eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa 6 sztuk fabrycznie nowych monitorów interaktywnych - w podziale na 2 zadania.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 6 sztuk fabrycznie nowych monitorów interaktywnych - w podziale na 2 zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931911784

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strzegomska 49A

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-611

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kwolicka@ckz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ckz.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-604feca9-efd0-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa 6 sztuk fabrycznie nowych monitorów interaktywnych - w podziale na 2 zadania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-604feca9-efd0-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00261391

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011915/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa fabrycznie nowych monitorów interaktywnych (6 sztuk) - w podziale na 2 zadania.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

2. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 dla projektu: 1) „Twój czas na staż” - Zadanie 1 (5 sztuk); 2) „Bliżej zawodu” – Zadanie 2 (1 sztuka).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00210804

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 7/TP/CKZ/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 53824,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 1
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych monitorów interaktywnych (5 sztuk).
2. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 dla projektu „Twój czas na staż”.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do swz – Arkusz kalkulacyjny dla Zadania 1 , który zawierają opis przedmiotu zamówienia.
4. Parametry zamawianego sprzętu, wskazane w Załączniku 1 i 2 są identyczne dla Zad. 1 i dla Zad. 2 (poza ilością zamawianego sprzętu), tak jak i poniższy opis i wymagania Zamawiającego co do realizacji zamówienia, które są tożsame dla obu Zadań.
5. W związku z faktem, iż odbiorcą zamówienia mogą być między innymi osoby niepełnosprawne, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, by dostarczony sprzęt był odpowiednio przystosowany w celu umożliwienia korzystania z niego również przez osoby niedowidzące, niedosłyszące i z ograniczeniami ruchowymi.
6. Przy dostawie sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim.
7. Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru.
8. Zamawiający wymaga, aby całość przedmiotu zamówienia została zrealizowana w ciągu 1 dnia roboczego.
9. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, kompletny, nieużywany, nieregenerowany, nienaprawiany, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz obciążeń prawami osób trzecich.
10. Do oferowanego sprzętu muszą być dołączone wszystkie akcesoria i wyposażenie dodatkowe wskazane w Załączniku 1 i 2 do swz.
11. Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia: siedziba Zamawiającego, tj. Centrum Kształcenia Zawodowego, ul. Strzegomska 49a, 53-611 Wrocław.
12. Dostawa przedmiotu zamówienia ma zostać zrealizowana transportem zapewnionym przez Wykonawcę wraz z rozładunkiem i dostarczeniem sprzętu w miejsce (pomieszczenie w siedzibie Zamawiającego), wskazane przez Zamawiającego bezpośrednio na etapie dostawy.
13. Przedmiot umowy obejmuje również uprzątnięcie wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcie ewentualnie powstałych uszkodzeń.
14. Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia Zamawiającego - z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem - o planowanym terminie dostawy przedmiotu zamówienia.
15. Dostawa nastąpi w dni robocze (od poniedziałku do piątku) – w godzinach 8.00-15.00.
16. Zamawiający informuje, iż dla wyspecyfikowanego sprzętu, podane w OPZ, parametry są wartościami minimalnymi – każdy sprzęt o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych, spełni wymagania określone przez Zamawiającego.
17. Sprzęt, stanowiący przedmiot zamówienia, musi spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania.
18. Zamawiający wymaga 24-miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt, liczonej od daty podpisania protokołu odbioru końcowego (warunki gwarancji określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do swz).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231320-6 - Monitory dotykowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.5.) Wartość części: 44853,65 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 2
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych monitorów interaktywnych (1 sztukA).
2. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 dla projektu „Bliżej zawodu”.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 do swz – Arkusz kalkulacyjny dla Zadania 2, który zawiera opis przedmiotu zamówienia.
4. Parametry zamawianego sprzętu, wskazane w Załączniku 1 i 2 są identyczne dla Zad. 1 i dla Zad. 2 (poza ilością zamawianego sprzętu), tak jak i poniższy opis i wymagania Zamawiającego co do realizacji zamówienia, które są tożsame dla obu Zadań.
5. W związku z faktem, iż odbiorcą zamówienia mogą być między innymi osoby niepełnosprawne, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, by dostarczony sprzęt był odpowiednio przystosowany w celu umożliwienia korzystania z niego również przez osoby niedowidzące, niedosłyszące i z ograniczeniami ruchowymi.
6. Przy dostawie sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim.
7. Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru.
8. Zamawiający wymaga, aby całość przedmiotu zamówienia została zrealizowana w ciągu 1 dnia roboczego.
9. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, kompletny, nieużywany, nieregenerowany, nienaprawiany, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz obciążeń prawami osób trzecich.
10. Do oferowanego sprzętu muszą być dołączone wszystkie akcesoria i wyposażenie dodatkowe wskazane w Załączniku 1 i 2 do swz.
11. Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia: siedziba Zamawiającego, tj. Centrum Kształcenia Zawodowego, ul. Strzegomska 49a, 53-611 Wrocław.
12. Dostawa przedmiotu zamówienia ma zostać zrealizowana transportem zapewnionym przez Wykonawcę wraz z rozładunkiem i dostarczeniem sprzętu w miejsce (pomieszczenie w siedzibie Zamawiającego), wskazane przez Zamawiającego bezpośrednio na etapie dostawy.
13. Przedmiot umowy obejmuje również uprzątnięcie wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcie ewentualnie powstałych uszkodzeń.
14. Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia Zamawiającego - z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem - o planowanym terminie dostawy przedmiotu zamówienia.
15. Dostawa nastąpi w dni robocze (od poniedziałku do piątku) – w godzinach 8.00-15.00.
16. Zamawiający informuje, iż dla wyspecyfikowanego sprzętu, podane w OPZ, parametry są wartościami minimalnymi – każdy sprzęt o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych, spełni wymagania określone przez Zamawiającego.
17. Sprzęt, stanowiący przedmiot zamówienia, musi spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania.
18. Zamawiający wymaga 24-miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt, liczonej od daty podpisania protokołu odbioru końcowego (warunki gwarancji określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do swz).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231320-6 - Monitory dotykowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.5.) Wartość części: 8970,73 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29735,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51045,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29735,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wilanka sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380040717

7.3.3) Ulica: Lindleya, 16

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-013

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29735,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5947,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10455,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5947,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wilanka sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380040717

7.3.3) Ulica: Lindleya, 16

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-013

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5947,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.