eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Przebudowa modernizacja wraz z wyposażeniem Stacji Kontroli Pojazdów KWP zs. w Radomiu przy ul. Energetyków 14" - zaprojektuj i wybuduj".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa modernizacja wraz z wyposażeniem Stacji Kontroli Pojazdów KWP zs. w Radomiu przy ul. Energetyków 14” –
zaprojektuj i wybuduj”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 47 701 31 03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa modernizacja wraz z wyposażeniem Stacji Kontroli Pojazdów KWP zs. w Radomiu przy ul. Energetyków 14” –
zaprojektuj i wybuduj”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53f11112-b9e9-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262754

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015659/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa, modernizacja wraz z wyposażeniem Stacji Kontroli Pojazdów KWP zs. w Radomiu przy ul. Energetyków 14.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00060901

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1306216,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

V. Opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa modernizacja wraz z wyposażeniem Stacji Kontroli Pojazdów KWP zs. w Radomiu przy ul. Energetyków 14” – zaprojektuj
i wybuduj”.
REALIZACJA NA TERENIE OBIEKTU, NA KTÓRYM SĄ WYKONYWANE INNE ROBOTY BUDOWLANE.
Adres którego dotyczy zamówienie:
ul. Energetyków 14, 26-600 Radom

Zakres robót:
Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem uzgodnień i decyzji administracyjnych w tym decyzji pozwolenia na budowę, pełnienie nadzoru autorskiego oraz realizację robót budowlanych i dostawę wyposażenia, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu.
Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą programu funkcjonalno – użytkowego (dalej także „PFU”)

1) W zakres przedmiotu niniejszej umowy wchodzi:
• opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej,
• opracowanie dokumentacji wykonawczej,
• przeprowadzenie wszelkich czynności w celu uzyskania odpowiednich pozwoleń i decyzji,
• pełnienie nadzoru autorskiego,
• wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją.
• Dostawa i montaż z uruchomieniem kompletnej linii diagnostycznej oraz wyposażenia stacji diagnostycznej zgodnie z założeniami PFU oraz Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, Ministra Finansów oraz Ministra Obrony Narodowej w sprawie badań technicznych pojazdów służbowych z dnia 7 marca 2019 r. (Dz. U. 2019 poz. 448)

Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 etapy:
- Etap pierwszy, w którego zakres wchodzi opracowanie dokumentacji projektowej , przeniesienie praw autorskich na Zamawiającego wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami decyzji, uzgodnień, opinii, na wykonanie robót budowlanych, harmonogramu wykonania poszczególnych etapów robót,
- Etap drugi w którego zakres wchodzi realizacja robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej obiektu budowlanego, uzyskanie wymaganych przepisami decyzji,
- Etap trzeci w którego zakres wchodzi dostawa i montaż kompletnej linii diagnostycznej wraz
z wyposażeniem stacji diagnostycznej zgodnie z założeniami PFU oraz Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, Ministra Finansów oraz Ministra Obrony Narodowej w sprawie badań technicznych pojazdów służb z dnia 7 marca 2019 r. (Dz. U. 2019 poz. 448)

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach do SWZ:
– Program Funkcjonalno Użytkowym PFU
– Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia.
– Schemat pomieszczeń.
– Schemat rozmieszczenia kamer.

OPIS TECHNICZNY
Podstawa opracowania
- Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20.12.2021r. w sprawie szczegółowego
zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz.U. 2021r. poz. 2454),
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny
odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12.04.2002r (tj. Dz.U. z 2022 poz. 1225),
-Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11.09.2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tj. Dz.U. z 2022r. poz. 1679),
- obowiązujące normy i przepisy polskie i europejskie, zasady wiedzy technicznej związane z procesem budowlanym.

UWAGA !!!
WIZJA LOKALNA
W związku z brakiem inwentaryzacji obiektu diagnostyki Zamawiający przed złożeniem oferty nakłada obowiązek wykonania wizji lokalnej. W przypadku nie odbycia wizji lokalnej w jednym z terminów wskazanych przez Zamawiającego lub w terminie innym ustalonym indywidualnie na wniosek Wykonawcy oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1pkt 18 ustawy Pzp.
Odbycie wizji lokalnej zostanie potwierdzone protokołem odbycia wizji lokalnej zgodnie
z załączonym wzorem protokołu.

Terminy wizji lokalnej: 1) 30.01.2024r. od godz. 8.00 do godz. 12.00.
2) 31.01.2024r. od godz. 8.00 do godz. 12.00.

Zamawiający oczekuje wcześniejszej telefonicznej deklaracji Wykonawcy zainteresowanego odbyciem wizji lokalnej w jednym z terminów wskazanych przez Zamawiającego.
W celu indywidualnego ustalenia terminu odbycia wizji lokalnej lub deklaracji odbycia wizji lokalnej w jednym z terminów wskazanych przez Zamawiającego należy kontaktować się telefonicznie z inspektorem nadzoru od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 15.00 na numery: (47) 701 -23-53, (47) 701 -21-68, (47) 701 -23-66.

Zamawiający ustanowił ryczałtowe wynagrodzenie dla Wykonawcy za wykonane i bezusterkowo odebrane roboty.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy.
Prace będą wykonywane na terenie działającej Stacji Obsługi Transportu KWP zs. w Radomiu.

W odniesieniu do warunku określonego w art. 100 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych (Dz.U.UE.L Nr 94, s. 65), zamawiający informuje, że opis przedmiotu zamówienia nie uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, gdyż nie takiej możliwości ze względu na zakres robót: przebudowa, modernizacja wraz z wyposażeniem Stacji Kontroli Pojazdów KWP zs. w Radomiu.
Zamawiający przewiduje zastosowanie art. 310 ustawy Pzp, tj. zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.

4. WARUNKI GWARANCJI I RĘKOJMI
Zgodnie z zapisami zawartymi w propozycji umowy.
Na przedmiot umowy Wykonawca udziela zamawiającemu na przedmiot zamówienia min. 5 lat gwarancji licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy i 3 lat gwarancji producenta na dostarczone wyposażenia stacji diagnostycznej licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy oraz zobowiązuje się do usuwania wad powstałych w okresie gwarancji na własny koszt, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych licząc od daty zgłoszenia przez Zamawiającego.
Bieg gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po bezusterkowym odbiorze końcowym przedmiotu umowy i obejmuje wady materiałowe oraz wady w robociźnie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45261410-1 - Izolowanie dachu

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45442100-8 - Roboty malarskie

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1569480,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2399797,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1569480,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane ASPO Piotr Pomorski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8121329536

7.3.3) Ulica: Walewicka 15

7.3.4) Miejscowość: Góra Kalwaria

7.3.5) Kod pocztowy: 05-530

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1569480,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 273 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.