Ogłoszenie z dnia 2024-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00254484/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-21
- 2024/BZP 00263728/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-28
- 2024/BZP 00267544/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-02
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup oprogramowania Kadrowo-Płacowego i Planowania czasu pracy pracowników z wdrożeniem oraz integracją danych z systemy Symfonia i do bazy przejściowej systemu centralnego MON
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.2.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090538318
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Powstańców Warszawy 5
1.4.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.4.3.) Kod pocztowy: 85-681
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.4.7.) Numer telefonu: 261 417 001; 261 417 449
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: marta.sierek@10wsk.mil.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.10wsk.mil.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00263760
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-28
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00254484
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Próbki dla pozycji nr 2-2A (dostarczone na laptopie celem samodzielnej weryfikacji wymaganych wydruków wraz z instrukcją/ścieżką dostępu do wydruków lub zaprezentowane w dniu otwarcia ofert tj. 29.03.2024 r. od godz. 8:30 do godz 12:00. Wykonawca, który będzie chciał zaprezentować wymaganą funkcjonalność osobiście musi się zgłosić do siedziby szpitala w dniu 29.03.2024r do godz. 8.00 do sekcji zamówień publicznych, co będzie odnotowane w formie notatki)), 195 (w formie wydruku), 204 (w formie wydruku), 217 (w formie wydruku) specyfikacji techniczno- informatycznej
Próbki należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego: Komenda Szpitala, Kancelaria Jawna pok. 3/135 adresując przesyłkę na Sekcję Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 29.03.2024 r. godz. 08:00.;
Po zmianie:
Próbki dla pozycji nr 2-2A (dostarczone na laptopie celem samodzielnej weryfikacji wymaganych wydruków wraz z instrukcją/ścieżką dostępu do wydruków lub zaprezentowane w dniu otwarcia ofert tj. 03.04.2024 r. od godz. 8:30 do godz 12:00. Wykonawca, który będzie chciał zaprezentować wymaganą funkcjonalność osobiście musi się zgłosić do siedziby szpitala w dniu 03.04.2024r do godz. 8.00 do sekcji zamówień publicznych, co będzie odnotowane w formie notatki)), 195 (w formie wydruku), 204 (w formie wydruku), 217 (w formie wydruku) specyfikacji techniczno- informatycznej
Próbki należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego: Komenda Szpitala, Kancelaria Jawna pok. 3/135 adresując przesyłkę na Sekcję Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 03.04.2024 r. godz. 08:00.;
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
Próbki dla pozycji nr 2-2A (dostarczone na laptopie celem samodzielnej weryfikacji wymaganych wydruków wraz z instrukcją/ścieżką dostępu do wydruków lub zaprezentowane w dniu otwarcia ofert tj. 29.03.2024 r. od godz. 8:30 do godz 12:00. Wykonawca, który będzie chciał zaprezentować wymaganą funkcjonalność osobiście musi się zgłosić do siedziby szpitala w dniu 29.03.2024r do godz. 8.00 do sekcji zamówień publicznych, co będzie odnotowane w formie notatki)), 195 (w formie wydruku), 204 (w formie wydruku), 217 (w formie wydruku) specyfikacji techniczno- informatycznej
Próbki należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego: Komenda Szpitala, Kancelaria Jawna pok. 3/135 adresując przesyłkę na Sekcję Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 29.03.2024 r. godz. 08:00.;
Po zmianie:
Próbki dla pozycji nr 2-2A (dostarczone na laptopie celem samodzielnej weryfikacji wymaganych wydruków wraz z instrukcją/ścieżką dostępu do wydruków lub zaprezentowane w dniu otwarcia ofert tj. 03.04.2024 r. od godz. 8:30 do godz 12:00. Wykonawca, który będzie chciał zaprezentować wymaganą funkcjonalność osobiście musi się zgłosić do siedziby szpitala w dniu 03.04.2024r do godz. 8.00 do sekcji zamówień publicznych, co będzie odnotowane w formie notatki)), 195 (w formie wydruku), 204 (w formie wydruku), 217 (w formie wydruku) specyfikacji techniczno- informatycznej
Próbki należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego: Komenda Szpitala, Kancelaria Jawna pok. 3/135 adresując przesyłkę na Sekcję Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 03.04.2024 r. godz. 08:00.;
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Przebudowa skrzyżowania ulic Hutniczej i Nowotoruńskiej i modernizacja wiaduktu w ciągu ulicy Nowotoruńskiej
- Dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych - płynów do wlewów
- Dostawa produktów leczniczych
- Sukcesywne dostawy środków kontrastujących
- Wymiana wykładzin podłogowych PCV
- DOSTAWA TUSZY, TONERÓW DO DRUKAREK ATRAMENTOWYCH, LASEROWYCH, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja podjazdu dla karetek oraz przebudowa pomieszczeń na potrzeby szatni dla pracowników SOR w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Budowa punktów kamerowych - realizacja 3 zadań z budżetu obywatelskiego"
- Subskrypcja wsparcia technicznego producenta do dwóch urządzeń Barracuda F400 posiadanych przez Urząd do Spraw Cudzoziemców
- Świadczenie usług utrzymania Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Bosflow wraz z jego rozbudową
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.