eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kroczyce › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Zagospodarowanie budynku po byłej szkole podstawowej na potrzeby administracyjne



Ogłoszenie z dnia 2024-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Zagospodarowanie budynku po byłej szkole podstawowej na potrzeby administracyjne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KROCZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: BATALIONÓW CHŁOPSKICH 29

1.5.2.) Miejscowość: Kroczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-425

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 343152150

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kroczyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroczyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gwkroczyce.e-zp.finn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Zagospodarowanie budynku po byłej szkole podstawowej na potrzeby administracyjne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d359f9c4-d53b-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00261789

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022908/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Zagospodarowanie budynku po byłej szkole podstawowej na potrzeby administracyjne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00224360

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UG-V.271.00002.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Zagospodarowanie budynku po byłej szkole podstawowej na potrzeby administracyjne” przez osoby posiadające uprawnienia w specjalności:
a) konstrukcyjno – budowlanej (branża budowlana);
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (branża sanitarna);
c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (branża elektryczna);
d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych (branża telekomunikacyjna),
e) inżynieryjnej drogowej (branża drogowa).
Zamawiający wymaga ustanowienia w ramach realizacji niniejszego zamówienia Koordynatora/Kierownika Zespołu Inspektorów Nadzoru z branży budowlanej.
Od Koordynatora/Kierownika Zespołu wymagana będzie dostępność (w tym poprzez standardowe formy komunikacji typu telefon, poczta elektroniczna) przez cały czas realizacji zamówienia. Na czas urlopu wypoczynkowego lub nieprzewidzianej wcześniej nieobecności Koordynator/Kierownik Zespołu zobowiązany jest wyznaczyć zastępstwo z powiadomieniem Zamawiającego o tym fakcie na piśmie. Podczas nieobecności któregokolwiek z Inspektorów nadzoru z danej branży wynikającej z urlopu, zwolnienia lekarskiego lub innej przyczyny, Koordynator/Kierownik Zespołu zapewni czasowe zastępstwo specjalistów na czas nieobecności skierowanych do realizacji zamówienia Inspektorów nadzoru, by uniknąć zwłoki w realizacji zadania. Koordynator/Kierownik zespołu i wszyscy Inspektorzy nadzoru muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy skierowani do realizacji zamówienia Inspektorzy nadzoru nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego, są zobowiązani zapewnić na koszt własny tłumacza na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia.

Inwestycja będąca przedmiotem nadzoru znajduje się na w miejscowości Kroczycach przy ul. Kościuszki 29, działka nr 349/2. W istniejącym budynku byłej szkoły podstawowej na parterze funkcjonuje Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej oraz żłobek. W ramach nadzorowanego zadania zakłada się rozbudowę budynku o łącznik z klatką schodową z windą bez podpiwniczenia, z dachem płaskim oraz przebudowę pierwszego i drugiego piętra na potrzeby administracyjne Gminy.

Będące przedmiotem nadzoru inwestorskiego zadanie będzie realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj” oraz „zamontuj i uruchom (wyposaż)”.

Zakres nadzorowanych prac będzie obejmować w szczególności:
- opracowanie dokumentacji projektowej i uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa decyzji i uzgodnień w zakresie koniecznym do wykonania robót budowlanych;
-wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie,
- dostawę i montaż mebli oraz wyposażenia zgodnie z PFU.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158670 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMS Iwona Szmit

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942640620

7.3.3) Ulica: ul. Wrzosowa 6B lok. 3,

7.3.4) Miejscowość: Smolec

7.3.5) Kod pocztowy: 55-070

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podwykonawca: EP Budownictwo Sp. z o.o., ul. Rynek 16, 41-250 Czeladź
Część zamówienia: Nadzór nad robotami budowlanymi


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.