eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa środków czyszczących i polerujących oraz drobnego sprzętu gospodarstwa domowego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków czyszczących i polerujących oraz drobnego sprzętu gospodarstwa domowego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021

1.3.) Oddział zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146268471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 9/13

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 261 848051

1.5.8.) Numer faksu: 261 848 577

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozgst.zampub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ozgst.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/ozgs

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków czyszczących i polerujących oraz drobnego sprzętu gospodarstwa domowego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7fbfd53-c8a2-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00263184

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00170151

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 18/2023/TP/M/INFR/Ż

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 608384,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa środków czyszczących i polerujących oraz drobnego sprzętu gospodarstwa domowego z podziałem na 6 (sześć) części:
część I zamówienia - dostawa środków czystości oraz środków do konserwacji obuwia dla Służby Mundurowej,
część II zamówienia - dostawa zestawów przyborów do higieny osobistej
i do konserwacji obuwia dla Służby Mundurowej,
część III zamówienia - dostawa sprzętu gospodarstwa domowego innego
niż elektryczny dla Służby Mundurowej,
część IV zamówienia - dostawa środków czyszczących i polerujących oraz innego asortymentu do utrzymania czystości dla Infrastruktury,
część V zamówienia - dostawa szczotek, mioteł oraz innego asortymentu
do sprzątania dla Infrastruktury,
część VI zamówienia - dostawa artykułów gospodarstwa domowego dla Służby Żywnościowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1 - 1.6., 2.1 - 2.5 oraz nr 6.1 - 6.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo
– cenową, Opis przedmiotu zamówienia oraz Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39812200-9 - Pasty do butów

4.5.5.) Wartość części: 310884,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa środków czyszczących i polerujących oraz drobnego sprzętu gospodarstwa domowego z podziałem na 6 (sześć) części:
część I zamówienia - dostawa środków czystości oraz środków do konserwacji obuwia dla Służby Mundurowej,
część II zamówienia - dostawa zestawów przyborów do higieny osobistej
i do konserwacji obuwia dla Służby Mundurowej,
część III zamówienia - dostawa sprzętu gospodarstwa domowego innego
niż elektryczny dla Służby Mundurowej,
część IV zamówienia - dostawa środków czyszczących i polerujących oraz innego asortymentu do utrzymania czystości dla Infrastruktury,
część V zamówienia - dostawa szczotek, mioteł oraz innego asortymentu
do sprzątania dla Infrastruktury,
część VI zamówienia - dostawa artykułów gospodarstwa domowego dla Służby Żywnościowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1 - 1.6., 2.1 - 2.5 oraz nr 6.1 - 6.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo
– cenową, Opis przedmiotu zamówienia oraz Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 121395,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa środków czyszczących i polerujących oraz drobnego sprzętu gospodarstwa domowego z podziałem na 6 (sześć) części:
część I zamówienia - dostawa środków czystości oraz środków do konserwacji obuwia dla Służby Mundurowej,
część II zamówienia - dostawa zestawów przyborów do higieny osobistej
i do konserwacji obuwia dla Służby Mundurowej,
część III zamówienia - dostawa sprzętu gospodarstwa domowego innego
niż elektryczny dla Służby Mundurowej,
część IV zamówienia - dostawa środków czyszczących i polerujących oraz innego asortymentu do utrzymania czystości dla Infrastruktury,
część V zamówienia - dostawa szczotek, mioteł oraz innego asortymentu
do sprzątania dla Infrastruktury,
część VI zamówienia - dostawa artykułów gospodarstwa domowego dla Służby Żywnościowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1 - 1.6., 2.1 - 2.5 oraz nr 6.1 - 6.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo
– cenową, Opis przedmiotu zamówienia oraz Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39720000-5 - Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny

4.5.5.) Wartość części: 1069,20 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa środków czyszczących i polerujących oraz drobnego sprzętu gospodarstwa domowego z podziałem na 6 (sześć) części:
część I zamówienia - dostawa środków czystości oraz środków do konserwacji obuwia dla Służby Mundurowej,
część II zamówienia - dostawa zestawów przyborów do higieny osobistej
i do konserwacji obuwia dla Służby Mundurowej,
część III zamówienia - dostawa sprzętu gospodarstwa domowego innego
niż elektryczny dla Służby Mundurowej,
część IV zamówienia - dostawa środków czyszczących i polerujących oraz innego asortymentu do utrzymania czystości dla Infrastruktury,
część V zamówienia - dostawa szczotek, mioteł oraz innego asortymentu
do sprzątania dla Infrastruktury,
część VI zamówienia - dostawa artykułów gospodarstwa domowego dla Służby Żywnościowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1 - 1.6., 2.1 - 2.5 oraz nr 6.1 - 6.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo
– cenową, Opis przedmiotu zamówienia oraz Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 95887,12 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa środków czyszczących i polerujących oraz drobnego sprzętu gospodarstwa domowego z podziałem na 6 (sześć) części:
część I zamówienia - dostawa środków czystości oraz środków do konserwacji obuwia dla Służby Mundurowej,
część II zamówienia - dostawa zestawów przyborów do higieny osobistej
i do konserwacji obuwia dla Służby Mundurowej,
część III zamówienia - dostawa sprzętu gospodarstwa domowego innego
niż elektryczny dla Służby Mundurowej,
część IV zamówienia - dostawa środków czyszczących i polerujących oraz innego asortymentu do utrzymania czystości dla Infrastruktury,
część V zamówienia - dostawa szczotek, mioteł oraz innego asortymentu
do sprzątania dla Infrastruktury,
część VI zamówienia - dostawa artykułów gospodarstwa domowego dla Służby Żywnościowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1 - 1.6., 2.1 - 2.5
oraz nr 6.1 - 6.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo
– cenową, Opis przedmiotu zamówienia oraz Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 50185,82 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa środków czyszczących i polerujących oraz drobnego sprzętu gospodarstwa domowego z podziałem na 6 (sześć) części:
część I zamówienia - dostawa środków czystości oraz środków do konserwacji obuwia dla Służby Mundurowej,
część II zamówienia - dostawa zestawów przyborów do higieny osobistej
i do konserwacji obuwia dla Służby Mundurowej,
część III zamówienia - dostawa sprzętu gospodarstwa domowego innego
niż elektryczny dla Służby Mundurowej,
część IV zamówienia - dostawa środków czyszczących i polerujących oraz innego asortymentu do utrzymania czystości dla Infrastruktury,
część V zamówienia - dostawa szczotek, mioteł oraz innego asortymentu
do sprzątania dla Infrastruktury,
część VI zamówienia - dostawa artykułów gospodarstwa domowego dla Służby Żywnościowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1 - 1.6., 2.1 - 2.5 oraz nr 6.1 - 6.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo
– cenową, Opis przedmiotu zamówienia oraz Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

4.5.5.) Wartość części: 28963,85 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369252,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381544,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 381544,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H TESS Małgorzata i Sławomir Maksymowicz Sp. K

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8540009210

7.3.3) Ulica: ul. Gen. Okulickiego 3

7.3.4) Miejscowość: Stargard

7.3.5) Kod pocztowy: 73-102

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 381544,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136493,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146493,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142065,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H TESS Małgorzata i Sławomir Maksymowicz Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8540009210

7.3.3) Ulica: ul. Gen. Okulickiego 3

7.3.4) Miejscowość: Stargard

7.3.5) Kod pocztowy: 73-102

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142065,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1288,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1288,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1288,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: p. Adam WASIELEWSKI prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: ADAM WASIELEWSKI W & A

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222122089

7.3.3) Ulica: ul. Powstańców Wielkopolskich 47 lok. 5

7.3.4) Miejscowość: Gostyń

7.3.5) Kod pocztowy: 63-800

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1288,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99620,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99620,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99620,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: p. Adamem ŁOBODZIŃSKIM prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą: PPHU DAFI Adam Łobodziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422204696

7.3.3) Ulica: ul. Kombatantów 1

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-110

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99620,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.