eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kluczbork › Modernizacja sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Kluczborskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Kluczborskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kluczborski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Katowicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@powiatkluczborski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatkluczborski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Kluczborskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb4d50de-c73b-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00263340

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052264/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Kluczborskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00104755

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FP.272.3.2024.AM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest inwestycja polegająca na modernizacji sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Kluczborskiego, realizowana w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w ramach 15 zadań jn:
1). Przebudowa w ramach istniejącego pasa drogowego drogi powiatowej nr 1305O na 4 odcinkach o łącznej długości 990 m zlokalizowanych w miejscowości Miechowa;
2). Przebudowa w ramach istniejącego pasa drogowego drogi powiatowej nr 1309O na odcinku o długości 600 m w miejscowości Nasale;
3). Przebudowa w ramach istniejącego pasa drogowego drogi powiatowej nr 1310O na odcinku o długości 950 m w miejscowości Kujakowice Górne;
4). Przebudowa w ramach istniejącego pasa drogowego drogi powiatowej nr 1311O na 3 odcinkach o łącznej długości 250 m zlokalizowanych w miejscowości w Kujakowice Dolne;
5). Przebudowa w ramach istniejącego pasa drogowego drogi powiatowej nr 1312O na 3 odcinkach o łącznej długości 990 m zlokalizowanych w miejscowościach Gotartów i Kujakowice Dolne;
6). Przebudowa w ramach istniejącego pasa drogowego drogi powiatowej nr 1316O na 3 odcinkach o łącznej długości 990 m zlokalizowanych w miejscowościach, Kluczbork i Chocianowice;
7). Przebudowa w ramach istniejącego pasa drogowego drogi powiatowej 1317O na odcinku o długości 858 m w miejscowościach Lasowice Małe i Lasowice Wielkie;
8). Przebudowa w ramach istniejącego pasa drogowego drogi powiatowej nr 1319O na odcinku o długości 990 m w miejscowościach Krasków i Bogacica;
9). Przebudowa w ramach istniejącego pasa drogowego drogi powiatowej nr 1323O na odcinku o długości 627 m w miejscowości Krzywizna;
10). Przebudowa w ramach istniejącego pasa drogowego drogi powiatowej nr 1330O na odcinku o długości 990 m w miejscowościach Trzebiszyn (Owczarnia) i Tuły;
11). Przebudowa w ramach istniejącego pasa drogowego ciągu komunikacyjnego o długości 773 m, składającego się z odcinka drogi powiatowej nr 1341O (648 m) i nr 1357O (125 m) w miejscowości Szymonków;
12). Przebudowa w ramach istniejącego pasa drogowego drogi powiatowej nr 1345O na 3 odcinkach o łącznej długości 336 m zlokalizowanych w miejscowości Polanowice;
13). Przebudowa w ramach istniejącego pasa drogowego drogi powiatowej nr 1346O na długości 990 m w miejscowości Wąsice,
14). Przebudowa w ramach istniejącego pasa drogowego drogi powiatowej nr 1348O na długości 990 m w miejscowości Brynica;
15). Przebudowa w ramach istniejącego pasa drogowego drogi powiatowej nr 2292O na długości 278,5 m stanowiącej ulicę Drzymały w Wołczynie;
w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Inwestycja realizowana jest w ramach w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, Edycja8/2023/792/PolskiLad (https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-osma/)
2.Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) stanowiącego integralną część niniejszej SWZ. Dokumenty zawarte w PFU stanowią opis przedmiotu zamówienia.
3. Zamówienie obejmuje opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z koniecznymi opiniami,uzgodnieniami i warunkami technicznymi, uzyskanie zgody na realizację przebudowy odcinków dróg, pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji robót budowlanych dla przedmiotowego zadania do czasu faktycznego zakończenia budowy oraz rozliczenia końcowego umowy z wykonawcą prac budowlanych oraz do zakończenia okresu rękojmi i gwarancji za wady robót budowlanych oraz wykonanie robót budowlanych dla zadań polegających na przebudowie odcinków dróg powiatowych.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać dokumentację projektową wraz z projektem czasowej organizacji ruchu, uzgodnić projekt z Zamawiającym, uzyskać wszelkie niezbędna zgody, pozwolenia i decyzje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami umowy oraz wykonać roboty budowlane w zakresie objętym wykonanym i zatwierdzonym projektem budowlanym.
4.Stosownie do treści art. 102 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie Zamawiający określił w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ.
5.Wymagany przez Zamawiającego min. okres gwarancji wynosi 2 lata. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 2 lata, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SWZ. Ustala się, że okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia. Wydłużenie gwarancji jest równoznaczne z wydłużeniem rękojmi o taki sam okres.
6.Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się
zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
7. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców.
8. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w § 7 i 8 wzoru umowy stanowiącego integralną część Specyfikacji tj. załącznik nr 6.
9. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej wykonujących roboty budowlane wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia. Zamawiający wskazuje następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji robót budowlanych:
a) wszystkie prace fizyczne przy bezpośrednim wykonaniu robót budowlanych w tym operatorów sprzętów, kierowców pojazdów oraz wszystkie osoby wykonujące prace fizyczne przy realizacji przedmiotu zamówienia z wyjątkiem osób prowadzących samodzielną działalność gospodarczą na podstawie umowy o podwykonawstwo.
Wykonawca/Podwykonawca w ciągu 5 dni od dnia przekazania placu budowy przekaże Zamawiającemu wykaz osób, które wykonują czynności w zakresie realizacji przedmiotu niniejszej umowy wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę - według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy. Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji wykazu i przekazywaniu go Zamawiającemu w ciągu 5 dni od dnia dokonania
zmiany osoby wskazanej w wykazie. Zmiana osób wymienionych w wykazie nie wymaga aneksu do umowy. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz zasady egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze Umowy oraz w Rozdziale V SWZ pkt. 16.
10. Wykonawca ma obowiązek posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej, co najmniej w zakresie tożsamym z zakresem powierzonej do wykonania roboty budowlanej i na sumę
gwarancyjną nie niższą niż kwota określona w umowie, ważne w okresie od daty rozpoczęcia do daty zakończenia robót, którego dokumenty przedłoży Zamawiającemu nie później, niż w dniu protokolarnego przekazania terenu robót.
11. Zamawiający umożliwia Wykonawcy udział w wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający w dokumentach zamówienia jedynie umożliwia odbycie wizji lokalnej – brak jest sankcji odrzucenia oferty w okolicznościach, gdy wykonawca nie skorzysta z przysługującej mu możliwości. Szczegółowe informacje na temat wizji lokalnej zawiera pkt. 22 Rozdziału V SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5248632,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6867101,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5248632,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "LARIX" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751839378

7.3.3) Ulica: Klonowa 11

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5248632,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.