eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgrów › Budowa i przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w mieście Węgrów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą
w mieście Węgrów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Węgrów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582233

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek Mariacki 16

1.5.2.) Miejscowość: Węgrów

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wegrow.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wegrow.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c28db993-ccbc-11ee-875e-a22221c84ba7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą
w mieście Węgrów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c28db993-ccbc-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262348

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065741/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa i przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w mieście Węgrów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00209192

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FEiZP.271.1.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa drogi w północnej części rynku, łączącej ul. Gdańską z ul. S. Staszica w Węgrowie

Przedmiotem części 1 budowy drogi gminnej w północnej części rynku, łączącej ul. Gdańską z ul. S. Staszica wraz z budową drogi wewnętrznej i drogi dojazdowej.

Zakres do wykonania składa się z trzech odcinków:
Odcinek I (droga gminna) od skrzyżowaniu z droga gminną nr 420881W ul. Gdańska w km 0+000,00 natomiast koniec w km 0+203,64 na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 4223W ul. Staszica. Długość odcinka wynosi 203,64 m. Jezdnia do wykonania z kostki brukowej betonowej, o szerokości 5,0 m. Chodniki, zjazdy i zatoka postojowa również z kostki betonowej. Jezdnia obramowana krawężnikiem betonowym 15x30 cm i 15x22 cm, chodnik obrzeżem 8x30 cm, zakończenie zjazdów opornik 12x25 cm. Zatoka postojowa do parkowania na 20 miejsc o wymiarach 2,5x5,0 m.
Odcinek II (droga wewnętrzna) od skrzyżowania z nową projektowaną drogą gminna (odcinek I) w km 0+000,00, natomiast koniec na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 4258W ul. Piwna w km 0+062,14. Długość odcinka wynosi 62,14 m. Jezdnia z kostki betonowej szerokość 5,0 m. obramowana opornikiem 12x25 cm.
Odcinek III (droga dojazdowa) przyjęto na skrzyżowaniu z nową projektowaną drogą gminną (odcinek I) w km 0+000,00, natomiast koniec opracowania na skrzyżowaniu z nową projektowaną drogą gminną (odcinek I) w km 0+077,81. Długość odcinka wynosi 77,81 m. Jezdnia z kostki betonowej szerokość 5,0 m. Zjazdy i zatoka postojowa również z kostki betonowej. Jezdnia obramowana krawężnikiem betonowym 15x30 cm i 15x22 cm, zakończenie zjazdów opornik 12x25 cm. Zatoka postojowa do parkowania na 29 miejsc o wymiarach 2,5x5,0 m oraz 3 miejsca dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,6x5,0 m.

W zakres prac wchodzi:
- Wycinka drzew;
- Roboty rozbiórkowe (rozbiórka niezamieszkałego budynku o konstrukcji murowano – drewnianej,
konstrukcja drogi, chodników)
- Budowa sieci kanalizacji deszczowej z rur strukturalnych PP SN8 Dn400 mm L=90,5 m i Dn300 mm L= 135,7 m., łączna długość kanałów deszczowych wynosi L=226,2 m. udowa studzienek rewizyjnych, wpustów deszczowych ulicznych;
- Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej: siec wodociągowa z rur PE100 PN10 o średnicy fi 160x9,5 mm o długości 303 m, hydranty 3 kpl, 2 szt. Odgałęzień o śr. 50 dł. 9 mi śr fi 40 10 m; budowa kanału sanitarnego głównego PVC—U SN8 Dn 200 – dł. 179,6 m, odgałęzień bocznych śr. Dn 200 – dł. 35,7 i śr. Dn 35,7 m dł. 11,8m. Włazy studzienek kanalizacyjnych będą miały zamknięcie włazu rozwiązane za pomocą śrub, należy stosować wyłącznie śruby ze stali kwasoodpornej – odporne na działanie agresywnego środowiska ścieków ;
- Budowa kanału technologicznego: kanalizacji jednootworowa HDPE fi 110/6,3mm – dł. 243m, studnie kablowe SKR-1 – 15 szt., wprowadzenie proj. Kanału technologicznego do istniejącej studni Orange – 2 szt.
- Przebudowa kolizji z istniejąca infrastrukturą elektroenergetyczną;
- Budowa oświetlania ulicznego wykonać jako siec kablowa od istniejącego stanowiska kablem YKY 4x16 mm2 – dł. 205 m, słupy oświetleniowe 7 sztuk, oprawy LED – 10 sztuk.;
- Roboty ziemne pod warstwy konstrukcyjne;
- Zabezpieczanie istniejącej infrastruktury podziemnej rurami osłonowymi;
- Ustawienie krawężników, obrzeży, oporników;
- Wykonanie warstw konstrukcyjnych jezdni, chodników, zjazdów, zatoki parkingowej;
- Humusowanie i obsianie terenu
- Nasadzenie nowych drzew;
- Montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu;
- Wykonanie oznakowanie pionowego i poziomego.
- Wykonanie badań wykopaliskowych i zapewnienie nadzoru archeologicznego zgodnie z opinia DS.5152.174.2022.ZP z dnia 26.09.2022 Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków.

Dotyczy wszystkich części zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest do:
1) wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą, dokumentacją projektową, STWiORB, przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (test jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.), przepisami wykonawczymi do tej ustawy, innymi obowiązującymi przepisami prawa, w tym dotyczącymi ochrony środowiska oraz zasadami rzetelnej wiedzy techniczno – budowlanej,
2) przejęcia placu budowy w zakresie przedmiotu zamówienia, jego zabezpieczenia i oznakowania, wykonania zaplecza budowy i usunięcia go po zakończeniu robót, wykonania elementów bezpieczeństwa i utrzymania ruchu, tablic budowy, wykonania robót przygotowawczych, niezbędnych do kompleksowej realizacji zadania, i innych wymagań (m.in. zabezpieczenie punktów osnowy geodezyjnej i odtworzenie ich na własny koszt w przypadku uszkodzenia wraz ze sporządzeniem dokumentacji),
3) analizy dokumentacji projektowej, STWiORB oraz dokonania uzgodnień i wypełnienia postanowień w zakresie realizowanego przedmiotu umowy na własny koszt, zakupu i dostarczenia materiałów, konstrukcji i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy.
4) zabezpieczenia budowy przed dostępem osób nieupoważnionych, zapewnienia stałego dozoru nad robotami przez osobę z uprawnieniami, prowadzenia koordynacji i nadzorowania robót będących przedmiotem umowy, przestrzegania przepisów BHP i p. poż. oraz dbania o porządek wokół stanowisk pracy i na terenie budowy, przywrócenia terenów czasowo zajętych do stanu z dnia ich przejęcia oraz naprawy ewentualnych szkód spowodowanych realizacją robót na drogach dojazdowych do budowy oraz terenach i budynkach sąsiadujących z budową, prowadzenia i organizacji robót w sposób umożliwiający dostęp do posesji przyległych do miejsca prowadzenia robót. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia, przy wykonywaniu robót, mienia osób trzecich z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub Podwykonawców - Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stanu poprzedniego i naprawienia wynikłej szkody,
5) dostarczania certyfikatów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności i deklaracji właściwości użytkowych, dopuszczających do stosowania materiały/urządzenia przewidziane do wbudowania, w myśl prawa budowlanego i obowiązujących przepisów wyznaczonym inspektorom nadzoru inwestorskiego na 7 dni przed ich wbudowaniem/montażem,
6) wywozu i utylizacji wszelkich odpadów pochodzących z budowy w sposób wynikający z obowiązujących przepisów oraz ponoszenia kosztów z tym związanych,
7) wycinki drzew, wywozu drewna, usuwaniu skutków szkód powstałych w wyniku działania sił przyrody (np. wywrotów i złomów),
8) realizacji zaleceń Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego wpisanych do Dziennika budowy.

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również:
- wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w kosztorysie, w tym prace wynikające ze specyfikacji technicznych i dokumentacji projektowej,
- wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki
i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiaru robót), obsługa geodezyjna, powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna, projekt organizacji robót.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz Norm Europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego.

Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. W tym celu wskazane jest, aby wykonawca ubezpieczył prowadzoną działalność od odpowiedzialności cywilnej, zabezpieczył plac budowy oraz oznakował roboty w pasie drogowym zgodnie z Rozp. Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem ( t.j. Dz. U. Nr 2017 poz. 784 z dnia 24 marca 2017 r.).

Uwaga
Wykonawca jest zobowiązany do:
1. Przedłożenia harmonogramu rzeczowo – finansowego wykonania robót (przed podpisaniem umowy),
2. Kosztorysu ofertowego w dwóch wersjach uproszczonego i szczegółowego przed podpisaniem umowy.
3. Wykonawca jest zobowiązany do ciągłego zapewnienia dostawy mediów do posesji zlokalizowanych w obrębie robót i uzgodnienia terminu przebudowy przyłączy z właścicielem tych posesji.
4. W czasie prowadzenia robót do umożliwienia tymczasowego dojazdu do posesji zlokalizowanych w obrębie robót.

Szczegółowy zakres wyznaczają:
Dla części 1: projekt budowlany, projekt techniczny, przedmiar robót (pomocniczo), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, projekt organizacji ruchu, stanowiące załącznik nr 1a,1b,1c,1d,1e do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 1762730,88 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa i przebudowa drogi gminnej nr 420868W – ulicy Ewangelickiej w Węgrowie

Przedmiotem części 2 jest wykonanie ulicy Ewangelickiej. Która składa się z dwóch części
Pierwsza realizowana jest jako „Budowa drogi gminnej 420868W - ulicy Ewangelickiej w Węgrowie wraz z infrastrukturą towarzyszącą”. Ulica Ewangelicka oznaczona jest w planie zagospodarowania przestrzennego strefy śródmiejskiej miasta Węgrów jako droga 4.KDD. Początek opracowania ulicy przyjęto za skrzyżowaniem od strony ulicy Narutowicza na końcu istniejącej nawierzchni z kostki brukowej kamiennej w km 0+010,90, natomiast koniec przed skrzyżowaniem z drogą powiatową nr 4264W – ulicą Wieniawskiego w km 0+094,65. Całkowita długość odcinka wynosi 83,75 m. Jezdnię należy wykonać z kostki brukowej kamiennej granitowej 8/10 cm koloru szarego o szerokości 5,0 m. Zjazdy również z kostki brukowej kamiennej granitowej 8/10 cm kolor szary. Jezdnie należy obramować obustronnie krawężnikami kamiennymi granitowymi, a zjazdy opornikami kamiennymi granitowymi. Po stronie wschodniej wykonać wyniesiony chodnik przyległy do jezdni o szerokości 2,0 m o nawierzchni z kostki brukowej kamiennej granitowej 6/8 cm kolor szaro-rudy obramowany obrzeżem kamiennym granitowym szarym 8x30 cm. Po stronie zachodniej należy wykonać opaskę z kostki kamiennej granitowej 6/8 cm kolor szaro-rudy o szerokości zmiennej od 1,25 m do 1,50 m oddzielona od jezdni krawężnikiem kamiennym granitowym najazdowym.
Druga część jest realizowana pn. „Przebudowa drogi gminnej nr 420868W – ulicy Ewangelickiej w Węgrowie”. Początek przyjęto na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 4264W – ulicą Wieniawskiego a koniec w km 0+108,50 Całkowita długość odcinka wynosi 108.5 m. Drogę należy wykonać po śladzie istniejącym, nawierzchnia ulicy, chodnika i zjazdów będzie wykonana z kostki brukowej betonowej. Jezdnia zostanie obramowana krawężnikiem betonowym wystającym o wymiarach 15x30 cm i najazdowym o wymiarach 15x22 cm Obramowanie zjazdów za lina chodnika zostanie wykonane z oporników betonowych o wymiarach 12x25 cm, a chodnika z obrzeży betonowych o wymiarach 8x30 cm.
W ramach zadania ponadto należy wykonać:
- wycinkę drzew i krzaków
- roboty rozbiórkowe (konstrukcja drogi, chodnika i zjazdów);
- przebudowę odcinka sieci wodociągowej kolidującej wykonać z rur PE100 PN10 o średnicy Ø110x6,6 i długości L=65 m,
- budowę oświetlenia ulicznego: istniejące oświetlenie na słupach ŻN i E należy zdemontować a następnie wykonać nowe oświetlenie w postaci linii kablowej YAKXS 4x25 mm2 – dł. 107 m, 4 szt nowych słupów stalowych i 3 oprawy LED 55W i 1 szt. 72 W LED,
- budowę kanalizacji deszczowej z rur PP SN 8 śr. Dn 300 mm – dł. 58,2 m, uzbrojenie kanału w dwie studnie rewizyjne fi 1000 mm oraz studzienki deszczowe fi 600 – szt. 4 podłączone rurą PVC – U SN8 Dn 200 – dł. 12,2m
- zabezpieczenie istniejącej infrastruktury podziemnej rurami osłonowymi;
- ustawienie elementów małej architektury miejskiej;
- humusowanie i obsianie terenu mieszanką traw;
- ustawienie oznakowania pionowego,
- zapewnienie nadzoru archeologicznego zgodnie z opinią konserwatorską DS.5152.90.2023.DO z dnia 19.05.2023 r.

Dotyczy wszystkich części zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest do:
1) wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą, dokumentacją projektową, STWiORB, przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (test jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.), przepisami wykonawczymi do tej ustawy, innymi obowiązującymi przepisami prawa, w tym dotyczącymi ochrony środowiska oraz zasadami rzetelnej wiedzy techniczno – budowlanej,
2) przejęcia placu budowy w zakresie przedmiotu zamówienia, jego zabezpieczenia i oznakowania, wykonania zaplecza budowy i usunięcia go po zakończeniu robót, wykonania elementów bezpieczeństwa i utrzymania ruchu, tablic budowy, wykonania robót przygotowawczych, niezbędnych do kompleksowej realizacji zadania, i innych wymagań (m.in. zabezpieczenie punktów osnowy geodezyjnej i odtworzenie ich na własny koszt w przypadku uszkodzenia wraz ze sporządzeniem dokumentacji),
3) analizy dokumentacji projektowej, STWiORB oraz dokonania uzgodnień i wypełnienia postanowień w zakresie realizowanego przedmiotu umowy na własny koszt, zakupu i dostarczenia materiałów, konstrukcji i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy.
4) zabezpieczenia budowy przed dostępem osób nieupoważnionych, zapewnienia stałego dozoru nad robotami przez osobę z uprawnieniami, prowadzenia koordynacji i nadzorowania robót będących przedmiotem umowy, przestrzegania przepisów BHP i p. poż. oraz dbania o porządek wokół stanowisk pracy i na terenie budowy, przywrócenia terenów czasowo zajętych do stanu z dnia ich przejęcia oraz naprawy ewentualnych szkód spowodowanych realizacją robót na drogach dojazdowych do budowy oraz terenach i budynkach sąsiadujących z budową, prowadzenia i organizacji robót w sposób umożliwiający dostęp do posesji przyległych do miejsca prowadzenia robót. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia, przy wykonywaniu robót, mienia osób trzecich z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub Podwykonawców - Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stanu poprzedniego i naprawienia wynikłej szkody,
5) dostarczania certyfikatów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności i deklaracji właściwości użytkowych, dopuszczających do stosowania materiały/urządzenia przewidziane do wbudowania, w myśl prawa budowlanego i obowiązujących przepisów wyznaczonym inspektorom nadzoru inwestorskiego na 7 dni przed ich wbudowaniem/montażem,
6) wywozu i utylizacji wszelkich odpadów pochodzących z budowy w sposób wynikający z obowiązujących przepisów oraz ponoszenia kosztów z tym związanych,
7) wycinki drzew, wywozu drewna, usuwaniu skutków szkód powstałych w wyniku działania sił przyrody (np. wywrotów i złomów),
8) realizacji zaleceń Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego wpisanych do Dziennika budowy.

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również:
- wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w kosztorysie, w tym prace wynikające ze specyfikacji technicznych i dokumentacji projektowej,
- wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki
i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiaru robót), obsługa geodezyjna, powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna, projekt organizacji robót.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz Norm Europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego.

Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. W tym celu wskazane jest, aby wykonawca ubezpieczył prowadzoną działalność od odpowiedzialności cywilnej, zabezpieczył plac budowy oraz oznakował roboty w pasie drogowym zgodnie z Rozp. Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem ( t.j. Dz. U. Nr 2017 poz. 784 z dnia 24 marca 2017 r.).

Uwaga
Wykonawca jest zobowiązany do:
1. Przedłożenia harmonogramu rzeczowo – finansowego wykonania robót (przed podpisaniem umowy),
2. Kosztorysu ofertowego w dwóch wersjach uproszczonego i szczegółowego przed podpisaniem umowy.
3. Wykonawca jest zobowiązany do ciągłego zapewnienia dostawy mediów do posesji zlokalizowanych w obrębie robót i uzgodnienia terminu przebudowy przyłączy z właścicielem tych posesji.
4. W czasie prowadzenia robót do umożliwienia tymczasowego dojazdu do posesji zlokalizowanych w obrębie robót.

Szczegółowy zakres wyznaczają:
Dla części 2: materiały do zgłoszenia, projekt budowlany, projekt techniczny, przedmiar robót (pomocniczo), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, projekt stałej organizacji ruchu stanowiące załącznik nr 2a,2b,2c,2d,2e,2f do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 551108,78 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej nr 420839W ul. Litewskiej w miejscowości Węgrów. Przedmiotem jest przebudowa drogi gminnej nr 420839W ul. Litewska w miejscowości Węgrów wraz z infrastrukturą techniczną. Inwestycja zlokalizowana będzie w Węgrowie na działkach nr 3554, 5879/1, 5888. Zakres cz. 3:
1. Gospodarka zielenią Na przedmiotowym odcinku wzdłuż pasa drogowego występuje zieleń wysoka, która odcinkowo koliduje z planowaną inwestycją. Na potrzeby wykonania zakresu zachodzi konieczność wycięcia drzew kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem pasa drogowego. Po wytyczeniu projektowanego zakresu w terenie należy zaznaczyć i usunąć wszystkie kolidujące drzewa i krzaki. Zgodnie z ilością usuniętego drzewostanu należy wykonać nasadzenia kompensacyjne.
2. Zjazdy: Powierzchnie: - nawierzchnia jezdni – 956,17 m2 - nawierzchnia chodników – 412,17 m2 - nawierzchnia zjazdów – 282,50 m2 - zieleń – 478,73 m2
3. Uzbrojenie terenu: W obrębie i na obszarze inwestycji występuje infrastruktura techniczna w postaci: − sieci niskiego napięcia nN i SN; − sieci wodociągowej; - sieci gazowej; − sieci teletechnicznej; − kanalizacji deszczowej; − sieci kanalizacji sanitarnej. Ww. infrastruktura techniczna odcinkowo koliduje z projektowanym zamierzeniem. Słupy napowietrznej linii energetycznej kolidują z projektowanym zagospodarowaniem drogowym.
4. Rozwiązanie projektowe W ramach inwestycji przewiduje się przebudowę drogi gminnej nr 420839W ulica Litewska w Węgrowie. Projekt przewiduje jezdnię o szerokość od 4,0 do 6,0 m z kostki betonowej szarej oraz chodniki obustronne o szerokość 2,0 m. Wjazd od ulicy Piłsudskiego zostanie przebudowy do szerokość 4,0 m i łukach o promieniu 5,0 m. Zostanie ograniczony opornikiem betonowym w dalszej część droga będzie ograniczona krawężnikiem najazdowym. Wody opadowe i roztopowe zostaną odprowadzone powierzchniowo do kanalizacji deszczowej poprzez ukształtowane spadki w nawierzchni. Rozwiązania wysokościowe Projektowana niweleta drogi dojazdowej jest dostosowana do istniejącego terenu. Spadki poprzeczne zaprojektowano o wielkości 2,0% daszkowe. Wysokościowo nawiązano się do układu wysokościowego podanego na mapie do celów projektowych. Wszystkie spadki podłużne kształtują się powyżej spadków minimalnych i nie przekraczają wartości spadków maksymalnych.
Na przedmiotowym odcinku wzdłuż pasa drogowego występuje zieleń wysoka, która odcinkowo koliduje z planowaną inwestycją. Na potrzeby wykonania projektowanego zakresu zachodzi konieczność wycięcia drzew i usunięcia karp kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem pasa drogowego. Projekt zakłada również wykonanie humusowania wraz z obsianiem mieszanką traw obszarów wskazanych na PZT.
5. Konstrukcja nawierzchni Jezdnia ulicy Litewskiej:
• kostka betonowa, szara gr. 8 cm, • cementowo-piaskowo 1:4 gr. 4 cm, • podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3 z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm, gr. 20 cm • podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej cementem CBGM 0/31,5 mm C3/4, gr. 15 cm • warstwa odcinająca z piasku, gr. 10 cm
Chodnik: • kostka betonowa, czerwona gr. 6 cm, •cementowo-piaskowo 1:4 gr. 4 cm, • podbudowa zasadnicza z mieszanki związanej cementem CBGM 0/31,5 mm C3/4, gr. 20 cm • warstwa odcinająca z piasku, gr. 10 cm
Zjazdy: • kostka betonowa, grafitowa gr. 8 cm, • cementowo-piaskowo 1:4 gr. 4 cm, • podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3 z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm, gr. 20 cm • podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej cementem CBGM 0/31,5 mm C3/4, gr. 15 cm • warstwa odcinająca z piasku, gr. 10 cm Obramowanie nawierzchni drogi krawężnikiem betonowym 15x22x100 cm i obrzeżem betonowym 12x25x100 cm. Krawężnik i obrzeże betonowe osadzone na ławie betonowej z oporem z betonu klasy C 12/15 na pospółce grubości 15 cm. Obramowanie chodnika obrzeżem betonowym 8x30x100. Podłoże gruntowe pod warstwy konstrukcyjne należy wyprofilować i zagęścić. Po wykonaniu koryta pod konstrukcję należy zbadać zagęszczenie podłoża w korycie.
6. Budowa kanalizacji deszczowej z rur PP SN 8 śr. Dn 300mm i dł. – 121,7 m, uzbrojona w studnie rewizyjne fi 1200 – szt. 1 i studnie fi 1000 – szt. 6 oraz studzienki deszczowe fi 600 – szt. 8 podłączone rurą PVC – U SN8 Dn 200 – dł. 24,3 m.7. Przebudowa sieci wodociągowej z przyłączami z rur PE 100 PN 10 SDR 17 o śr. 160 dł. 133 m. Przebudowa przyłączy śr. 50 mm i dł. 15,8 m – 1 szt., fi 40 dł. 64,7 m szt. 11. 8. Budowa kanalizacji teletechnicznej jednootworowej HDPE fi 110/6,3mm - 168 m, studnia kablowych SKR-1 z pokrywą lekką oraz ciężką - 9 szt., demontaż słupów telekomunikacyjnych - 2 szt., przełożenie istniejących przyłączy Orange Polska S.A. - 3 szt.
9. Przebudowa linii napowietrznej energetycznej kolidującej.
10. Planowana inwestycji jest zlokalizowana na stanowisku archeologicznym AZP 53-76 w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany zapewnić nadzór archeologiczny.
Wykonawca zobowiązany jest do:
1) wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą, dokumentacją projektową, STWiORB, przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (test jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.), przepisami wykonawczymi do tej ustawy, innymi obowiązującymi przepisami prawa, w tym dotyczącymi ochrony środowiska oraz zasadami rzetelnej wiedzy techniczno – budowlanej, 2) przejęcia placu budowy w zakresie przedmiotu zamówienia, jego zabezpieczenia i oznakowania, wykonania zaplecza budowy i usunięcia go po zakończeniu robót, wykonania elementów bezpieczeństwa i utrzymania ruchu, tablic budowy, wykonania robót przygotowawczych, niezbędnych do kompleksowej realizacji zadania, i innych wymagań (m.in. zabezpieczenie punktów osnowy geodezyjnej i odtworzenie ich na własny koszt w przypadku uszkodzenia wraz ze sporządzeniem dokumentacji),
3) analizy dokumentacji projektowej, STWiORB oraz dokonania uzgodnień i wypełnienia postanowień w zakresie realizowanego przedmiotu umowy na własny koszt, zakupu i dostarczenia materiałów, konstrukcji i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy. 4) zabezpieczenia budowy przed dostępem osób nieupoważnionych, zapewnienia stałego dozoru nad robotami przez osobę z uprawnieniami, prowadzenia koordynacji i nadzorowania robót będących przedmiotem umowy, przestrzegania przepisów BHP i p. poż. oraz dbania o porządek wokół stanowisk pracy i na terenie budowy, przywrócenia terenów czasowo zajętych do stanu z dnia ich przejęcia oraz naprawy ewentualnych szkód spowodowanych realizacją robót na drogach dojazdowych do budowy oraz terenach i budynkach sąsiadujących z budową, prowadzenia i organizacji robót w sposób umożliwiający dostęp do posesji przyległych do miejsca prowadzenia robót. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia, przy wykonywaniu robót, mienia osób trzecich z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub Podwykonawców - Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stanu poprzedniego i naprawienia wynikłej szkody, 5) dostarczania certyfikatów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności i deklaracji właściwości użytkowych, dopuszczających do stosowania materiały/urządzenia przewidziane do wbudowania, w myśl prawa budowlanego i obowiązujących przepisów wyznaczonym inspektorom nadzoru inwestorskiego na 7 dni przed ich wbudowaniem/montażem,
6) wywozu i utylizacji wszelkich odpadów pochodzących z budowy w sposób wynikający z obowiązujących przepisów oraz ponoszenia kosztów z tym związanych,7) wycinki drzew, wywozu drewna, usuwaniu skutków szkód powstałych w wyniku działania sił przyrody (np. wywrotów i złomów),
8) realizacji zaleceń Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego wpisanych do Dziennika budowy.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również:
-wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w kosztorysie, w tym prace wynikające ze specyfikacji technicznych i dokumentacji projektowej,
-wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki
i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiaru robót), obsługa geodezyjna, powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna, projekt organizacji robót.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz Norm Europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego.Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. W tym celu wskazane jest, aby wykonawca ubezpieczył prowadzoną działalność od odpowiedzialności cywilnej, zabezpieczył plac budowy oraz oznakował roboty w pasie drogowym zgodnie z Rozp. Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem ( t.j. Dz. U. Nr 2017 poz. 784 z dnia 24 marca 2017 r.). Wykonawca jest zobowiązany do:
1.Przedłożenia harmonogramu rzeczowo – finansowego wykonania robót (przed podpisaniem umowy), 2.Kosztorysu ofertowego w dwóch wersjach uproszczonego i szczegółowego przed podpisaniem umowy.
3.Wykonawca jest zobowiązany do ciągłego zapewnienia dostawy mediów do posesji zlokalizowanych w obrębie robót i uzgodnienia terminu przebudowy przyłączy z właścicielem tych posesji. 4.W czasie prowadzenia robót do umożliwienia tymczasowego dojazdu do posesji zlokalizowanych w obrębie robót.
Szczegółowy zakres wyznaczają: Dla części 3: materiały do zgłoszenia, projekt wykonawczy, przedmiar robót (pomocniczo), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,stanowiące załącznik nr 3a,3b,3c,3d do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 697728,19 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1987520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2716325,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1987520,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P&K JACZEWSCY PAWEŁ JACZEWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 824-170-81-47

7.3.3) Ulica: BEDNARZE

7.3.4) Miejscowość: BEDNARZE

7.3.5) Kod pocztowy: 07-120

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1987520,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 787740,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 885053,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 787740,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUKARSTWO, ROBOTY BUDOWLANE Marek Karski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241141462

7.3.3) Ulica: Kościuszki 92a

7.3.4) Miejscowość: Węgrów

7.3.5) Kod pocztowy: 07-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 787740,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1090368,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1186497,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1090368,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Przyborowski "Garden-Bruk"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241687913

7.3.3) Ulica: Laski

7.3.4) Miejscowość: Laski

7.3.5) Kod pocztowy: 07-130

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1090368,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.