Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00249514/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Bierzwnik i jednostek organizacyjnych Gminy Bierzwnik w okresie od 12.04.2024 r. do 13.04.2028 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bierzwnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967030
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kopernika 2
1.5.2.) Miejscowość: Bierzwnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-240
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 95 768 01 30
1.5.8.) Numer faksu: 95 768 01 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@bierzwnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bierzwnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bierzwnik1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Bierzwnik i jednostek organizacyjnych Gminy Bierzwnik w okresie od 12.04.2024 r. do 13.04.2028 r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76563028-e523-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00261717
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039785/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy Bierzwnik i jednostek organizacyjnych Gminy Bierzwnik
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00249514
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZŚ.I.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 220000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Otwarcie i prowadzenie rachunków podstawowych i rachunków pomocniczych budżetu Gminy i jej jednostek organizacyjnych oraz rachunków funduszy celowych
i specjalnych, w tym rachunki związane z rozliczeniem środków otrzymanych z funduszy Unii Europejskiej oraz Funduszy Rządowych,
2) Obsługa operacji finansowych budżetu Gminy na poziomie Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych, z zastosowaniem jednolitych procedur,
3) Realizację poleceń przelewów w formie elektronicznej i papierowej na rachunki prowadzone w innych bankach oraz w banku prowadzącym obsługę rachunku Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział I SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 p.z.p. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, to jest do godz. 10:00 dnia 26.032024 r. wpłynęła jedna oferta z ceną powyżej kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia. Zamawiający na realizację przedmiotowego zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę w wysokości 220000,00 zł. Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy, Zamawiający przed otwarciem ofert, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. Wobec powyższego, na podstawie art. 255 pkt 3 p.z.p., Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.INNE PRZETARGI BIERZWNIK
więcej: przetargi BIERZWNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- OBSŁUGA KASOWA PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
- Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Łubianka i jej jednostek organizacyjnych
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Kolbuszowa oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2024-2027
- Zapewnienie czystości pomieszczeń, terenu oraz autobusów w oddziałach spółki.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.