eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szubin › Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zamość - IV etap



Ogłoszenie z dnia 2021-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zamość – IV etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZUBIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kcyńska 12

1.5.2.) Miejscowość: Szubin

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@szubin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szubin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zamość – IV etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bcafe1b-f41d-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00262249

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001616/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zamość- IV etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136139/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7247081,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zamość – IV etap.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
1) kolektory sanitarne:
a) rura PCV-U SN 8 250x7,3 mm SDR 34 kl. S lite - 318 m
b) rura PCV-U SN 8 200x5,9 mm SDR 34 kl. S lite - 3222 m
c) przewiert sterowany PE-TS SDR 11 250 mm - 757 m
d) przewiert sterowany PE-TS SDR 11 200 mm - 1063 m
e) studnie rewizyjne betonowe Ø 1200 mm rozgałęźne – 92 kpl.
f) studnie rewizyjne betonowe Ø 1200 mm spadowo-kaskadowe – 38 kpl.
g) studnie rewizyjne betonowe Ø 1200 mm przelotowe – 21 kpl.
2) rurociągi tłoczne:
a) rura PE 100 PN10 SDR 17 110 mm - 270 m
b) rura PE 100 PN10 SDR 17 125 mm - 34 m
c) rura PE 100 PN10 SDR 17 140 mm - 10 m
d) rura PE 100 PN10 SDR 17 160 mm - 291 m
e) studnie rewizyjne betonowe Ø 1200 mm odpowietrzające – 1 kpl.
f) przewiert sterowany PE-TS SDR 11 110 mm - 25 m
g) przewiert sterowany PE-TS SDR 11 125 mm - 355 m
h) przewiert sterowany PE-TS SDR 11 140 mm - 220 m
i) przewiert sterowany PE-TS SDR 11 160 mm - 79 m
3) kanały boczne:
a) rura PCV-U SN 8 160x4,7 mm SDR 34 kl. S lite - 1320 m
b) studnie przykanalikowe PVC Ø 425 mm – 194 kpl.
4) przepompownie sieciowe – 4 szt.;
5) odtworzenie nawierzchni jezdni, chodników itp.;
6) poniesienie kosztów związanych z opracowaniem i wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu;
7) poniesienie kosztów związanych z obsługą geodezyjną, wytyczeniem
i geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy oraz następujące dokumenty:
1) Decyzja o pozwoleniu na budowę nr 702 z dnia 18.11.2014 r. znak WWA.6740.548.2014.J.M wydana przez Starostę Nakielskiego.
2) Projekt budowlany branża sanitarna.
3) Projekt budowlany branża sanitarna.
4) Projekt wykonawczy – branża elektryczna – przekazany dla budowy I i II etapu budowy kanalizacji.
5) Projekt budowlano – wykonawczy branża elektryczna – przekazany dla budowy I i II etapu budowy kanalizacji.
6) Dokumentacja określająca techniczne parametry gruntu – przekazany dla budowy I i II etapu budowy kanalizacji.
7) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót Budowlanych – etap IV.
8) Projekt wykonawczy etap IV.
9) Opis przedmiotu zamówienia.
10) Schemat realizacji części etapu IV.
11) Zakres realizacji etapu IV.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7377309,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10496653,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7440270,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD-AN Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681967484

7.3.3) Ulica: Śródmiejska 15

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7440270,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.