eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Zakup serwera sieciowego i zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem



Ogłoszenie z dnia 2021-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup serwera sieciowego i zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ZESPÓŁ SZPITALI MIEJSKICH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271503410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strzelców Bytomskich 11

1.5.2.) Miejscowość: Chorzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 323499268

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zsm.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsm.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup serwera sieciowego i zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7699d2e-3e3e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261445

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00154725/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Zakup serwera sieciowego oraz zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie
komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych
sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:
a) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. Platformy zakupowej:
https://zsmchorzow.
ezamawiajacy.pl. Ilekroć w dalszej części SWZ jest mowa o: „Platformie zakupowej” – należy
przez to rozumieć narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień
publicznych w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym służące w szczególności do przekazywania ofert, oświadczeń zwane dalej
„Platformą” lub „eZamawiający”. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska
Wykonawcy znajdą na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotujstanowiskopcwykonujacponizszekroki
b) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zespołu
Szpitali Miejskich w Chorzowie; https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl lub
https://oneplace.marketplanet.pl.
c) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony
https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do
założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;
podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
d) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca
Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci
elektronicznej.
Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości
przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu
podanym w ww. potwierdzeniu.
e) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja
między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia, informacje oraz dokumenty
przekazywane są w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń, informacji oraz dokumentów przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki
„Korespondencja”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Próbka o której mowa w pkt. 5.13 I a) SWZ. Próbka powinna być złożona na adres: SP ZOZ Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie ul. Strzelców Bytomskich 11, 41-500 Chorzów w Biurze Podawczym z dopiskiem: „Zakup serwera sieciowego i zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem”. Numer postępowania: ZSM/ZP/31/2021

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. 2. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – Klauzula informacyjna dotycząca Zamawiającego została zamieszczona na ostatniej stronie specyfikacji warunków zamówienia (dalej w treści: SWZ). Natomiast, klauzula informacyjna dotycząca Wykonawcy ujęta jest w pkt. 9 załącznika nr 1 do SWZ – „Formularz ofertowy”. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać wszystkich pracowników z klauzulą dot. powierzenia danych osobowych, a których dane zostaną przekazane Zamawiającemu w trakcie i po rozstrzygnięciu postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSM/ZP/31/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 283049,39 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1 – Zestawy komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem - 29 kompletów

4.2.5.) Wartość części: 212658,89 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30231300-0 - Monitory ekranowe

48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)

48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: A. Pc – cena – 60%
B. Pg – gwarancja – 20%
C. Ps – czas przyjazdu serwisu gwarancyjnego – 20%

A. Kryterium „Cena” (Pc) sposób oceny ofert
Ocena ofert w kryterium cena zostanie przeprowadzona na podstawie wyliczeń matematycznych zgodnie z poniższym wzorem.

najniższa cena
Liczba punktów (Pc) = ------------------------------------- x 100 x 60 %
cena badanej oferty

B. Kryterium „Gwarancja” (Pg) sposób oceny ofert:
Ocena ofert w kryterium gwarancja zostanie przeprowadzona wg następującej skali:
36 miesięcy – 0 punktów
48 miesięcy – 10 punktów
60 miesięcy – 20 punktów

C. Kryterium „Czas przyjazdu serwisu gwarancyjnego” (Ps) sposób oceny ofert:
Ocena ofert w kryterium czas przyjazdu serwisu gwarancyjnego zostanie przeprowadzona w odniesieniu do zaoferowanego czasu przyjazdu serwisu gwarancyjnego i będzie dokonywana wg następujących zasad:
-Czas przyjazdu serwisu gwarancyjnego do 3 h od rejestracji zgłoszenia – 20 pkt,
-Czas przyjazdu serwisu gwarancyjnego powyżej 3 h, ale nie dłużej niż do 8 h od rejestracji zgłoszenia– 10 pkt,
-Czas przyjazdu serwisu gwarancyjnego powyżej 8 h, ale nie dłużej niż do 24 h od rejestracji zgłoszenia – 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przyjazdu serwisu gwarancyjnego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2 – Serwer sieciowy
Serwer sieciowy - 1 szt.
Licencja - 1 szt.

4.2.5.) Wartość części: 70390,50 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Pc – cena - 60 %
Pg – gwarancja - 40 %

A. Kryterium „Cena” (Pc) sposób oceny ofert
Ocena ofert w kryterium cena zostanie przeprowadzona na podstawie wyliczeń matematycznych zgodnie z poniższym wzorem.

najniższa cena
Liczba punktów (Pc) = ------------------------------------- x 100 x 60 %
cena badanej oferty

B. Kryterium „Gwarancja” (Pg) sposób oceny ofert:
Ocena ofert w kryterium Gwarancja (Pg) zostanie przeprowadzona wg następującej skali:
60 miesięcy – 0 punktów
72 miesiące – 20 punktów
84 miesiące – 40 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie ustanawia warunku.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie ustanawia warunku.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie ustanawia warunku.
d) zdolności technicznej lub zawodowej – warunek ten zostanie spełniony, jeśli:
1) Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 dostawę związaną z przedmiotem zamówienia, tzn. dostawę zestawów komputerowych stacjonarnych wraz z wraz z konfiguracją, instalacją o wartości co najmniej 200 000,00 PLN brutto, poparte dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dostawy, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – dotyczy Pakietu 1;
2) Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 dostawę związaną z przedmiotem zamówienia, tzn. dostawę serwera wraz z konfiguracją i usługą opieki serwisowej o wartości co najmniej 50 000,00 PLN brutto, poparte dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dostawy, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy – dotyczy Pakietu 2;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ) , zawierający co najmniej 1 dostawę związaną z przedmiotem zamówienia tzn.:
- dostawę zestawów komputerowych stacjonarnych wraz z wraz z konfiguracją, instalacją o wartości co najmniej 200 000,00 PLN brutto – dotyczy Pakietu 1
- dostawę serwera wraz z konfiguracją i usługą opieki serwisowej o wartości co najmniej 50 000,00 PLN brutto – dotyczy Pakietu 2;
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są:
- referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane,
- oświadczenie Wykonawcy - jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

I. PAKIET 1:
a) Próbka: w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzonych wszystkich wymaganych testów Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oprogramowanie testujące, komputer w zaoferowanej konfiguracji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ) do testu wraz z dokładnym opisem metodyki przeprowadzonego testu wydajności PassMark PerformanceTest 10 i wynikami uprzednio wykonanymi przez Wykonawcę celem sprawdzenia poprawności przeprowadzenia testu. Zamawiający wymaga, aby procesor osiągał w teście wydajności PassMark PerformanceTest 10 wynik dostępny: (https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) co najmniej wynik 11942 punktów Passmark CPU Mark. Wynik testu procesora z dnia 26.10.2021 r. zawiera załącznik nr 7 do SWZ – „dołączyć do oferty” zgodnie z pkt. 9.1 g) SWZ,
b) Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany procesor osiąga w teście wydajności PassMark PerformanceTest 10 wynik dostępny: (https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) co najmniej wynik 11942 punktów Passmark CPU Mark zgodnie z wynikiem testu procesora z dnia 26.10.2021 r. tj. zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ,
c) Karty katalogowe lub inne materiały informacyjne potwierdzające oferowane parametry Monitora opisane w OPZ, które zaoferował Wykonawca,
d) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych. Wykonawca sporządza oświadczenie w oparciu o dokumentację producenta stacji roboczej wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A. [https://www.kape.gov.pl], zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności w odniesieniu do zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram,
e) Oświadczenie producenta komputera (lub inny dokument producenta komputera) oraz raport badawczy głośności wykonany przez notyfikowane laboratorium/jednostkę potwierdzający, że poziom emitowanego hałasu, mierzony wg normy ISO 7779 i wykazany według normy ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (tryb IDLE przy uruchomionym systemie Microsoft Windows) wynosi nie więcej niż 22 dB,
f) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane modele komputerów posiadają certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows Pro 10 64 bit.
g) Oświadczenie, iż firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzację producenta komputera
h) Deklaracja zgodności (potwierdzająca oznakowanie wyrobu symbolem CE) - oświadczenie producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z zasadniczymi wymaganiami zawartymi w dyrektywach Nowego Podejścia oraz w normach zharmonizowanych
i) Certyfikat systemu zarządzania jakością ISO 9001 lub inne zaświadczenie/dokument wydane przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi -odpowiadającej normie ISO 9001

II. PAKIET 2:
a) Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane procesory osiągają w teście SPEC CPU2017 Floating Point wynik SPECrate2017_fp_base minimum 189 pkt (wynik osiągnięty dla zainstalowanych dwóch procesorów w oferowanym serwerze). Wynik musi być opublikowany na stronie https://www.spec.org/cpu2017/results/cpu2017.html,
b) Oświadczenie Wykonawcy lub producenta, że serwer jest fabrycznie nowy oraz pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w UE.
c) Oświadczenie Wykonawcy lub producenta potwierdzające, iż elementy z których zbudowane są serwery pochodzą od jednego producenta lub są przez niego certyfikowane oraz całe są objęte gwarancją producenta o wymaganym w specyfikacji poziomie SLA.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

I. PAKIET 1:
a) Próbka: w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzonych wszystkich wymaganych testów Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oprogramowanie testujące, komputer w zaoferowanej konfiguracji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ) do testu wraz z dokładnym opisem metodyki przeprowadzonego testu wydajności PassMark PerformanceTest 10 i wynikami uprzednio wykonanymi przez Wykonawcę celem sprawdzenia poprawności przeprowadzenia testu. Zamawiający wymaga, aby procesor osiągał w teście wydajności PassMark PerformanceTest 10 wynik dostępny: (https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) co najmniej wynik 11942 punktów Passmark CPU Mark. Wynik testu procesora z dnia 26.10.2021 r. zawiera załącznik nr 7 do SWZ – „dołączyć do oferty” zgodnie z pkt. 9.1 g) SWZ,
b) Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany procesor osiąga w teście wydajności PassMark PerformanceTest 10 wynik dostępny: (https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) co najmniej wynik 11942 punktów Passmark CPU Mark zgodnie z wynikiem testu procesora z dnia 26.10.2021 r. tj. zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ,
c) Karty katalogowe lub inne materiały informacyjne potwierdzające oferowane parametry Monitora opisane w OPZ, które zaoferował Wykonawca,
d) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych. Wykonawca sporządza oświadczenie w oparciu o dokumentację producenta stacji roboczej wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A. [https://www.kape.gov.pl], zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności w odniesieniu do zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram,
e) Oświadczenie producenta komputera (lub inny dokument producenta komputera) oraz raport badawczy głośności wykonany przez notyfikowane laboratorium/jednostkę potwierdzający, że poziom emitowanego hałasu, mierzony wg normy ISO 7779 i wykazany według normy ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (tryb IDLE przy uruchomionym systemie Microsoft Windows) wynosi nie więcej niż 22 dB,
f) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane modele komputerów posiadają certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows Pro 10 64 bit.
g) Oświadczenie, iż firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzację producenta komputera
h) Deklaracja zgodności (potwierdzająca oznakowanie wyrobu symbolem CE) - oświadczenie producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z zasadniczymi wymaganiami zawartymi w dyrektywach Nowego Podejścia oraz w normach zharmonizowanych
i) Certyfikat systemu zarządzania jakością ISO 9001 lub inne zaświadczenie/dokument wydane przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi -odpowiadającej normie ISO 9001

II. PAKIET 2:
a) Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane procesory osiągają w teście SPEC CPU2017 Floating Point wynik SPECrate2017_fp_base minimum 189 pkt (wynik osiągnięty dla zainstalowanych dwóch procesorów w oferowanym serwerze). Wynik musi być opublikowany na stronie https://www.spec.org/cpu2017/results/cpu2017.html,
b) Oświadczenie Wykonawcy lub producenta, że serwer jest fabrycznie nowy oraz pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w UE.
c) Oświadczenie Wykonawcy lub producenta potwierdzające, iż elementy z których zbudowane są serwery pochodzą od jednego producenta lub są przez niego certyfikowane oraz całe są objęte gwarancją producenta o wymaganym w specyfikacji poziomie SLA.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) Wypełniony Formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SWZ. Niniejszy Formularz (zał. nr 1 do SWZ) nie podlega uzupełnieniu na zasadach regulowanych przepisami art. 128 ust. 1 UPZP. Wykonawca wypełnia również informacyjnie formularz systemowy (tj. wartości brutto, okres gwarancji, czas dojazdu serwisu gwarancyjnego) na Platformie https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl/. Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego – formularz ofertowy, pkt 2 załącznika nr 1 do SWZ (OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY pkt 12 ppkt 12.7) SWZ,
b) Wypełniony i podpisany opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ,
c) Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ,
d) Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 5 SWZ przy których umieszczono dopisek: „dołączyć do oferty”,
e) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania dokumentów składanych wraz z ofertą – jeżeli dotyczy,
f) Dowód wniesienia wadium w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna,
g) Próbka o której mowa w pkt. 5.13 I a) SWZ. Próbka powinna być złożona na adres: SP ZOZ Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie ul. Strzelców Bytomskich 11, 41-500 Chorzów w Biurze Podawczym z dopiskiem: „Zakup serwera sieciowego i zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem”. Numer postępowania: ZSM/ZP/31/2021 nie otwierać przed 17.11.2021 r. godz. 10:00,
h) Zobowiązania podmiotów udostępniających zasoby na które wykonawca będzie się powoływał w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

7.1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości uzależnionej od oferowanego pakietu:
Numer i nazwa pakietu Wadium
Pakiet 1 Zestawy komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem 3 080,00 PLN
Pakiet 2 Serwer sieciowy 790,00 PLN
Jeżeli oferta zostanie złożona na wszystkie pakiety, wówczas wadium wyniesie: 3 870,00 PLN

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

4.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
-Wykonawcy muszą spełniać łącznie warunki określone w pkt. 4 SWZ
-każdy z Wykonawców samodzielnie jest zobowiązany do wykazania braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa powyżej.
5.28. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców lub gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.1 c) SWZ składa na wezwanie Zamawiającego Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5.29. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy dołączyć do oferty.
9.5. Wykonawcy wspólnie składający ofertę zobowiązani są przedłożyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie danych identyfikujących Strony Umowy, takich jak np. firma, adres siedziby lub inne postanowienia dotyczące wskazania stron.
3. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu płatności w przypadku zmiany ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (t.j. Dz. U. 2021 poz. 424).
4. Zmiany postanowień Umowy zostaną wyrażone w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą nastąpić w następujących sytuacjach:
1) w przypadku przerwy w pracach spowodowanej działaniem siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia,
2) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści Umowy do aktualnego stanu prawnego,
4) zmiany oferowanego przez Wykonawcę sprzętu o ile nowe oprogramowanie posiada parametry i właściwości równoważne lub lepsze niż pierwotnie zaoferowane,
5) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy będącego podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w UPZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu,
6) w przypadku przestojów i przypadków zwłoki z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem, że okres przesunięcia terminu nie może być dłuższy niż okres trwania udokumentowanych przestojów i przypadków zwłoki,
7) zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy – w sytuacji opóźnienia realizacji innych zamówień komplementarnych realizowanych w ramach Projektu, co uniemożliwi realizację Umowy zgodnie z pierwotnie określonym terminem lub spowoduje, że realizacja Przedmiotu Umowy w pierwotnie ustalonym terminie będzie nieracjonalna technicznie, organizacyjnie lub finansowo.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-17 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.