eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radoszyce › "Budowa drogi leśnej o numerze inwentarzowym 220/77 (DSD 103 i 104) na terenie Leśnictwa Czapla"



Ogłoszenie z dnia 2024-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa drogi leśnej o numerze inwentarzowym 220/77 (DSD 103 i 104) na terenie Leśnictwa Czapla”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO RADOSZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290020087

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 29

1.5.2.) Miejscowość: Radoszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-230

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 373 15 95

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radoszyce@radom.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://radoszyce.radom.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_radoszyce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa drogi leśnej o numerze inwentarzowym 220/77 (DSD 103 i 104) na terenie Leśnictwa Czapla”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cc530e1-bc21-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00263866

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00488758/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa drogi leśnej o numerze inwentarzowym 220/77 (DSD 103 i 104) na terenie Leśnictwa Czapla.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00070470

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ.270.1.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3399569,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące w szczególności budowę drogi leśnej nr inwentarzowym 220/77 (DSD 103 i 104) na terenie Leśnictwa Czapla o długości 2375,60 m wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz budowę zjazdu z drogi gminnej – wewnętrznej na działce ewidencyjnej nr 68/1203 w miejscowości Ruda Maleniecka na działkę nr 68/1204 a także przebudowę zjazdu publicznego na działkę nr 52/1200 w pasie drogowym drogi powiatowej nr 0391T (1433T) Wyszyna Rudzka – Maleniec – granica województwa świętokrzyskiego (dz. ewid. nr 198) w miejscowości Wyszyna Rudzka.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie w ramach trzech ETAPÓW będących zarazem realizacji przedmiotem odbiorów:
1. ETAP I – „Budowa drogi leśnej o numerze inwentarzowym 220/77 (DSD 103 i 104) na terenie Leśnictwa Czapla” – wykonanie robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 1 150 000,00 zł netto (odbiór częściowy robót budowlanych);
2. ETAP II – „Budowa drogi leśnej o numerze inwentarzowym 220/77 (DSD 103 i 104) na terenie Leśnictwa Czapla” – wykonanie pozostałych robót budowlanych (odbiór końcowy robót budowlanych);
3. ETAP III – „Budowa drogi leśnej o numerze inwentarzowym 220/77 (DSD 103 i 104) na terenie Leśnictwa Czapla” zrealizowanie całego zakresu czynności objętych umową (obiór końcowy przedmiotu umowy).
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1. budowę drogi leśnej o nawierzchni z kruszywa łamanego o długości 2375,60 m, szerokości 3,5m z poszerzeniami (mijankami) do 6,5m umożliwiającymi wymijanie się pojazdów jadących w przeciwnych kierunkach 4,
2. budowę 8 zjazdów leśnych o długości 40m od krawędzi jezdni lub składnicy, szerokości 3,5m o nawierzchni ulepszonej z kruszywa łamanego i krawędziach wyłukowanych na przecięciu się z krawędzią drogi łukiem kołowym o promieniu R=11m,
3. budowę 17 zjazdów leśnych na tereny leśne i drogi oddziałowe o długości 12m lecz nie mniej niż do końca wyłukowania o nawierzchni ulepszonej z kruszywa łamanego i krawędziach wyłukowanych na przecięciu się z krawędzią drogi łukiem kołowym o promieniu R=11m,
4. budowę 2 składnic przyzrębowych o wymiarach 50x12 m zakończonej skosem 1:1,
5. budowę rowów przydrożnych obustronnych wzdłuż projektowanej drogi,
6. budowę 17 przepustów rurowych Ø400mm z rur PEHD na fundamencie z kruszywa pod zjazdami na drogi oddziałowe z wlotami i wylotami zabezpieczonymi prefabrykowanymi ściankami oporowymi skrzydełkowymi,
7. budowę 5 przepustów rurowych Ø600mm z rur PEHD na fundamencie z kruszywa pod koroną drogi z wlotami i wylotami zabezpieczonymi prefabrykowanymi ściankami oporowymi skrzydełkowymi,
8. wykonanie rowu odprowadzającego wodę z terenu drogi na teren przyległy,
9. budowę mijanki nienormatywnej o szerokości 5m i długości 23m wraz ze skosami na długości 21m,
10. budowę zjazdu z drogi gminnej – wewnętrznej na działce ewidencyjnej nr 68/1203 w miejscowości Ruda Maleniecka na działkę nr 68/1204,
11. przebudowę zjazdu publicznego na działkę nr 52/1200 w pasie drogowym drogi powiatowej nr 0391T (1433T) Wyszyna Rudzka – Maleniec – granica województwa świętokrzyskiego (dz. ewid. nr 198) w miejscowości Wyszyna Rudzka.
Szczegółowy zakres prac znajduje się w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji, na który składa się dokumentacja projektowo - kosztorysowa na budowę drogi leśnej nr inwentarzowym 220/77 (DSD 103 i 104) na terenie Leśnictwa Czapla o długości 2375,60 m wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz dokumentacja na budowę zjazdu z drogi gminnej – wewnętrznej na działce ewidencyjnej nr 68/1203 w miejscowości Ruda Maleniecka na działkę nr 68/1204 a także dokumentacja na przebudowę zjazdu publicznego na działkę nr 52/1200 w pasie drogowym drogi powiatowej nr 0391T (1433T) Wyszyna Rudzka – Maleniec – granica województwa świętokrzyskiego (dz. ewid. nr 198) w miejscowości Wyszyna Rudzka sporządzona przez firmę JR-Justyna Rybak z siedzibą w msc. Wielka Wieś 8a, 27 – 215 Wąchock zawierająca:
1. Projekt budowlany (architektoniczno-budowalny PAB; zagospodarowania terenu PZT; techniczny).
2. Projekt wykonawczy.
3. Projekty na budowę oraz przebudowę zjazdów.
4. Projekt stałej organizacji ruchu (dotyczy drogi powiatowej).
5. Szczegółową specyfikację techniczną.
6. Przedmiar.
7. Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
8. Opinię geotechniczną.
9. Waloryzację przyrodniczą terenu inwestycji wraz z oceną oddziaływania na środowisko.
Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia realizowane będą w oparciu o pozwolenie na budowę i inne wymagane prawem dokumenty administracyjne.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie lub źródło - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie lub źródło określają minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art 101 ust. 1-3 PZP należy rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 PZP dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SWZ. Zamawiający informuje, że zaoferowany produkt nie może mieć parametrów gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, europejska ocena techniczna, aprobata, specyfikacja techniczna lub inny system referencji technicznych, należy przyjąć, że w odniesieniu do nich użyto sformułowania „lub równoważne”. Wykonawca zadania udzieli minimum 4 lat gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych elementów (części) dotyczących przedmiotu zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia Podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem Podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na Formularzu Ofertowym. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić Podwykonawcę wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. Zamawiający określił wymagania dotyczące umów o podwykonawstwo w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
UWAGA. W zakresie, w jakim Wykonawca, na podstawie kryteriów oceny ofert zawartych w SWZ, zobowiązał się do samodzielnego wykonywania kluczowych elementów (części) zamówienia, określonych przez Zamawiającego w SWZ, Wykonawca gwarantuje, że samodzielnie wykona te elementy Przedmiotu Umowy, tj. bez udziału Podwykonawców („Samodzielna realizacja kluczowych elementów zamówienia”). Wykonawca obowiązany jest zapewnić w wykonywaniu prac udział osób o odpowiednich kwalifikacjach i w odpowiedniej liczbie. Zgodnie z dyspozycją art. 95 PZP Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia na stanowiskach robotniczych i pokrewnych, wykonujące bezpośrednie czynności budowlane były zatrudnione na podstawie umowy o pracę, z uwagi na fakt, iż wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r. poz. 1465) – Obowiązek Zatrudnienia.
Zamawiający wymaga, aby w/w zatrudnienie przy realizacji zamówienia, trwało w całym okresie wykonania zamówienia. Szczegółowe warunki realizacji wymagań określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 95 ustawy PZP, w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawarte są w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ. Obowiązek realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę dotyczy również realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy Podwykonawców.Przedmiotowe zadanie zostanie zrealizowane z materiałów własnych Wykonawcy. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie i dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jedn.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1213) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie w budownictwie takie jak: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości.
Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2621216,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3708416,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2621216,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): STW INVESTMENT KATARZYNA STAWECKA

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNO BUDOWLANE "LWK" WOJCIECH STAWECKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661534091

7.3.4) Miejscowość: Jawór 44A

7.3.5) Kod pocztowy: 28-305

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2621216,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 574 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin zakończenia robót:
1) Zakończenie robót dla ETAPU I „Budowy drogi leśnej o numerze inwentarzowym 220/77 (DSD 103 i 104) na terenie Leśnictwa Czapla” (wykonanie robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 1 150 000,00 zł netto) nastąpi w terminie 26 tygodni (182 dni) od podpisania Umowy - z uwzględnieniem zapisów w § 12 ust. 12 Umowy),
2) Zakończenie robót dla ETAPU II „Budowy drogi leśnej o numerze inwentarzowym 220/77 (DSD 103 i 104) na terenie Leśnictwa Czapla” (wykonanie pozostałych robót budowlanych) nastąpi w terminie 76 tygodni (532 dni) od podpisania Umowy (odbiór końcowy robót budowlanych).
Termin zakończenia przedmiotu Umowy:
Zakończenie realizacji przedmiotu Umowy tj. ETAPU III „Budowy drogi leśnej o numerze inwentarzowym 220/77 (DSD 103 i 104) na terenie Leśnictwa Czapla” (zrealizowanie całego zakresu czynności objętych umową) nastąpi w terminie 82 tygodni (574 dni) od podpisania Umowy.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.
Zamówienia, o których mowa będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.
Zamówienia, o których mowa będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia na skutek warunków przyrodniczych bądź atmosferycznych lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych, jak również w sytuacji braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych Wykonawców robót budowlanych w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac.
Miejscem realizacji przedmiotowych zamówień będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Radoszyce.
Zakres rzeczowy robót o których mowa powyżej nie przekroczy wartości 50 % wartości zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.