eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dłutów › Termomodernizacja strażnicy OSP w Dłutowie



Ogłoszenie z dnia 2024-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja strażnicy OSP w Dłutowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dłutów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647960

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pabianicka 25

1.5.2.) Miejscowość: Dłutów

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-081

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 44 634 05 21

1.5.8.) Numer faksu: 44 634 01 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dlutow@dlutow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dlutow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2bc29edc-b924-11ee-b7da-22bd761ba7f3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja strażnicy OSP w Dłutowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bc29edc-b924-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262594

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052439/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Termomodernizacja strażnicy OSP w Dłutowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00057250

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1386110 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niezbędnych prac projektowych oraz robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj dla zadania inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja strażnicy OSP w Dłutowie”, tj. zaprojektowanie a następnie wykonanie robót budowlanych wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa niezbędnych uzgodnień, opinii, zgód, pozwoleń, decyzji jak i wszelkich prac budowlano-montażowych dot. robót opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) oraz niewymienionych, a koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie/zawiadomienia o zakończeniu robót (jeśli będzie wymagane obowiązującymi przepisami prawa budowlanego).
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) opracowanie niezbędnej i kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz
z wymaganymi uzgodnieniami (jeżeli wymagane obowiązującymi przepisami prawa budowlanego), poprzedzonej opracowaniem koncepcji architektoniczno-budowlanej,
2) uzyskanie przez Wykonawcę prawomocnego pozwolenia na budowę/zgłoszenia wykonania robót budowlanych bez uwag i sprzeciwu w Starostwie Powiatowym w Pabianicach, poprzedzonego uzyskaniem niezbędnych warunków, opinii, zgód, decyzji, pozwoleń i uzgodnień,
3) zakup i zarejestrowanie dziennika budowy w Wydziale Architektury i Budownictwa w Starostwie Powiatowym w Pabianicach oraz dokonanie zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Pabianicach (jeśli będzie wymagane obowiązującymi przepisami prawa budowlanego),
4) wykonanie robót budowlanych,
5) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (jeśli będzie wymagane),
6) sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej dla zmodernizowanej strażnicy, opatrzone numerem nadanym w centralnym rejestrze charakterystyki energetycznej budynków oraz podpisem osoby uprawnionej,
7) sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
8) uzyskanie w imieniu Zamawiającego na podstawie stosownego upoważnienia pozwolenia na użytkowanie/zawiadomienia o zakończeniu robót (jeśli będzie wymagane obowiązującymi przepisami prawa budowlanego),
9) wykonanie i zamontowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tablicy informacyjnej zgodnie z uchwałą Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych ze zmianami oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych, o treści uzgodnionej z Zamawiającym.
10) wykonanie innych czynności niezbędnych do zrealizowania zobowiązań określonych w punktach poprzedzających oraz PFU.
Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania zatwierdzenia przez Zamawiającego dokumentacji projektowej przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę/zgłoszeniem wykonania prac budowlanych bez uwag i sprzeciwu. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna być opracowana zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami technicznymi i prawnymi, normami, decyzjami i postanowieniami uzyskanymi na etapie projektowania, w sposób spójny i skoordynowany we wszystkich branżach. Kosztorysy inwestorskie wraz z przedmiarami robót oraz STWiORB powinny zostać sporządzone wg uzgodnionych projektów budowlanych.
Zamówienie również obejmuje wykonanie robót budowlanych dla przedmiotowego zadania.
Do rozpoczęcia robót budowlanych będzie można przystąpić po opracowaniu dokumentacji projektowej wykonanej i dostarczonej przez Wykonawcę, zatwierdzonej przez Zamawiającego oraz po uzyskaniu prawomocnego pozwolenia na budowę/zgłoszenia wykonania prac budowlanych bez uwag i sprzeciwu w Starostwie Powiatowym w Pabianicach, jeśli będzie wymagane obowiązującymi przepisami prawa budowlanego. Wykonanie wszelkich robót budowlanych wymagane jest w oparciu o powstałą dokumentację projektową, warunkami właściwych organów i instytucji, niniejszą SWZ oraz zawartą umową. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami, sztuką budowlaną, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i właściwą organizacją robót oraz wymaganiami STWiORB.
Roboty budowlane będą prowadzone na funkcjonującym obiekcie Ochotniczej Straży Pożarnej w Dłutowie, należy prowadzić je w sposób nie mogący powodować zakłóceń w pracy jednostki OSP, zachować możliwie najmniejszą uciążliwość dla użytkowników budynku oraz przyległych terenów publicznych i prywatnych oraz zapewnić wyjazd dla wozów bojowych przez bramy garażowe. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia prac w uzgodnieniu z Zamawiającym, Inspektorem Nadzoru i użytkownikiem obiektu objętego zamówieniem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiący załącznik nr 10. PFU do niniejszej SWZ służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych oraz prawidłowego przygotowania oferty. PFU określa rodzaj i zakres zamówienia niezbędnego do wykonania przedmiotowego zadania.
2. Zamawiający informuje, iż w chwili ogłoszenia przetargu, Polska Spółka Gazownicza Sp. z o.o. nie wykonała przyłącza gazowego do budynku strażnicy OSP w Dłutowie. W związku z powyższym, Wykonawca przyjmuje do wiadomości i akceptuje, iż termin rozpoczęcia czynności odbioru może ulec wydłużeniu.
3. Zamawiający wymaga, by Wykonawca zrealizował przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej, etyki zawodowej oraz postanowieniami umów.
4. Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty do dokładnego zapoznania się z zakresem robót wynikających z PFU oraz do ujęcie w wycenie i zrealizowaniu wszystkich robót/usług wynikających z PFU.
5. Wykonawca przy opracowaniu dokumentacji projektowej zobowiązuje się zastosować optymalne rozwiązania konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe w celu uzyskania nowoczesnych i właściwych standardów dla tego typu zadania inwestycyjnego.
6. Cała dokumentacja projektowo-kosztorysowa nie może zawierać nazw handlowych, znaków towarowych wraz z nazwami firm. Dokumentacja projektowa winna być wykonana bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać przedmiotu zamówienia z pomocą dokładnych określeń – wtedy wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz „lub równoważny”, a w związku z tym muszą być sprecyzowane parametry, po spełnieniu których produkt zostanie uznany za równoważny.
7. Projektanci mają obowiązek pełnienia czynności nadzoru autorskiego na budowie w czasie trwania prac i w okresie gwarancji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
8. Dokumentacja projektowa, po przekazaniu Zamawiającemu, stanowi jego własność i może być przedmiotem swobodnego dysponowania zgodnie z jego przeznaczeniem.
9. Wykonawca przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do opracowań będących przedmiotem umowy z prawem do wyłącznego korzystania z nich na wszystkich polach eksploatacyjnych oraz do rozporządzania nimi.
10. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie na warunkach opisanych w SWZ i załącznikami do SWZ. Dokumenty stanowiące załączniki do SWZ należy traktować jako wzajemnie objaśniające się i uzupełniające.
11. Wycena kosztów zamówienia musi również uwzględniać oznakowanie placu budowy zgodnie z instrukcją oznakowania – jeśli jest konieczne.
12. Forma wynagrodzenia ustalona przez Zamawiającego za realizację przedmiotu zamówienia to ryczałt. Przy dokonywaniu wyceny przedmiotu zamówienia Wykonawca uwzględni łącznie wszystkie dane z PFU oraz ewentualne własne wnioski.
13. W przypadku wystąpienia w PFU, SWZ i w załącznika do SWZ, a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia w odniesieniu do znaków towarowych, patentów, dostawców, materiałów, urządzeń, producentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi lub dostawy dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza materiały/wyroby/urządzenia i/lub rozwiązania równoważne do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowo „lub równoważne”. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany udowodnić poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że oferowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych

45000000-7 - Roboty budowlane

45261213-0 - Kładzenie dachów metalowych

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45262110-5 - Demontaż rusztowań

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421132-8 - Instalowanie okien

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1820000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2091000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1820000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: m2 budownictwo Adam Michałek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7311711356

7.3.3) Ulica: Dolna 11

7.3.4) Miejscowość: Ksawerów

7.3.5) Kod pocztowy: 95-054

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Firma Budowlana M2 Jan Rubas, ul. Dolna 11, 95-054 Ksawerów - Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1820000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.