skrzynek gazowych,
▪ wymiana (zabudowa) wentylatorów dachowych,
▪ demontaż i montaż istniejącej klimatyzacji,
2. Rozwiązania równoważne.W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowanie rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.
Jeżeli Wykonawca nie złożył ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3860042,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4822797,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3860042,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Iwański Mateusz MARMATOR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462710153

7.3.3) Ulica: Ul. Sadowa 1b/2

7.3.4) Miejscowość: Bieruń

7.3.5) Kod pocztowy: 43-155

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3860042,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.