eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Naprawa agregatów ch³odniczych Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego po³o¿onej przy ul. Dobrej 56/66 w Warszawie

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2024-03-28

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Naprawa agregatów ch³odniczych Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego po³o¿onej przy ul. Dobrej 56/66 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytet Warszawski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001258

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Krakowskie Przedmie¶cie 26/28

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-927

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@adm.uw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa agregatów ch³odniczych Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego po³o¿onej przy ul. Dobrej 56/66 w Warszawie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1ab30674-eb5d-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00263279

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1ab30674-eb5d-11ee-b4e0-4ac387c144e3

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la „Regulamin Platformy e-Zamówienia”, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych
w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
4. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji”
w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie
e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
5. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
7. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la „Regulamin Platformy e-Zamówienia”.
8. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
9. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: izabela.galinska@adm.uw.edu.pl oraz dzp@adm.uw.edu.pl z zastrze¿eniem, ¿e bezwzglêdnie nie dotyczy to sk³adania ofert.
10. We wszelkich kontaktach z Zamawiaj±cym Wykonawcy powinni powo³ywaæ siê na numer postêpowania podany na stronie tytu³owej SWZ.
11. Zamawiaj±cy pracuje od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach 8.00 – 16.00 z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni okre¶lonych w Zarz±dzeniu nr 165 Rektora UW z dnia 17 listopada 2023 r. opublikowanym pod adresem: https://monitor.uw.edu.pl/Lists/Uchway/Attachments/6768/M.2023.387.Zarz.165.pdf

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L127/2018 z dnia 23.05.2018 r.), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Warszawski
ul. Krakowskie Przedmie¶cie 26/28, 00-927 Warszawa;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Warszawskim jest Pan Dominik Ferenc, kontakt: iod@adm.uw.edu.pl tel: 22 55 22 042;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o numerze podanym na stronie tytu³owej SWZ;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych <Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników>;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
<Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego>;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: POUZ-361/191/2023/DZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy agregatów ch³odniczych Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego po³o¿onej przy ul. Dobrej 56/66 w Warszawie.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la „Opis przedmiotu zamówienia” stanowi±cy za³±cznik nr 2 do SWZ oraz wzór umowy - projektowane postanowienia umowy stanowi±ce za³±cznik nr 7 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50730000-1 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji uk³adów ch³odz±cych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone przez Zamawiaj±cego dotycz±ce:
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
W niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie.
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada certyfikat dla przedsiêbiorców, o którym mowa w ustawie z dnia 15 maja 2015 r o substancjach zubo¿aj±cych warstwê ozonow± oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2020 r poz. 2065) uprawniaj±cy do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z urz±dzeniami ch³odniczymi, klimatyzacyjnymi i pompami ciep³a zawieraj±cymi F-gazy (FGAZ-P).
UWAGA: Powy¿szy warunek jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada ww. certyfikat i zrealizuje us³ugi, do których ten certyfikat jest wymagany.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
W niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie.
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli:
4.1) wyka¿e, ¿e wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie us³ugi, z których ka¿da polega³a na wymianie co najmniej czterech skraplaczy w agregatach ch³odniczych o wydajno¶ci ch³odniczej ka¿dego urz±dzenia wiêkszej ni¿ 600 kW.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wymagana liczba us³ug nie sumuje siê, tzn. co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia musi wykonaæ co najmniej dwie us³ugi okre¶lone powy¿ej. Ta sama zasada dotyczy podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (podmiot, na którego zasoby Wykonawca siê powo³uje).
4.2) wyka¿e nastêpuj±ce osoby, które bêd± skierowane przez niego do realizacji niniejszego zamówienia publicznego:
a) co najmniej 2 osoby posiadaj±ce certyfikat dla personelu uprawniaj±cy do kontroli szczelno¶ci urz±dzeñ zawieraj±cych F-gazy, odzysku czynnika ch³odniczego F -gazowego, instalacji urz±dzeñ, napraw, konserwacji lub serwisowania oraz likwidacji (FGAZ-O) – dotyczy ka¿dej z osób;
b) co najmniej 1 osobê zwan± dalej „SERWISANTEM” posiadaj±c± ¶wiadectwo kwalifikacyjne, okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki i Polityki spo³ecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegó³owych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmuj±ce siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci (Dz. U. nr 89 poz. 828 z pó¼n. zm.) uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci na stanowisku EKSPLOATACJI w zakresie obs³ugi, konserwacji, remontów, monta¿u i kontrolno-pomiarowym, lub okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Klimatu i ¦rodowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegó³owych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmuj±ce siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci (Dz. U. 2022 poz. 1392) uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci na stanowisku EKSPLOATACJI w zakresie obs³ugi, konserwacji, remontów, naprawy, monta¿u lub demonta¿u, kontrolno-pomiarowym:
- w grupie 1 - Urz±dzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzaj±ce, przetwarzaj±ce, przesy³aj±ce i zu¿ywaj±ce energiê elektryczn±:
- urz±dzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napiêciu znamionowym nie wy¿szym ni¿ 1 kV,
- aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urz±dzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeñ urz±dzeñ i instalacji wy¿ej wymienionych.
c) co najmniej 1 osobê zwan± dalej „NADZORUJ¡CYM” posiadaj±c± ¶wiadectwo kwalifikacyjne, okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki i Polityki spo³ecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegó³owych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmuj±ce siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci (Dz. U. nr 89 poz. 828 z pó¼n. zm.) uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci na stanowisku DOZORU w zakresie obs³ugi, konserwacji, remontów, monta¿u i kontrolno-pomiarowym, lub okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Klimatu i ¦rodowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegó³owych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmuj±ce siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci (Dz. U. 2022 poz. 1392) uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci na stanowisku DOZORU w zakresie obs³ugi, konserwacji, remontów, naprawy, monta¿u lub demonta¿u, kontrolno-pomiarowym:
- w grupie 1 - Urz±dzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzaj±ce, przetwarzaj±ce, przesy³aj±ce i zu¿ywaj±ce energiê elektryczn±:
- urz±dzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napiêciu znamionowym nie wy¿szym ni¿ 1 kV,
- aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urz±dzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeñ urz±dzeñ i instalacji wy¿ej wymienionych.
Funkcji SERWISANTA I NADZORUJ¡CEGO nie mo¿na ³±czyæ.
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ posiadania certyfikatu dla personelu uprawniaj±cego do kontroli szczelno¶ci urz±dzeñ zawieraj±cych F-gazy, odzysku czynnika ch³odniczego F -gazowego, instalacji urz±dzeñ, napraw, konserwacji lub serwisowania oraz likwidacji (FGAZ-O) przez SERWISANTA I/LUB NADZORUJ¡CEGO (³±cznie 2 osoby skierowane do wykonania us³ugi musz± posiadaæ ww. certyfikat –mo¿e to byæ SERWISANT I NADZORUJ¡CY, mo¿e to byæ SERWISANT i inna osoba, mo¿e to byæ NADZORUJ¡CY i inna osoba, mog± to byæ 2 inne osoby ni¿ SERWISANT i NADZORUJ¡CY ).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wymagana liczba osób, które zostan± skierowane przez Wykonawcê do realizacji zamówienia posiadaj±cych wy¿ej wymienione kwalifikacje sumuje siê. Ta sama zasada dotyczy podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (podmiot, na którego zasoby Wykonawca siê powo³uje).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ z³o¿enia:
1) aktualnego certyfikatu dla przedsiêbiorców, o którym mowa w ustawie z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubo¿aj±cych warstwê ozonow± oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2020 r poz. 2065) uprawniaj±cego do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z urz±dzeniami ch³odniczymi, klimatyzacyjnymi i pompami ciep³a zawieraj±cymi F-gazy (FGAZ-P).
2) wykazu us³ug wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy;
Tre¶æ o¶wiadczenia „Wykaz us³ug” - zgodna z wymaganiami okre¶lonymi w niniejszym og³oszeniu.
3) WYKAZU OSÓB skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Tre¶æ o¶wiadczenia „Wykaz osób” - zgodna z wymaganiami okre¶lonymi w niniejszym og³oszeniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

W niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wraz z ofert± przygotowan± przy pomocy „Formularza ofertowego” Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ:
1. Informacje na temat podwykonawstwa, sporz±dzone zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 4 do SWZ (w przypadku, gdy Wykonawca nie bêdzie korzysta³ z podwykonawców, nie sk³ada tego formularza).
2. O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 5 do SWZ (w przypadku oferty wspólnej).
3. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, potwierdzaj±ce, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶laj±ce w szczególno¶ci:
1) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
2) sposób i okres udostêpniania Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 6 do SWZ.
(Ww. zobowi±zanie sk³ada Wykonawca polegaj±cy na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby).
4. Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postêpowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postêpowaniu i zawarcia umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych).
5. Dowód wniesienia wadium.
6. Do „Formularza ofertowego” nale¿y za³±czyæ wszystkie o¶wiadczenia oraz dokumenty wymagane postanowieniami SWZ – w formie okre¶lonej w SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium na ca³y okres zwi±zania ofert±, w wysoko¶ci: 4 000,00 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce z³otych zero groszy). Zamawiaj±cy nie przewiduje wnoszenia wadium w walucie innej ni¿ PLN.
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 oraz z 2022 r. poz. 807 i 1079).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego nr: 12 1160 2202 0000 0001 5249 4191.
W tytule przelewu nale¿y wpisaæ „Wadium” i numer niniejszego postêpowania (na przelewach nr rachunku nale¿y pisaæ w sposób ci±g³y - bez spacji).
4. Wadium w pieni±dzu uznane bêdzie za wniesione w terminie, je¿eli przed up³ywem terminu sk³adania ofert rachunek bankowy Zamawiaj±cego bêdzie uznany kwot± wadium.
5. Wykonawca wnosz±cy wadium w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4 przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej razem z ofert±.
6. Gwarancja lub porêczenie musi zawieraæ w swojej tre¶ci nieodwo³alne
i bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty wadium, p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego.
7. Zamawiaj±cy zwraca albo zatrzymuje wadium zgodnie z art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Do oferty wspólnej nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika ustanowionego zgodnie z ust.1.
Konsorcjum do³±cza ww. pe³nomocnictwo lub umowê reguluj±c± wspó³pracê konsorcjum, z której wynika ustanowione pe³nomocnictwo.
Spó³ka cywilna do³±cza ww. pe³nomocnictwo lub dokument, z którego wynika ustanowione pe³nomocnictwo.
3. Formularz oferty podpisuje pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub wszyscy Wykonawcy. Na pierwszej stronie Formularza oferty nale¿y wpisaæ informacje dotycz±ce wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany Umowy w przypadkach okre¶lonych w Umowie, a tak¿e w razie:
1) zmiany adresu/siedziby Zamawiaj±cego i Wykonawcy oraz innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych,
2) zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy, wskazanego w § 5 ust. 2 Umowy,
3) zmiany osób oraz danych kontaktowych osób wystêpuj±cych po stronie Zamawiaj±cego/Wykonawcy, wskazanych w § 6 Umowy,
4) zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê us³ugi,
5) zmiany podwykonawcy na warunkach okre¶lonych w § 7 Umowy.
<niniejszy pkt bêdzie obowi±zywa³ w przypadku powierzenia przez Wykonawcê wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom>
2. Poza przypadkami opisanymi w ust. 1, Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany postanowieñ Umowy, w sytuacjach przewidzianych w art. 455 Ustawy.
3. Z zastrze¿eniem § 6 ust. 4 Umowy, ka¿da zmiana Umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-09 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferta musi zostaæ z³o¿ona za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-09 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-05-08

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.