eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawy odzieży, obuwia, artykułów branżowych, dodatków i produktów do pielęgnacji ciała



Ogłoszenie z dnia 2024-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy odzieży, obuwia, artykułów branżowych, dodatków i produktów do pielęgnacji ciała

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 22. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280603684

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Saperska 1

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-073

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 22wog.zamowienia@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://22wog.wp.mil.pl/pl/bip/info/q-zamowienia-publiczne/-1032798j-platforma-zakupowa/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/22wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy odzieży, obuwia, artykułów branżowych, dodatków i produktów do pielęgnacji ciała

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23ea9544-d0b8-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00261207

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026082/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Środki czystości, odzież robocza.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00215317

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Znak sprawy: 22WOG-ZP.2712.6.2024/B/18/2000/D/PMN

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 182665,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży, obuwia, artykułów branżowych i dodatków zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 4 do projektowanych postanowień umowy oraz formularzem asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. Sposób realizacji zamówienia został określony w projektowanych postanowieniach umowy wraz z załącznikami stanowiącymi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18420000-9 - Dodatki odzieżowe

18800000-7 - Obuwie

4.5.5.) Wartość części: 142024,14 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów do pielęgnacji ciała zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 4 do projektowanych postanowień umowy oraz formularzem asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
Sposób realizacji zamówienia został określony w projektowanych postanowieniach umowy wraz z załącznikami stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 40640,89 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym przez Skarb Państwa – 22. Wojskowy Oddział Gospodarczy
w Olsztynie postępowaniu pn. „Dostawy odzieży, obuwia, artykułów branżowych, dodatków i produktów do pielęgnacji ciała” w zakresie Części 1 – Dostawa odzieży, obuwia, artykułów branżowych i dodatków oraz Części 2 – Dostawa produktów do pielęgnacji ciała” w wyznaczonym do składania ofert terminie, tj. do dnia 06 marca 2024 r. godz. 07:00 oferty złożyło w Części 1 – trzech Wykonawców, w Części 2 – dwóch Wykonawców. Oferty wszystkich Wykonawców zarówno w części 1 (w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt 5 jako, że jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia oraz w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie, przedmiotowego środka dowodowego) jak i w części 2 (w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt 3, 4, 5 oraz 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, z uwagi że jest niezgodna z przepisami ustawy, jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia oraz nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi w SWZ przez Zamawiającego) zostały odrzucone.
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W Części 1 i 2 niniejszego postępowania zaistniała okoliczność wskazana w wyżej wskazanym artykule, tj. wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu, w związku z czym postępowanie we wszystkich częściach należało unieważnić.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym przez Skarb Państwa – 22. Wojskowy Oddział Gospodarczy
w Olsztynie postępowaniu pn. „Dostawy odzieży, obuwia, artykułów branżowych, dodatków i produktów do pielęgnacji ciała” w zakresie Części 1 – Dostawa odzieży, obuwia, artykułów branżowych i dodatków oraz Części 2 – Dostawa produktów do pielęgnacji ciała” w wyznaczonym do składania ofert terminie, tj. do dnia 06 marca 2024 r. godz. 07:00 oferty złożyło w Części 1 – trzech Wykonawców, w Części 2 – dwóch Wykonawców. Oferty wszystkich Wykonawców zarówno w części 1 (w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt 5 jako, że jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia oraz w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie, przedmiotowego środka dowodowego) jak i w części 2 (w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt 3, 4, 5 oraz 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, z uwagi że jest niezgodna z przepisami ustawy, jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia oraz nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi w SWZ przez Zamawiającego) zostały odrzucone.
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W Części 1 i 2 niniejszego postępowania zaistniała okoliczność wskazana w wyżej wskazanym artykule, tj. wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu, w związku z czym postępowanie we wszystkich częściach należało unieważnić.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.