eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzciana › Budowa Budynku Publicznego Przedszkola i Żłobka w miejscowości Trzciana - etap 2.



Ogłoszenie z dnia 2024-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Budynku Publicznego Przedszkola i Żłobka w miejscowości Trzciana - etap 2.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzciana

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660648

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzciana 302

1.5.2.) Miejscowość: Trzciana

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-733

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146484420

1.5.8.) Numer faksu: 146136301

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@trzciana.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzciana.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://trzciana.ezamawiajacy.pl/pn/trzciana/demand/145146/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Budynku Publicznego Przedszkola i Żłobka w miejscowości Trzciana - etap 2.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8daf97b5-bb65-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262092

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043460/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa Budynku Publicznego Przedszkola i Żłobka w miejscowości Trzciana - etap 2.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Inwestycja jest dofinansowana z programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022 - 2029, w ramach priorytetu 2 programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027, współfinansowanego z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00069719

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIS.271.1.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 8595839,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku publicznego przedszkola i żłobka w miejscowości Trzciana - etap 2.
2. Budowa Budynku Publicznego Przedszkola i Żłobka w miejscowości Trzciana - będzie dotyczyła realizacji inwestycji jako etap 2 /etap końcowy/:
Budynek publicznego przedszkola i żłobka to budynek parterowy, niepodpiwniczony. Wejście główne do budynku od strony północnej stanowi zadaszenie na słupach. Budynek posiada dwa osobne wejścia: do części przedszkolnej i żłobka. Od frontu znajduje się również wejście do zaplecza kuchni. Wejście do przedszkola prowadzi przez obszerny wiatrołap do holu głównego, z którego zaprojektowano wejście do szatni dzieci, korytarza, przy którym znajdują się pomieszczenia administracyjne (sekretariat, pomieszczenie dla dyrekcji, pokój socjalny dla wychowawców oraz wc) oraz zaplecza kuchennego. Z holu głównego dwa korytarze prowadzą do sześciu sal przedszkolnych z węzłami sanitarnymi. Z korytarza dostępne jest również ogólnodostępne wc przeznaczone dla osób niepełnosprawnych, pokój do zajęć indywidualnych oraz magazyn. Przy wejściu do zaplecza kuchennego znajduje się również pomieszczenie kotłowni i pomieszczenie porządkowe. Wejście do żłobka prowadzi przez wiatrołap, z którego dostępna jest szatnia dla dzieci i wejście do sali żłobkowej wraz z salą leżakowania, węzłem sanitarnym oraz pomieszczeniem mycia nocników. Żłobek posiada połączenie z holem głównym przedszkola, a co za tym idzie bezpośredni dostęp do zaplecza kuchennego.
Budynek to budynek parterowy o zwartej bryle w formie atrialnej - przykryty dachem płaskim.

Zrealizowane /wykonane/ roboty budowlane na 1 etapie inwestycji p.n. „Budowa Budynku Publicznego Przedszkola i Żłobka w miejscowości Trzciana - etap 1” obejmowały zakresem następujące roboty:
1.Roboty ziemne i przygotowawcze;
2.Przygotowanie i montaż zbrojenia;
3.Wykonanie fundamentów, ścian nośnych, ścian działowych, stropodachu wraz z warstwami wykończeniowymi, montaż systemu odwonienia dachu;
4.Montaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej;
5.Kanalizacja pod posadzkowa sanitarna i technologiczna;
6.Przyłącz wody;
7.Kanalizacja sanitarna i opadowa zewnętrzna;
8.Przyłącz kanalizacji opadowej;
9.Instalacja odgromowa i uziemiająca.

Roboty budowlane objęte zakresem postępowania przetargowego na 2 etapie inwestycji p.n. „Budowa Budynku Publicznego Przedszkola i Żłobka w miejscowości Trzciana - etap 2” obejmują zakresem następujące roboty:
1.stolarka okienna i drzwiowa wewnętrzna;
2.roboty wykończeniowe wewnętrzne;
3.roboty wykończeniowe ę/elewacja/;
4.ogrzewanie podłogowe /rury warstwowe/;
5.instalacja wody zimnej, ciepłej /rury warstwowe/;
6.instalacja PPOŻ
7.kanalizacja sanitarna wewnętrzna; instalacja skroplin;
8.instalacja gazowa;
9.kotłownia, pompy ciepła;
10.montaż armatury i urządzeń /armatura łazienkowa typu przedszkolnego/;
11.wentylacja mechaniczna; instalacja CT;
12.Klimatyzacja;
13.hydrant ogrodowy;
14.drogi wewnętrzne i parking; opaska wokół budynku;
15.ogrodzenie;
16.wysiew traw, nasadzenia, mała architektura; nawierzchnia placu zabaw z placem zabaw;
17.wyposażenie kuchni (rozwiązania materiałowe i techniczne - zgodnie z opisem projektowym);
18.wyposażenie sal (rozwiązania materiałowe i kolorystyka - zgodnie z opisem projektowym);
19.Roboty elektryczne: montaż rozdzielnic, montaż opraw oświetleniowych, osprzęt elektryczny, trasy kablowe i przewody, sieci zewnętrzne, instalacja PV, pomiary i dokumentacja, teletechnika /okablowanie strukturalne, instalacja alarmowa, instalacja videodomofonu, monitoring CCTV,
20.W zakresie zamówienia wchodzi także:
1) sporządzenie inwentaryzacja geodezyjnej powykonawczej i złożenie jej do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej w Bochni w celu uzyskania klauzuli,
2) przygotowanie dokumentów odbiorowych i uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu - budynku publicznego przedszkola i żłobka w miejscowości Trzciana.

3. Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację projektową stanowiącą załącznik
do SWZ w zakresie wskazanym powyżej dla etapu 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie wskazanym powyżej dla etapu 2. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym w celu ułatwienia wykonawcy obliczenia ceny oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7367548,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10078889,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7367548,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano-Handlowa „Pico-Bello” Tomasz Żurowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8730013574

7.3.3) Ulica: ul. Kochanowskiego 30

7.3.4) Miejscowość: Tanów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje sanitarne i elektryczne. Nazwa na obecnym etapie nie jest znana.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7367548,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.