Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00215317/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-22
- 2024/BZP 00223524/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-28
- 2024/BZP 00225955/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy odzieży, obuwia, artykułów branżowych, dodatków i produktów do pielęgnacji ciała
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 22. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280603684
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Saperska 1
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-073
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 22wog.zamowienia@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://22wog.wp.mil.pl/pl/bip/info/q-zamowienia-publiczne/-1032798j-platforma-zakupowa/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/22wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy odzieży, obuwia, artykułów branżowych, dodatków i produktów do pielęgnacji ciała2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23ea9544-d0b8-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00261207
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026082/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Środki czystości, odzież robocza.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00215317
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Znak sprawy: 22WOG-ZP.2712.6.2024/B/18/2000/D/PMN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 182665,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży, obuwia, artykułów branżowych i dodatków zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 4 do projektowanych postanowień umowy oraz formularzem asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. Sposób realizacji zamówienia został określony w projektowanych postanowieniach umowy wraz z załącznikami stanowiącymi załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18420000-9 - Dodatki odzieżowe
18800000-7 - Obuwie
4.5.5.) Wartość części: 142024,14 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów do pielęgnacji ciała zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 4 do projektowanych postanowień umowy oraz formularzem asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.Sposób realizacji zamówienia został określony w projektowanych postanowieniach umowy wraz z załącznikami stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
4.5.5.) Wartość części: 40640,89 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym przez Skarb Państwa – 22. Wojskowy Oddział Gospodarczy
w Olsztynie postępowaniu pn. „Dostawy odzieży, obuwia, artykułów branżowych, dodatków i produktów do pielęgnacji ciała” w zakresie Części 1 – Dostawa odzieży, obuwia, artykułów branżowych i dodatków oraz Części 2 – Dostawa produktów do pielęgnacji ciała” w wyznaczonym do składania ofert terminie, tj. do dnia 06 marca 2024 r. godz. 07:00 oferty złożyło w Części 1 – trzech Wykonawców, w Części 2 – dwóch Wykonawców. Oferty wszystkich Wykonawców zarówno w części 1 (w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt 5 jako, że jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia oraz w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie, przedmiotowego środka dowodowego) jak i w części 2 (w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt 3, 4, 5 oraz 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, z uwagi że jest niezgodna z przepisami ustawy, jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia oraz nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi w SWZ przez Zamawiającego) zostały odrzucone.
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W Części 1 i 2 niniejszego postępowania zaistniała okoliczność wskazana w wyżej wskazanym artykule, tj. wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu, w związku z czym postępowanie we wszystkich częściach należało unieważnić.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym przez Skarb Państwa – 22. Wojskowy Oddział Gospodarczy
w Olsztynie postępowaniu pn. „Dostawy odzieży, obuwia, artykułów branżowych, dodatków i produktów do pielęgnacji ciała” w zakresie Części 1 – Dostawa odzieży, obuwia, artykułów branżowych i dodatków oraz Części 2 – Dostawa produktów do pielęgnacji ciała” w wyznaczonym do składania ofert terminie, tj. do dnia 06 marca 2024 r. godz. 07:00 oferty złożyło w Części 1 – trzech Wykonawców, w Części 2 – dwóch Wykonawców. Oferty wszystkich Wykonawców zarówno w części 1 (w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt 5 jako, że jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia oraz w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie, przedmiotowego środka dowodowego) jak i w części 2 (w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt 3, 4, 5 oraz 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, z uwagi że jest niezgodna z przepisami ustawy, jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia oraz nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi w SWZ przez Zamawiającego) zostały odrzucone.
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W Części 1 i 2 niniejszego postępowania zaistniała okoliczność wskazana w wyżej wskazanym artykule, tj. wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu, w związku z czym postępowanie we wszystkich częściach należało unieważnić.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1467N relacji Barczewo-Silice od km 1+070 do 1+140 km
- ZP.272.1.14.2024 Sukcesywne dostawy lejów jednorazowych i membran dla Laboratorium w Elblągu Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie
- Dostawa nr 3 drutu 3,0 mm do belowania odpadów dla ZGOK Sp. z o.o. w Olsztynie
- Dostawa sterylizatora parowego i myjni-dezynfekatora
- Remont drogi powiatowej Nr 1509N relacji Popowa Wola- Choszczewo, od km 6+880 do km 7+080
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1499N relacji Samławki-Troksy od km 8+060 do 8+080km.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą odzieży i obuwia dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Tarnowskiej
- Sukcesywne dostawy artykułów higienicznych (pieluchomajtek) dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku Śląskim.
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego, ochronnego oraz środków ochrony osobistej dla 42. BLSz w 2024 r.
- Dostawy sukcesywne ubrań i obuwia BHP
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
- Dostawa środków czystości i higieny osobistej dla pracowników PUW w Rzeszowie oraz Delegatur w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.