eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2024-03-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA W WARSZAWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Podmiot należący do grupy VAT o nazwie Szkoła Główna Handlowa Grupa VAT w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001502

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 162

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-554

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzl@sgh.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sgh.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sgh.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f216e5ab-d490-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00261018

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00222814

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ADZL.25.1.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego białego i kolorowego w formacie A4 i A3 wraz z transportem do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
2. Realizacja zadań odbywać się będzie w ramach dostaw sukcesywnych, poprzez dostawy częściowe, wg potrzeb Zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym opis asortymentowo-ilościowy oraz warunki dostawy i gwarancji określają nw. załączniki do SWZ:
1) nr 2 – Formularz asortymentowo-cenowy,
2) nr 7 – Wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30192000-1 - Wyroby biurowe

30197000-6 - Drobny sprzęt biurowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149613,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149613,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149613,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMAD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181932126

7.3.3) Ulica: Łąkowa 31

7.3.4) Miejscowość: Łomianki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-092

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Okres realizacji dostaw ustala się na 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia Umowy, jednak nie wcześniej niż od 05.04.2024 r. lub do wyczerpania maksymalnej kwoty wynagrodzenia, określonego w § 2 ust. 2, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi jako pierwsze (zamówienie podstawowe).
2. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji i przedłużania Umowy na kolejne okresy nie dłuższe niż łącznie 36 miesięcy (3 razy po 12 miesięcy lub do wyczerpania kwoty maksymalnego wynagrodzenia przewidzianego odpowiednio dla danej opcji) wg następującego porządku:
1) Opcja nr 1 – na okres 12 miesięcy bądź do wyczerpania kwoty wskazanej w § 2 ust. 3 Umowy;
2) Opcja nr 2 – na okres 12 kolejnych miesięcy bądź do wyczerpania kwoty wskazanej w § 2 ust. 4 Umowy;
3) Opcja nr 3 – na okres kolejnych w stosunku do okresu wskazanego w pkt. 2) powyżej 12 miesięcy bądź do wyczerpania kwoty wskazanej w § 2 ust. 5 Umowy.
3. O skorzystaniu z Prawa Opcji nr 1 Zamawiający zawiadomi Wykonawcę pisemnie, najpóźniej na miesiąc przed upływem dwunastomiesięcznego terminu obowiązywania Umowy w zakresie podstawowym określonego w ust. 1 lub wykorzystaniu minimum 90 % kwoty wskazanej w § 2 ust. 2 Umowy. Postanowienia zdania pierwszego stosuje się odpowiednio do zlecenia Opcji 2 i Opcji 3.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.