eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełżyce › DOSTAWA SOLI DROGOWEJ NA POTRZEBY PROWADZENIA AKCJI ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG POWIATOWYCH - ZWLACZANIE ŚLISKOŚCI NA DROGACH POWIATOWYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2021/2022



Ogłoszenie z dnia 2021-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA SOLI DROGOWEJ NA POTRZEBY PROWADZENIA AKCJI ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG POWIATOWYCH – ZWLACZANIE ŚLISKOŚCI NA DROGACH POWIATOWYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029263

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Bełżyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdplublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdplublin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zdplublin.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA SOLI DROGOWEJ NA POTRZEBY PROWADZENIA AKCJI ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG POWIATOWYCH – ZWLACZANIE ŚLISKOŚCI NA DROGACH POWIATOWYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-125fb6e5-24f6-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263240

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004637/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa soli drogowej na potrzeby prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg powiatowych - zwalczanie śliskości na drogach powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BiZP.2720-13/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli drogowej luzem niezbrylającej wraz z transportem w ilości ok. 3 000 Mg oraz soli drogowej workowanej w ilości ok. 5 Mg, dostarczonej do Obwodów Drogowych (względnie wskazanego miejsca jej składowania), soli drogowej na potrzeby prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg powiatowych tj. zwalczania śliskości na drogach powiatowych.
2. Dostawy realizowane będą sukcesywnie do trzech obwodów drog. w łącznych maksymalnych ilościach wskazanych w pkt. 3.1 SWZ z zastrzeżeniem, że dostawy realizowane będą na bazy do obwodów drog. w ilościach: a)dostawa do OD-M Nr 1 w Bełżycach soli drogowej luzem w ilości ok. 1 000 Mg oraz ok. 5 Mg soli drogowej workowanej, b)dostawa do OD Nr 2 w Bychawie soli drogowej luzem w ilości ok. 1 000 Mg,c)dostawa do OD Nr 3 w Garbowie soli drogowej luzem w ilości ok. 1000 Mg. 3.Dostawa soli drogowej niezbrylonej (w postaci sypkiej, krystalicznej), barwa – biała, biało-szara, luzem w szacunkowej ilości ok. 3 000 Mg oraz ok. 5 Mg soli workowanej do zimowego utrzymania dróg pow. wraz z transportem i rozładunkiem na placu obwodów drog. Sól drogowa powinna spełniać wymagania normy PN-86/C-084081/02:1998-Sól (chlorek sodu), powinna posiadać pozytywną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów i atest Państwowego Zakładu Higieny w Warszawie lub równoważne zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości. Sól drogowa niezbrylająca powinna spełniać wymogi dotyczące składu chemicznego i granulacji barwy i tak: - zawartość chlorku sodowego (NaCL) - min. 90 %, - substancje nierozpuszczalne w wodzie max 8,0 % , - wilgotność max 3,0%,- zawartość żelazocyjanku potasowego 20 – 40 mg/kg. Skład ziarnowy - wielkość odsiewu na sicie górnym 6,0 mm wynosi maksymalnie 10% oaz przesiewu na sicie dolnym 1,0 mm – maksymalnie 20%, na potwierdzenie, czego wykonawca załączy do oferty ważne świadectwo jakości (opinię techniczną) oferowanej soli, wydane przez uprawnioną jednostkę. Dostawca dokona dostaw soli na koszt własny, samochodami samowyładowczymi. Dostawy będą realizowane w miarę potrzeb Zamawiającego, w cenie oferty wliczony jest koszt załadunku, wyładunku oraz koszt transportu do obwodów drog. w Bełżycach, Bychawie i Garbowie. Zamawiający zastrzega dostawy sukcesywne w terminie zgodnym z pkt. 4.1. SWZ oraz zapisami wzoru umowy, oraz płatność za realizację zamówienia zgodnie z zapisami § 6 projektu umowy. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7: 00 do 15:00. 4.Przy realizacji dostaw Wykonawca ma obowiązek posiadać zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli, jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania kontrolnych ważeń pojazdu na wadze atestowej zlokalizowanej na terenie powiatu lubelskiego na koszt dostawcy. W przypadku, jeżeli z takiej kontroli wynikać będzie, że waga zamówionego materiału jest niższa niż deklarowana w dokumentach przekazanych Zamawiającemu, Zamawiający zapłaci wyłącznie za faktyczną ilość dostarczonego materiału. 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianego towaru w stosunku do szacunków określonych w opisie przedmiotu zamówienia, dostosowując je do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, co nie spowoduje dla Zamawiającego konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Ilości przewidzianych do realizacji dostaw soli mogą zostać zmniejszone, w zależności od oferowanych cen jednostkowych i możliwości finansowych Zamawiającego. Niewykorzystanie pełnego zakresu ilościowo – asortymentowego, nie może być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. W opisanym powyżej przypadku Zamawiający na etapie podpisywania umowy będzie miał prawo wprowadzić zamiany w zakresie ilości materiałów. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego do maksymalnej kwoty tj.: 821 777,25 zł brutto, kwoty która jest zabezpieczona w budżecie ZDP na ten cel lub do kwoty zwiększonej przez Zamawiającego (jeżeli zajdzie taka konieczność), do ceny najkorzystniejszej oferty. Dostawy będą realizowane po uprzednim telefonicznym lub mailowym zgłoszeniu zapotrzebowania przez Koordynatora Projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 984762,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1129140,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 984762,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grankrusz Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632113066

7.3.3) Ulica: Stanisława Moniuszki

7.3.4) Miejscowość: Chełm

7.3.5) Kod pocztowy: 22-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 821563,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.