eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Doposa¿enie Szko³y Podstawowej Nr 6 w Nowej Soli w ramach programu "Laboratoria Przysz³o¶ci".



Og³oszenie z dnia 2021-11-08


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Doposa¿enie Szko³y Podstawowej Nr 6 w Nowej Soli w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa Nr 6 w Nowej Soli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970452691

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ko¶ciuszki 26

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nowa Sól

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psp6@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sp6nowasol.edupage.org

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposa¿enie Szko³y Podstawowej Nr 6 w Nowej Soli w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b73c8ad1-408c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00261362

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00261050/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Doposa¿enie Szko³y Podstawowej Nr 6 w Nowej Soli w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://nowasol.pl/zamowienia-publiczne/kategorie-zamowien/powyzej-130tys-zl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu:
1) miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem:https://miniporlal.uzp.gov.pl,
2) ePUAPu, dostêpnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal.
Wnioski o wyja¶nienie tre¶ci specyfikacji warunków zamówienia mo¿na przesy³aæ poczt± elektroniczn± na adres e-mail: psp6@poczta.onet.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularza z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy
ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP) dostêpnych pod adresem https://www.gov.pl/web/gov/warunkikorzystania.
Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiaj±cy informuje, ¿e:
- administratorem danych osobowych jest Dyrektor Szko³y Podstawowej Nr 6 Nowej Soli, ul. Ko¶ciuszki 26, 67- 100 Nowa Sól,
- w sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomoc± poczty tradycyjnej na adres: Szko³a Podstawowa Nr 6, 67-100 Nowa Sól, ul. Ko¶ciuszki 26; lub poczt± elektroniczn± na adres e-mail: marek.biedak@cbi24.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania,
- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Praw zamówieñ publicznych, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Prawo zamówieñ publicznych;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych - skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników,
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO – prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego,
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP6.271.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê fabrycznie nowego sprzêtu i wyposa¿enia edukacyjnego dla Szko³y Podstawowej Nr 6 przy ul. Ko¶ciuszki 26 w Nowej Soli. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê nastêpuj±cego sprzêtu i wyposa¿enia: zestaw klocków do nauki robotyki z akcesoriami – zestaw podstawowy - 8 zestawów; zestaw klocków do nauki robotyki z akcesoriami – zestaw rozszerzaj±cy - 8 zestawów; zestaw klocków do nauki fizyki i elementów mechaniki z akcesoriami - 8 zestawów; zestaw do sk³adania robotów edukacyjnych wraz z akcesoriami - 4 sztuki; drony edukacyjne wraz z akcesoriami - 1 zestaw; zestaw do nauki latania dronem kompatybilny z oferowanymi dronami - 1 zestaw; klatka ochrona dla dronów - 4 sztuki; mikroskop wraz z akcesoriami - 1 sztuka; mikroskop wraz z akcesoriami - 1 sztuka; zestaw d³ugopisów/ penów 3d z akcesoriami - 1 zestaw; wizualizer kompatybilny z mikroskopem - 2 sztuki; teleskop z akcesoriami - 1 komplet; filament bia³y - 3 sztuki; filament czarny - 3 sztuki; filament niebieski - 3 sztuki; filament ¿ó³ty - 3 sztuki; filament czerwony - 3 sztuki; filament zielony - 3 sztuki; drukarka 3d wraz z pakietem edukacyjnym i wsparciem szko³y - 2 sztuki; mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami - 5 kompletów; lutownica / stacja lutownicza z gor±cym powietrzem - 1 komplet; laptop do drukarki 3d - 2 sztuki.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przeno¶ne

38520000-6 - Skanery

39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny

42661000-7 - Urz±dzenia do lutowania na miêkko i na twardo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê fabrycznie nowego sprzêtu i wyposa¿enia do nagrywania, rejestrowania i obróbki obrazu i d¼wiêku dla Szko³y Podstawowej Nr 6 przy ul. Ko¶ciuszki 26 w Nowej Soli. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê nastêpuj±cego sprzêtu i wyposa¿enia: gogle/okulary do wirtualnej rzeczywisto¶ci wraz z z akcesoriami i 5 letni± licencj± na oprogramowanie – 16 sztuk; kamera przeno¶na cyfrowa wraz z akcesoriami - 1 komplet; statyw z akcesoriami - 1 sztuka; o¶wietlenie do realizacji nagrañ - 1 zestaw; mikrofon kierunkowy z akcesoriami - 1 sztuka; system mikrofonów bezprzewodowych - 1 komplet; gimbal - 1 sztuka; aparat fotograficzny z dwoma obiektywami i akcesoriami - 1 sztuka; oprogramowanie do edycji, monta¿u i tworzenia materia³ów video - 1 sztuka; blenda fotograficzny - 1 zestaw; greenscreen - 1 komplet; dyktafon - 1 sztuka; zestaw nag³o¶nieniowy - 1 zestaw; s³uchawki studyjne - 1 sztuka.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania d¼wiêku i obrazu wideo

32340000-8 - Mikrofony i g³o¶niki

32351000-8 - Akcesoria do sprzêtu d¼wiêkowego i wideo

38650000-6 - Sprzêt fotograficzny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej; sporz±dzonego zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dokumenty sk³ada ka¿dy z wykonawców, - w przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, nale¿y z³o¿yæ dodatkowo dokumenty dotycz±ce tego podmiotu, Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa wy¿ej, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów w o¶wiadczeniu, którego wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
2. pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1. - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dokumenty sk³ada ka¿dy z wykonawców, - w przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu
polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, nale¿y z³o¿yæ ponadto dokumenty dotycz±ce tego podmiotu, je¿eli w imieniu tego podmiotu dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ wraz z ofert± nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:
1. o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy, okre¶laj±ce zakres jaki wykona ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, sporz±dzone zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ – o¶wiadczenie sk³ada pe³nomocnik w imieniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie,
2. pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienie w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków, zamawiaj±cy informuje,¿e przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ umowy zawartej z wybranym wykonawc± w przypadkach okre¶lonych w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy stanowi±cych za³±cznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-16 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem miniportal.uzp.gov.pl na adres ePUAP: /SP6NowaSol/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-16 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-15

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.