eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miastko › Dostawa energii elektrycznej oraz usługa dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. z o.o.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej oraz usługa dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski w Miastku Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 222007697

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wybickiego 30

1.5.2.) Miejscowość: Miastko

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@doradztwo-przetargi.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmiastko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-975e85fd-cd86-11ee-875e-a22221c84ba7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Szpital Miejski w Miastku Sp. z o.o.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej oraz usługa dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-975e85fd-cd86-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00261395

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00207527

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 02/PN/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej oraz usługa dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby
obiektów Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. z o.o.
2. Zamówienie realizowane będzie dla dwóch punktów poboru energii elektrycznej wyszczególnionych i opisanych
szczegółowo w Załączniku nr 1a - Formularz asortymentowo - ilościowy.
- PPE590243884018153625 (stare oznaczenie PL0037840000014148) - Ul. Gen. Wybickiego 30, 77-200 Miastko
- PPE590243884018046460 (stare oznaczenie: PL0037840105725659) - Lokal użytkowy Dretyń 74, 77-203 Dretyń
3. Sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej odbywać się będzie na określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r.
– Prawo energetyczne oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy
przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami obsługi Odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra
Energii z dnia 29 grudnia 2017 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie
energią elektryczną (Dz.U. z 2017 r., poz. 2500).
4. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części, stanowi jedną niepodzielną część do realizacji w ramach jednej
umowy o zamówienie publiczne. Podział zamówienia na części, prowadziłby do nadmiernych trudności technicznych lub
nadmiernych kosztów wykonania zamówienia lub też potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących
poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
5. Sprzedaż i dystrybucja energii elektrycznej odbywać się będzie w zgodzie z parametrami jakościowymi energii
elektrycznej oraz wskaźnikami jakości i niezawodności dostaw energii elektrycznej określonymi w zatwierdzonej przez
Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej Operatora Systemu
Dystrybucyjnego.
6. Zapotrzebowanie na energię elektryczną w ilości wskazanej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia może
odbiegać od faktycznego zużycia energii elektrycznej w okresie trwania umowy, jest ono szacunkowe i ma charakter
prognozy, dokonanej przez zamawiającego na podstawie danych zużycia energii elektrycznej w poprzednich okresach
rozliczeniowych.
7. Rozpoczęcie dostaw energii elektrycznej przez Wykonawcę wyłonionego w ramach niniejszego postępowania
przetargowego nie może nastąpić przed terminem wygaśnięcia obowiązujących umów podpisanych z obecnym dostawcą
energii elektrycznej wskazanym w Załączniku nr 1a - Formularz asortymentowo - ilościowy. Wykonawca ponosi wszelką
odpowiedzialność związaną z niedopełnieniem tego obowiązku.
8. Zamawiający przekaże Wykonawcy wszelkie niezbędne informacje dotyczące zmiany sprzedawcy oraz pełnomocnictwo,
jeśli takie jest wymagane. Obecny sprzedawca energii elektrycznej (w ramach zawartej umowy) został wskazany w
Załączniku nr 1a - Formularz asortymentowo – ilościowy.
9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanym wzorze
umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia i zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.