eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziechowice Pierwsze › "Dostawa artykułów nabiałowych, produktów spożywczych i napojów w roku 2021-2022 dla Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa artykułów nabiałowych, produktów spożywczych i napojów w roku 2021-2022 dla Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W RADZIECHOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311740

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wspólna 2

1.5.2.) Miejscowość: Radziechowice Pierwsze

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-561

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446840821

1.5.8.) Numer faksu: 446840821

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@dpsradziechowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.abip.pl/radziechowice

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl; https://www.biuletyn.abip.pl/radziechowice/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa artykułów nabiałowych, produktów spożywczych i napojów w roku 2021-2022 dla Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce2008af-3249-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261928

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003667/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa artykułów nabiałowych, produktów spożywczych i napojów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00240569/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AG.2301.153.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 166451,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów nabiałowych, produktów spożywczych i napojów w roku 2021 – 2022 dla Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach wyszczególnionych w załączniku Nr 2 do SWZ . Przedmiot zamówienia został opracowany biorąc pod uwagę ilości, jakie Zamawiający zamierza zamówić w trakcie realizacji umowy przyjmując, że będzie ona trwała przez okres jednego roku tj. od dnia 24.11.2021 r. do 23.11.2022r. Ze względu na częste zmiany wag opakowań poszczególnych towarów, w celu zachowania konkurencyjności, aby móc porównać oferty, należy przeliczyć i wycenić pozycje podane w formularzu cenowym zgodnie z podanymi w nim gramaturami. Późniejsze dostawy jak i w przypadku zmiany wag towarów winny być fakturowane w cenie proporcjonalnej do wagi ujętej w formularzu cenowym, pod warunkiem, że ostateczna cena danego towaru przy danej wadze nie będzie wyższa niż cena hurtowa oferowana przez wykonawcę na rynku lokalnym innym klientom. Dostawa towaru minimum dwa razy w tygodniu tj. poniedziałek i piątek bezpośrednio do magazynu Zamawiającego tj. Dom Pomocy Społecznej w Radziechowicach, Radziechowice Pierwsze ul. Wspólna nr 2, 97-561 Ładzice, w godz. od 7:00 do 14:00. Dostarczany towar musi być świeży, opatrzony etykietami w języku polskim z nadrukowaną informacją o nazwie środka spożywczego, nazwie i adresie producenta, wykazie składników, wartościach odżywczych, gramaturze produktu oraz dacie przydatności do spożycia. Dostarczane produkty muszą być wysokiej jakości tj. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych tj. wygląd, tekstura i konsystencja oraz smak i zapach charakterystyczne dla rodzaju produktu bez obcych zapachów, posmaków, bez zanieczyszczeń fizycznych, oznak i pozostałości szkodników, bez zanieczyszczeń biologicznych, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych. Opakowania jednostkowe muszą posiadać zamknięcia, które gwarantują pełną szczelność przed otwarciem, zapobiegają utracie walorów smakowych i odżywczych. Wykonawca zapewnia, że dostarczane produkty posiadają niezbędne certyfikaty i atesty wymagane stosownymi przepisami i normami oraz dokumenty dotyczące badań i dopuszczenia do obrotu. Zamawiający ma prawo odmowy przyjęcia towaru niezgodnego z wymogami opisanymi w tym punkcie. Wszystkie produkty winny mieć na opakowaniu termin ważności - przydatności do spożycia, który w dniu dostawy upłynie za minimum 3 miesiące, a w przypadku przetworów mlecznych za minimum 14 dni. Zamawiane produkty, które mają termin przydatności do spożycia w dniu produkcji krótszy niż 14 dni, to w dniu dostawy termin ten zgodnie z oznaczeniem na produkcie upłynie za minimum 5 dni.
Wybrany Wykonawca realizował będzie zamówienie tj. każdorazowe dostawy własnym środkiem transportu do magazynu DPS Radziechowice. Koszty transportu nie obciążają Zamawiającego. Środek transportu, którym dysponuje Wykonawca winien spełniać normy obowiązujące przy przewozie żywności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15500000-3 - Produkty mleczarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216830,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216830,39 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.