eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarnia › Modernizacja energetyczna budynku remizo - świetlicy w Czarni w ramach projektu " Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Czarnia"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja energetyczna budynku remizo – świetlicy w Czarni w ramach projektu „ Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Czarnia”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZARNIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668226

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 41

1.5.2.) Miejscowość: Czarnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-431

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 297727017

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@czarnia.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: czarnia.samorzady.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f703d1e-c882-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja energetyczna budynku remizo – świetlicy w Czarni w ramach projektu „ Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Czarnia”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f703d1e-c882-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00261873

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062938/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Modernizacja energetyczna budynku remizo-świetlicy w Czarni w ramach projektu "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Czarnia"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014–2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00145597

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FUK.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2305697,95 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 823638,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Modernizacja energetyczna budynku remizo – świetlicy w Czarni w ramach projektu „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Czarnia”, zlokalizowanego na działce ewidencyjnej 78/13, obręb Czarnia, gm. Czarnia.
Zakres prac do wykonania:
A. BRANŻA BUDOWLANA
- roboty związane z przygotowaniem terenu budowy,
- demontaż obróbek blacharskich, orynnowania i instalacji odgromowej,
- termomodernizacja - ocieplenie ścian zewnętrznych i fundamentowych metodą ETICS dawniej B.S.O. (Bezspoinowy System Ociepleń, metoda lekka-mokra),
- wykonanie nowej izolacji przeciwwilgociowej na ścianach fundamentowych,
- wymiana stolarki okiennej oraz wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej,
- demontaż trzech krat stalowych w otworach okiennych,
- termomodernizacja dachu skośnego -wykonanie docieplenia dachu skośnego na poddaszu budynku w części ''B'' , ''C'' , i ''A'' ,rozebranie istniejącej suchej zabudowy dachu w celu dołożenia wełny mineralnej i wykonanie nowej zabudowy k-g.,
- termomodernizacja stropu pod poddaszem – docieplenie stropu nad parterem budynku ''D'',
- wykonanie nowych obróbek blacharskich, nowego orynnowania, obudowy kominów blachą, odtworzenie instalacji odgromowej podtynkowej,
- rozebranie istniejącej i ułożenie nowej opaski z kostki betonowej o szerokości 50 cm wokół budynku,
- skucie i wykonanie nowych podestów wejściowych -przy wejściu do budynku ''B''(wejście na klatkę schodową) , ''C''
- uzupełnienie tynków ścian wewnętrznych po robotach instalacyjnych.

B. BRANŻA SANITARNA
– wymiana istniejącego elektrycznego podgrzewacza na nowy wraz z niezbędną przebudową instalacji

C. BRANŻA ELEKTRYCZNA
- demontaż opraw oświetleniowych,
- montaż opraw oświetleniowych,
- montaż osprzętu elektrycznego,
- montaż aparatów elektrycznych w rozdzielni,
- układanie przewodów elektrycznych pod tynkiem i w rurkach instalacyjnych,
- wykonanie wypustu elektrycznego przewodem YDYp3x1,5 do nowej oprawy.

Szczegółowy opis i sposób realizacji zamówienia określa:
 Projekt budowlany wraz z rysunkami, STWiORB, przedmiar (załącznik nr 10);
 Projekt budowlany branża elektryczna wraz z rysunkami, przedmiary, STWiORB (załącznik nr 11);

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262110-5 - Demontaż rusztowań

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 799500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 998500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 799500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adach Adam Zalewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142996239

7.3.3) Ulica: Makowska 66

7.3.4) Miejscowość: Przasnysz

7.3.5) Kod pocztowy: 06-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 799500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.