eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupno › Nowe usługi społeczne w projekcie Centrum Usług Społecznych w Gminie Słupno



Ogłoszenie z dnia 2021-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nowe usługi społeczne w projekcie Centrum Usług Społecznych w Gminie Słupno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SŁUPNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610006559

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 26A

1.5.2.) Miejscowość: Słupno

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-472

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 242619178

1.5.8.) Numer faksu: 242619178

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gops.slupno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gops.slupno.eu/www/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://gops.slupno.eu/bip/art,39,nowe-uslugi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nowe usługi społeczne w projekcie Centrum Usług Społecznych w Gminie Słupno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-773ad120-3705-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263588

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00033346/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Realizacja nowych usług społecznych w projekcie "Centrum Usług Społecznych w Gminie Słupno"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00248226/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOiK.232.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 248325,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe oraz usługi indywidualnego wsparcia w ramach projektu: „Centrum Usług Społecznych w Gminie Słupno” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój. Działanie 2.8. Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.
Blok usług zdrowotnych – usługa indywidualna
• Zamówienie obejmuje:
• Zadanie a – Szczepienia ochronne przeciw grypie - usługi dla minimum 100 osób - realizacja szczepień ochronnych przeciw grypie dla dzieci (160 dawek.) i dorosłych (120 dawek.). Wykonawca zrealizuje 280 jednostek.
• Zadanie b – Szczepienia ochronne przeciw HPV - Usługi medyczne dla 100 osób z zakresu realizacji szczepień HPV. Wykonawca zrealizuje 100 pakietów z czego minimum 70 pakietów dla dzieci w wieku 9-14 lat (2 dawki), maximum 30 pakietów dla osób powyżej 15 roku życia (3 dawki).
• Zadanie c – Profilaktyka wad postawy. Usługi medyczne dla 100 osób w zakresie. profilaktyki wad postawy u dzieci. Wykonawca zrealizuje 100 jednostek / świadczeń obejmujących diagnostykę, program ćwiczeń, działania edukacyjne oraz konsultacje specjalistyczne.
• Zadanie d – Terapia widzenia – pakiet badań przesiewowych. Usługi medyczne dla 32 os. w zakresie pakietu badań przesiewowych wraz z terapią widzenia (optometria). Do wykonania 32 jednostek
• Realizacja do 512 jednostek usługowych.
• Okres realizacji zadania od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego do 31.05.2023 r.
• Miesięczne zapotrzebowanie na usługę wraz z zapotrzebowaniem na konkretne rodzaje terapii będzie przekazywane Wykonawcy w terminie do 15 dnia kalendarzowego miesiąca poprzedzającego świadczenie usług pocztą elektroniczną na adres wskazany w umowie. Zapotrzebowanie zawierało będzie łączną liczbę godzin świadczenia usługi w następnym miesiącu kalendarzowym z podaniem liczby godzin do wykonania. Zamawiający zastrzega, że możliwe jest, że w danym miesiącu usługa nie będzie wykonywana. Łącznie Zamawiający przewiduje (wartość maksymalna: 512 jednostek usługi, minimalnie: 300 jednostek usługi).
• Na podstawie miesięcznego zapotrzebowania Wykonawca sporządzi i przekaże w terminie do 25 dnia kalendarzowego miesiąca poprzedzającego świadczenie usług szczegółowy harmonogram miesięczny realizacji usługi zawierający wykaz dat i godzin świadczenia usługi.
• W przypadku pierwszego miesiąca realizacji usługi o ile nie jest możliwe dotrzymanie terminów o których mowa w pkt. 4) i 5) powyżej. Zamawiający uzgodni z Wykonawcą liczbę godzin do wykonania w tym miesiącu.
• Rozliczenie świadczeń odbywać się będzie w systemie miesięcznym na podstawie miesięcznej faktury/rachunku za świadczenie usług. Wraz z ostatnią fakturą miesięczną za realizację zadania w roku 2023 Wykonawca zgłosi zadanie do odbioru zgodnie z procedurą odbioru opisaną w umowie oraz przedstawi dokumentację zadania.
• Szczegółowy harmonogram usług Wykonawca uzgodni we współpracy z Zamawiającym;

4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta nie została przez Wykonawcę podpisana w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.