eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żórawina › Dostawa oleju napędowego wraz z dzierżawą zbiorników

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju napędowego wraz z dzierżawą zbiorników

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żórawina - Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Żórawinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020473740

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Młyńska

1.5.2.) Miejscowość: Żórawina

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-020

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wodociagizorawina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagizorawina.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Gminna spółka

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żórawina

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 914-100-25-20

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 6

1.5.2.) Miejscowość: Żórawina

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-020

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zorawina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zorawina.pl

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Gmina Żórawina dostarczy upoważnionemu Zamawiającemu informacje i materiały niezbędne do prawidłowego
opracowania Specyfikacji Warunków Zamówienia, opisu przedmiotu zamówienia, oszacowania wartości przedmiotu
zamówienia i przeprowadzenia postępowania.
GZGK jako Zamawiający upoważniony w ramach prowadzonego postępowania odpowiada w szczególności za:
opracowanie dokumentacji przetargowej, w tym Specyfikacji Warunków Zamówienia, sporządzenie ogłoszenia o
zamówieniu, ocenę spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz
badanie i ocenęzłożonych ofert, wybór najkorzystniejszej oferty, wszystkie inne czynności wynikające z przepisów prawa, w tym czynności
podejmowane w postępowaniu odwoławczym
w wypadku wniesienia przez wykonawców środków ochrony prawnej, przechowanie i zabezpieczenie dokumentacji
przetargowej.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju napędowego wraz z dzierżawą zbiorników

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5f7db76-ec0f-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00261663

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f5f7db76-ec0f-11ee-b4e0-4ac387c144e3

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 PZP,
komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie oświadczenia, wnioski (w tym o wyjaśnienie treści
SWZ), zawiadomienia i informacje przekazywane są wyłącznie poprzez ich złożenie pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
przetargi@wodociagizorawina.pl; (nie dotyczy składania ofert).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GZGK.271.23.2024.P

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego wraz z dzierżawą zbiorników
2. Nomenklatura wg CPV
09134000-7 olej napędowy
60000000-8 usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

2. Dostawa
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SWZ.
2. Zamówienie obejmuje:

Lp. Nazwa materiału Ilość Jednostka miary
1. Olej napędowy 111 000,00 L
2. Dziewa 2 zbiorników magazynują-cych olej napędowy* 16
m-cy
Materiał wykazany w powyższej tabeli musi spełniać wymagania normy PN-EN 590+A1:2017-06 lub normy równoważnej.
*dodatkowo dzierżawa zbiornika magazynującego olej napędowy o pojemności 5000 litrów, wyposażony w dystrybutor, liczydło (przepływomierz) oraz posiadający komputer archiwizujący dane dotyczące napełniania oraz opróżniania zbiornika, wraz z elektronicznym dostępem do min. 20 pojazdów i dla 40 pracowników (na PIN, kartę lub chip).
3. Wskazane w tabeli ilości stanowią jednocześnie szacunkowy i maksymalny zakres zamówienia. Zamawiający gwarantuje w okresie trwania umowy 60 % ilości szacunkowego zakresu zamówienia oleju napędowego.
4. Wszystkie materiały powinny posiadać aktualne atesty lub certyfikaty zgodnie z obowiązującą normą.
5. Zamówienie obejmuje dostawę oleju napędowego - w zależności od temperatury otocze-nia (okresu) odpowiednio: letniego, przejściowego i zimowego; spełniającego wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2015 poz. 1680 z póź. zm.) oraz normy PN-EN 590+A1:2017-06 lub równoważną
6. Paliwo dostarczane będzie do zbiornika magazynującego, udostępnionego przez Wyko-nawcę Zamawiającemu, zlokalizowanego przy Al. Niepodległości 80, 55-020 Żóra-wina. Dostawy będą odbywać się autocysternami, posiadającymi aktualne pozwolenia na przewóz paliw ciekłych, zgodnie z obowiązującymi w dniu dostawy przepisami. Au-tocysterna musi posiadać legalizowane urządzenie pomiarowe do pomiaru ilości zrzuca-nego do zbiornika paliwa.
7. Odbiór paliwa będzie odbywał się pod nadzorem komisji, w skład której wejdą przed-stawiciel Zamawiającego oraz przedstawiciel Wykonawcy (np. kierowca autocysterny). Pomiar paliwa będzie odbywał się w temperaturze rzeczywistej, na podstawie wskazań licznika (przepływomierza). Komisja sporządzi stosowny protokół oraz określi ilość przyjętego w temperaturze rzeczywistej paliwa do zafakturowania, co Wykonawca po-twierdzi dodatkowo dokumentem WZ.
8. Zamawiający wymaga, aby poszczególne dostawy odbywały się w dni robocze, w godz. od 07:00 do 14:00, w terminie do 36 godzin od momentu złożenia przez Zamawiają-cego zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania poszczególnych za-mówień droga e-mail, telefonicznie lub faksem. Zamawiający będzie składał zamówie-nia na dostawę paliwa w dni robocze, w godz. od 07:00 do 15:00.
9. W przypadku, gdy Zamawiający odnosi się w opisie przedmiotu zamówienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napędowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
cena – 100 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający na podstawie art. 112 ustawy Pzp, określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który przedstawi:
a) aktualną na dzień składania ofert koncesję, licencję lub zezwolenie (lub inny dokument równoważny) w zakresie obrotu paliwami płynnymi będącym przedmiotem niniejszego postępowania
b) aktualne na dzień składania ofert zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego.

3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który przedstawi:
- dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych)

4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który przedstawi:
a) dokument uprawniający do dysponowania samochodem ciężarowym (autocysterna) który posiada świadectwo dopuszczenia pojazdu do przewozu niektórych towarów niebezpiecznych oraz świadectwo legalizacji instalacji pomiarowej.

b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wykaz dostaw potwierdzających wykonanie co najmniej jednej dostawy polegającej na dostawie oleju napędowego o łącznej wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, powyższy warunek musi zostać spełniony w całości przez przynajmniej jednego wykonawcę. Nie dopuszcza się łączenia potencjałów Wykonawców występujących wspólnie.
Zamawiający wymaga załączeniem dowodów określających, czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane.
W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tą wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę przez zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:

1) aktualna na dzień składania ofert koncesję, licencję lub zezwolenie (lub inny dokument równoważny) w zakresie obrotu paliwami płynnymi będącym przedmiotem niniejszego postępowania
2) aktualne na dzień składania ofert zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego.
3) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych)
4) dokument uprawniający do dysponowania samochodem ciężarowym (autocysterna) który posiada świadectwo dopuszczenia pojazdu do przewozu niektórych towarów niebez-piecznych oraz świadectwo legalizacji instalacji pomiarowej.- Załącznik nr 2d do SWZ - wy-kaz wyposażenia – samochód
5) wykaz dostaw potwierdzających wykonanie co najmniej jednej dostawy polegającej na dostawie oleju napędowego o łącznej wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowa-dzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiega-jących się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, po-wyższy warunek musi zostać spełniony w całości przez przynajmniej jednego wykonawcę. Nie dopuszcza się łączenia potencjałów Wykonawców występujących wspólnie.-załącznik 2b wraz z załączeniem dowodów określających, czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
2. Zmiana zawartej umowy może nastąpić w przypadku gdy:
2.a. ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
2.b. wystąpią przeszkody o charakterze obiektywnym (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”) np. pogoda uniemożliwiająca wykonanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód;
2.c. gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia – zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia.
2.d. dostępność do zamawianego towaru w trakcie realizacji dostaw będzie niemożliwa
w związku z jego wycofaniem, zmianą nazwy. W powyższej sytuacji na podstawie pisemnego oświadczenia Wykonawcy popartego dokumentami producenta, Zamawiający dopuszcza zmianę oferowanego towaru (typu - nazwy) z zastrzeżeniem, iż cena nowego towaru nie przekroczy ceny jednostkowej danej pozycji i parametry jakościowe nowego towaru będą nie gorsze niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, a Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające równoważność między zamiennikiem i wzorcem. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu dostawy o 3 dni robocze licząc od dnia złożenia żądania w formie e-maila, faksu;
Dokładne zmiany określono w projekcie umowy w § 9.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-05 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-05 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.