eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Usługi odbioru i utylizacji odpadów zmieszanych, odpadów zbieranych selektywnie, odpadów medycznych oraz odpadów pokonsumpcyjnych z Zakładu Karnego Nr 1 oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi - 3 części



Ogłoszenie z dnia 2024-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi odbioru i utylizacji odpadów zmieszanych, odpadów zbieranych selektywnie, odpadów medycznych oraz odpadów pokonsumpcyjnych z Zakładu Karnego Nr 1 oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi – 3 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY NR 1 W ŁODZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320064

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Beskidzka 54

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-612

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_lodz_1@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4c04c585-ab48-11ee-a681-52fe4aa7189e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi odbioru i utylizacji odpadów zmieszanych, odpadów zbieranych selektywnie, odpadów medycznych oraz odpadów pokonsumpcyjnych z Zakładu Karnego Nr 1 oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi – 3 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c04c585-ab48-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262472

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011233/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi odbioru i utylizacji odpadów zmieszanych, odpadów zbieranych selektywnie, odpadów medycznych oraz odpadów pokonsumpcyjnych 3 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00011238

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DKW.2232.01.2024.ŁP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w tej części dotyczy usług odbioru odpadów komunalnych są to: niesegregowane odpady komunalne 20 03 01, Opakowania ze szkła 15 01 07, tworzywa sztuczne 15 0102 lub 20 01 39, papier tektura 150101, bioodpady 20 02 01 odpady kuchenne 20 01 08. Zamówienie dotyczy usługi wywozu odpadów CPV 90510000-5 zmieszanych oraz odpadów zbieranych selektywnie z Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi, w którym występują dwa adresy odbioru ww. odpadów:
 Zakład Karny Nr 1 w Łodzi, ul. Beskidzka 54, 61-612 Łódź
 Zakład Karny Nr 1 w Łodzi Oddział Zewnętrzny w Łodzi, ul Kraszewskiego 1/5, 93-161 Łódź

4.5.3.) Główny kod CPV: 90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

4.5.5.) Wartość części: 190204 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Z uwagi na planowane otwarcie jednego lub dwóch oddziałów mieszkalnych, w pierwszym półroczu 2024 roku , Zamawiający, zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu minimalnego gwarantowanego zakresu odbierania wytworzonych odpadów w lokalizacji przy ulicy Beskidzkiej 54, 61-612 Łódź. Przewidywane zmiany wynikają ze zwiększonego zaludnienia jednostki. W związku z powyższym szacowana ilość wytwarzanych odpadów ogółem może ulec zwiększeniu do 52%.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90524400-0 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych

4.5.5.) Wartość części: 33500 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wywozu i utylizacji odpadów kategorii pokonsumpcyjnych kat. III powstających przy przygotowywaniu i konsumpcji posiłków gromadzonych w miejscach ich wytwarzania:
• Zakład Karny Nr 1 w Łodzi, ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź
• Zakład Karny Nr 1 w Łodzi Oddział Zewnętrzny w Łodzi, ul. J.I. Kraszewskiego 1/5 93-161 Łódź

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 59655 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232502,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232502,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232502,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nazwa: Remondis Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7280132515

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232502,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-17 do 2025-01-16

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33907,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33907,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33907,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konsorcjum: Lider- ECO-ABC Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 7, 97-400 Bełchatów; Konsorcjant- Eco Clean Energy S.A. ul. Przemysłowa 7, 97-400 Bełchatów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130021751

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33907,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-16 do 2025-01-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42223,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42223,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42223,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZeroVastum

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772471955

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42223,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-17 do 2025-01-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.