eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bierzwnik › "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Bierzwnik i jednostek organizacyjnych Gminy Bierzwnik w okresie od 12.04.2024 r. do 13.04.2028 r."



Ogłoszenie z dnia 2024-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Bierzwnik i jednostek organizacyjnych Gminy Bierzwnik w okresie od 12.04.2024 r. do 13.04.2028 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bierzwnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kopernika 2

1.5.2.) Miejscowość: Bierzwnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-240

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 95 768 01 30

1.5.8.) Numer faksu: 95 768 01 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@bierzwnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bierzwnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/bierzwnik

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Bierzwnik i jednostek organizacyjnych Gminy Bierzwnik w okresie od 12.04.2024 r. do 13.04.2028 r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76563028-e523-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00261717

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039785/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy Bierzwnik i jednostek organizacyjnych Gminy Bierzwnik

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00249514

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZŚ.I.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 220000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Otwarcie i prowadzenie rachunków podstawowych i rachunków pomocniczych budżetu Gminy i jej jednostek organizacyjnych oraz rachunków funduszy celowych
i specjalnych, w tym rachunki związane z rozliczeniem środków otrzymanych z funduszy Unii Europejskiej oraz Funduszy Rządowych,
2) Obsługa operacji finansowych budżetu Gminy na poziomie Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych, z zastosowaniem jednolitych procedur,
3) Realizację poleceń przelewów w formie elektronicznej i papierowej na rachunki prowadzone w innych bankach oraz w banku prowadzącym obsługę rachunku Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział I SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 p.z.p. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, to jest do godz. 10:00 dnia 26.032024 r. wpłynęła jedna oferta z ceną powyżej kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia. Zamawiający na realizację przedmiotowego zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę w wysokości 220000,00 zł. Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy, Zamawiający przed otwarciem ofert, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. Wobec powyższego, na podstawie art. 255 pkt 3 p.z.p., Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.