eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Działdowo › ,,Świadczenie usług w zakresie dożywiania dzieci - gorące posiłki dla dzieci i uczniów szkół podstawowych z terenu Miasta Działdowo.''

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
,,Świadczenie usług w zakresie dożywiania dzieci – gorące posiłki dla dzieci i uczniów szkół podstawowych z terenu Miasta Działdowo.’’

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Działdowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002710409

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Władysława Jagiełły 30

1.5.2.) Miejscowość: Działdowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 697 21 78

1.5.8.) Numer faksu: 23 697 09 81

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopsdzialdowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzialdowo-mops.bip.net.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Świadczenie usług w zakresie dożywiania dzieci – gorące posiłki dla dzieci i uczniów szkół podstawowych z terenu Miasta Działdowo.’’

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bde3a66-0b70-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00261799

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060775/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług w zakresie dożywiania - gorące posiłki dla dzieci i uczniów szkół podstawowych z terenu Miasta Działdowo

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0bde3a66-0b70-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl
Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: sekretariat@mopsdzialdowo.pl lub ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal (nie dotyczy składania oferty i jej załączników)

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl
2. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: sekretariat@mopsdzialdowo.pl lub ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal (nie dotyczy składania oferty i jej załączników)
3. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:
a) elektronicznie za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl
b) za pomocą poczty elektronicznej email: sekretariat@mopsdzialdowo.pl
c) ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
Adres skrzynki ePUAP Zamawiającego: /mopsdzialdowo/SkrytkaESP
4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu:
godziny pracy: w poniedziałek od 7:00 do 16:00,od wtorku do czwartku od 7:00 do 15:00, w piątek od 7:00 do 14:00
Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.
5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca’’ na Platformie e-Zamówienia . Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
7.Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą
8. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
10. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych 11.Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.

Szczegółowe informacje zawarte są w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanego dalej „RODO") informujemy, że:
1) administratorem danych osobowych jest Zamawiający;
2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@mopsdzialdowo.pl
3) Zamawiający przetwarza podane dane osobowe w ramach składanej oferty o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym, w celu wyłonienia Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa na zlecenie wykonania zamówienia publicznego. Przetwarzanie jest obowiązkiem prawnym nałożonym na Zamawiającego;
4) podanie danych osobowych w ramach składanych w postepowaniu dokumentów jest niezbędne w celu wyboru najkorzystniejszej oferty oraz przygotowania i zawarcia umowy,
5) dane osobowe przechowywane będą w protokole z postepowania lub załącznikach będą przetwarzane zgodnie z art. 78 u st. 1 P.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku zawarcia umowy z Wykonawcą podane przez niego dane osobowe jego lub jego przedstawicieli/pracowników przetwarzane będą przez okres trwania umowy oraz przez okres niezbędny do dochodzenia roszczeń;
6) zgromadzone dane udostępnione zostaną pracownikom Zamawiającego oceniającym złożone oferty oraz zaangażowanym w realizację i rozliczenie umowy zawartej w wyniku postępowania. Dane mogą być także udostępniane podmiotom zapewniającym Zamawiającemu usługi pocztowe oraz bankom podczas wykonywania transakcji rozliczeniowych. Ponadto w celu zapewnienia stałego dostępu do danych osobowych, ich skutecznego, bezbłędnego i bezpiecznego przetwarzania, rozwoju i utrzymania systemów informatycznych dane osobowe będą udostępniane dostawcom wykorzystywanych przez Zamawiającego systemów informatycznych z zachowaniem poufności i bezpieczeństwa przetwarzania. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą również osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.z.p.;
7) w przypadku korzystania przez uprawnionych Wykonawców z prawa do środków ochrony prawnej określonych w dziale IX ustawy P.z.p. mogą być udostępniane informacje o wyrokach skazujących, naruszeniach prawa i powiązanych z tym środkach bezpieczeństwa (o których mowa w art. 10 RODO)
8) W związku z prowadzonym przetwarzaniem Wykonawcy przysługuje:
a) prawo dostępu do danych osobowych,
b) prawo żądania sprostowania danych osobowych, którego realizacja nie może skutkować zmianą wyniku postepowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą P.z.p.,
c) prawo żądania ograniczenia przetwarzania, które może być realizowane dopiero po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
d) prawo przenoszenia danych osobowych w zakresie w jakim są one przetwarzane w systemach informatycznych w ramach realizowanej umowy,
e) prawo do usunięcia danych osobowych wyłącznie w sytuacjach, gdy jest to dopuszczalne przez obowiązujące przepisy prawa.
9) w celu skorzystania z powyższych praw należy kontaktować się z Zamawiającym za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres Zamawiającego, na adres e-mail: sekretariat@mopsdzialdowo.pl lub za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej.
10) Wykonawca może również wnieść skargę dotyczącą przetwarzania danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.II.26.2.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dożywiania w formie gorących posiłków dla dzieci i uczniów szkół podstawowych z Zespołu Placówek Oświatowych znajdujących się na terenie Miasta Działdowo wraz z przygotowaniem, dostarczaniem do wskazanego miejsca i wydawaniem we wskazanej szkole oraz zapewnieniem jednorazowych naczyń i sztućców zgodnie z wymogami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2020r., poz. 2021 ze zm.), ustawy z dnia 14 marca 1985r. Państwowej Inspekcji Sanitarnej ( Dz.U. z 2021r., poz.195 ze zm.), Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz.U. z 2007r. Nr 80, poz. 545 ze zm.),Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016r.,poz.1154) oraz niniejszej specyfikacji. Wykonawca ma obowiązek precyzyjnego informowania o składzie potraw oraz alergenach w nich zawartych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności.
W okresie od lipca do grudnia 2023 roku planowana ilość dzieci i uczniów korzystających z obiadów to ogółem ok. 50 osób przez ok.110 dni.
Zespół Placówek Oświatowych Nr 1 ok. 7 osób
Zespół Placówek Oświatowych Nr 2 ok. 7 osób
Zespół Placówek Oświatowych Nr 3 ok. 30 osób
Zespół Placówek Oświatowych Nr 4 ok. 6 osób
Ilość osób korzystających z posiłków może zmienić się w trakcie obowiązywania umowy.
3.2 Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
– możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby dożywianych dzieci i uczniów w zależności od potrzeb,
– możliwość zawieszenia usług w formie dożywiania w razie decyzji organu prowadzącego szkołę, o wprowadzeniu nauki w formie zdalnej bądź decyzji o zamknięciu szkoły.
3.3 Warunki dotyczące posiłków:
1) W niniejszym zamówieniu przez posiłek należy rozumieć posiłek gorący o jakości i wartości odżywczej i kalorycznej zgodnej z wymogami obowiązującymi w żywieniu dzieci i młodzieży.
2) Posiłki będą dostarczane przez wykonawcę w okresie dni nauki szkolnej od lipca do grudnia. Ponadto posiłki będą też wydawane w okresie wakacji.
3) Posiłki do szkół należy dostarczyć do godziny 11.30.
4) Posiłek ma być dwudaniowy (zupa + drugie danie) i przynajmniej 2 razy w tygodniu winien być to posiłek mięsny a raz w tygodniu ryba. Posiłki muszą być wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności oraz podawane zgodne z wykazem wymagań, jakie zostały określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży. Posiłki muszą być sporządzone w dniu dostawy i zgodnie z wymaganiami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego.
5) Produkcja, przechowywanie i dostarczanie powinno odbywać się z zachowaniem odpowiednich warunków higieniczno-sanitarnych. Zamawiający nie dopuszcza aby w ciągu jednego tygodnia (5 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku. Posiłki mają być urozmaicone i o odpowiedniej wartości odżywczej dla danej grupy wiekowej.
6) Posiłki do szkół należy dostarczać w ramach kosztów własnych a także zapewnić na własny koszt naczynia i sztućce jednorazowego użytku a w przypadku nauki zdalnej, jeśli zamawiający nie skorzysta z zapisu pkt.10), posiłki winny być wydawane w opakowaniach jednorazowych i odbierane będą przez opiekunów prawnych dzieci.
7) W Zespole Placówek Oświatowych nr 1, nr 2, oraz nr 4 zostaną wyznaczone miejsca i osoby do wydawania posiłków natomiast w Zespole Placówek Oświatowych nr 3 będzie wyznaczone miejsce jednak Wykonawca winien zapewnić osobę do ich wydawania. W tych pomieszczeniach Wykonawca zapewnia sprzątanie.
8) W przypadku zmiany obowiązujących w dniu ogłoszenia postępowania przepisów prawnych dotyczących dożywiania dzieci i młodzieży w placówkach oświatowych Wykonawca ma obowiązek uwzględnić obowiązujące przepisy prawne w trakcie realizacji zadania co nie będzie miało żadnego wpływu na jego wynagrodzenie.
9) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru resztek i odpadów pokonsumpcyjnych pozostałych po spożyciu posiłków w danym dniu w tym zużyte naczynia jednorazowe i sztućce.
10) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawieszenia usług w formie dożywiania uczniów w szkołach w razie decyzji organu prowadzącego szkołę, o wprowadzeniu nauki w formie zdalnej bądź decyzji o zamknięciu szkoły.
11) Za czas nie świadczenia usługi (jej zawieszenia) wynagrodzenie nie zostanie wypłacone chyba że posiłki będą wydawane w opakowaniach jednorazowych i odbierane będą przez opiekunów prawnych dzieci.
12) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia termosów oraz jednorazowych naczyń i sztućców do wydawania posiłków oraz powinien dysponować środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności.
3.5. Wymagania stawiane Wykonawcy:
a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia,
b) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
c) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy,
d) Wykonawca zobowiązany jest do wywieszania w pomieszczeniu gdzie wydawane będą posiłki bieżącego jadłospisu wraz z informacją o składzie potraw oraz alergenach w nich zawartych,
e) Wykonawca przynajmniej raz w miesiącu dostarczać będzie Zamawiającemu jadłospis dekadowy ilościowy i jakościowy. Jadłospis winien obejmować okres wydawania posiłków od dnia złożenia go do Zamawiającego,
f) Wykonawca będzie zobowiązany do mycia i dezynfekcji termosów oraz innych pojemników służących do transportu żywności.
3.6. Wykonawca powinien:
• dysponować pojazdem przystosowanym do przewozu żywności, dysponować termosami o różnej pojemności oraz innymi pojemnikami spełniającymi wymagania przepisów dotyczących żywności.
3.7. Miejsce przygotowywania posiłków podane w formularzu ofertowym może ulec zmianie, jednak odległość nie może być większa od podanej w formularzu ofertowym.
3.8. Rozliczenie usługi następować będzie na podstawie rzeczywistej ilości posiłków dostarczonych w poszczególnym miesiącu.
Szczegółowy opis zawarty jest w pkt. 3 SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się w niniejszym postępowaniu:
1. Cena brutto (C) 60%
2.Odległość od miejsca przygotowywania posiłków do siedziby Zamawiającego (P) 40%
Razem: 100,00

Kryterium „Cena (C)".
Maksymalna ilość punktów według kryterium „Cena" to 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Liczba punktów w ramach kryterium „Cena (C)" zostanie obliczona według następującego wzoru:
Cena brutto oferty najtańszej
C= ---------------------------- x 60 punktów
Cena brutto oferty ocenianej

Kryterium „Odległość od miejsca przygotowywania posiłków do siedziby Zamawiającego (P)".

Maksymalna ilość punktów według kryterium „Odległość od miejsca przygotowywania posiłków do siedziby Zamawiającego (P)" to 40 punktów. Punkty w kryterium zostaną przyznane w skali punktowej, 0-40 punktów na podstawie odległości podanej w formularzu ofertowym w następujący sposób:

do 5 km 40 pkt
powyżej 5 km do 10 km 30 pkt
powyżej 10 km do 20 km 20 pkt
powyżej 40 km 0 pkt

13.4 Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru:
O = C + P gdzie:
O - łączna ilość punktów oferty ocenianej
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena"
P - liczba punktów uzyskanych w kryterium „ Odległość od miejsca przygotowywania posiłków do siedziby Zamawiającego "

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: „Odległość od miejsca przygotowywania posiłków do siedziby Zamawiającego (P)"

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

5.1 O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
5.1.1 Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający na potwierdzenie tego warunku wymaga, aby Wykonawca wykazał, że uzyskał:
- decyzję Państwowego Inspektoratu Sanitarnego zatwierdzającą lub warunkowo zatwierdzającą zakład wprowadzony do obrotu lub/i produkujący żywność lub/i uzyskał wpis do rejestru zakładów, które wprowadzają do obrotu lub/i produkują żywność, o którym mowa w art. 61-67 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r.o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. 2020 poz. 2021 z późn. zm.);
- aktualne postanowienie Państwowej Inspekcji Sanitarnej o dopuszczeniu do użytkowania pojazdu, w którym dowożone będą posiłki.
5.1.2 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
5.1.3 Zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże i przedstawi:
- wykaz głównych usług wykonanych na rzecz Zamawiających realizujących dożywianie w szkołach wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością – minimum dwie usługi. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
- wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, w tym 1 osobę odpowiadającą za sporządzanie jadłospisu z podaniem gramatury i kaloryczności posiłków, zgodnie z zasadami Instytutu i Żywienia i potwierdzi to wykazem osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia oraz oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane kwalifikacje.
5.1.4 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert:
- nie podlega wykluczeniu;
- spełnia warunki udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu:
Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert:
- nie podlega wykluczeniu;
- spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6.2.1 W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
- kserokopia decyzji Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego zatwierdzająca lub warunkowo zatwierdzająca zakład wprowadzający do obrotu lub/i produkujący żywność lub/i zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów, które wprowadzają do obrotu lub/i produkują żywność, o którym mowa w art. 61-67 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia,
- kserokopię postanowienia Państwowej Inspekcji Sanitarnej o dopuszczeniu do użytkowania pojazdu, w którym dowożone będą posiłki,
- wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SWZ,
- wykaz usług wykonanych na rzecz Zamawiających realizujących dożywianie w szkołach wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością – minimum dwie usługi, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SWZ.
- oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego – załącznik nr 7 do SWZ.
6.2.2 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu:
Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Szczegółowy zakres wymaganych dokumentów zawiera SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawiera SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wzór umowy stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454 - 455 ustawy Pzp oraz postanowień wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-23 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 10.2 Ofertę wraz z załącznikami Wykonawca jest zobowiązany złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-23 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-07-22

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

5.3 Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego .

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.