Ogłoszenie z dnia 2021-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00253750/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
- 2021/BZP 00257518/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-04
- 2021/BZP 00306116/01 - Wynik z dnia 2021-12-08
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa i montaż 14 sztuk urządzeń do pobierania opłat (parkomatów) wraz z oprogramowaniem oraz zorganizowanie Strefy Płatnego Parkowania na terenie miasta Kutno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Kutno
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015454
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 18
1.4.2.) Miejscowość: Kutno
1.4.3.) Kod pocztowy: 99-300
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.kutno.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umkutno.bip.e-zeto.eu
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261008
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-11-08
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00253750/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest Dostawa i montaż 14 sztuk urządzeń do pobierania opłat (parkomatów) wraz z oprogramowaniem oraz zorganizowanie Strefy Płatnego Parkowania na terenie miasta Kutno.
2. Zorganizowanie SPP będzie realizowane zgodnie z uchwałą Nr XXXIX/370/2021 z dnia 22 czerwca 2021 r. Rady Miasta Kutno w sprawie ustalenia Strefy Płatnego Parkowania, wprowadzenia opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w Strefie Płatnego Parkowania, wysokości stawek za parkowanie, wysokości opłat dodatkowych i sposobu ich pobierania, a w razie zmiany uchwały zgodnie z warunkami w niej określonymi.
3. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie, zaopiniowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu dla obszaru Strefy Płatnego Parkowania w Kutnie;
2) Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu oraz bieżąca konserwacja oznakowania pionowego i coroczne odnawianie oznakowania poziomego w trakcie trwania umowy;
3) Dostawa na podstawie umowy dzierżawy 14 sztuk urządzeń do pobierania opłat (parkomatów) za postój pojazdów na płatnych parkingach w obszarze Strefy Płatnego Parkowania na terenie miasta Kutno wraz z oprogramowaniem;
4) Montaż 14 sztuk wydzierżawionych urządzeń w miejscach, na które wykonawca uzyska zgodę Zamawiającego oraz wszelkie niezbędne zgody zgodnie z ustawą – Prawo Budowlane i innymi przepisami prawa;
5) Oznakowanie parkomatów w postaci tablicy informacyjnej (litera”P") umieszczonej na wysokości od 2,2 m do 2,5 m od poziomu terenu;
6) Zainstalowanie i uruchomienie oprogramowania zarządzającego parkomatami (dwie licencje);
7) Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi parkomatów;
8) Wyposażenie kontrolujących – z ramienia Zamawiającego - w kamizelki odblaskowe z napisem SPP - w ilości 4 szt., saszetki na pas w kolorze czarnym w ilości 4 szt. oraz w terminale kontrolerskie wraz z drukarką oraz niezbędnym oprogramowaniem i licencjami – 4 szt.;
9) Serwisowanie urządzeń do pobierania opłat za postój pojazdów na płatnych parkingach na terenie Miasta Kutno w okresie funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania;
10) Utrzymanie urządzeń w ciągłej sprawności technicznej. W przypadku awarii urządzenia wykonawca zobowiązany jest do jej usunięcia w czasie do 12 godzin od momentu powiadomienia przez Zamawiającego drogą elektroniczną; (Czas usunięcia awarii w funkcjonowaniu urządzenia, od momentu powiadomienia przez Zamawiającego, stanowi kryterium oceny ofert);
11) Bieżąca dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń do pobierania opłat za postój pojazdów na płatnych parkingach na terenie Miasta Kutno w okresie funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania;
12) Protokolarne przekazanie Zamawiającemu gotowej do administrowania Strefy Płatnego Parkowania;
13) Demontaż urządzeń wraz ze znakami informacyjnymi przez Wykonawcę, na jego koszt po zakończeniu okresu dzierżawy.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest Dostawa i montaż 14 sztuk urządzeń do pobierania opłat (parkomatów) wraz z oprogramowaniem oraz zorganizowanie Strefy Płatnego Parkowania na terenie miasta Kutno.
2. Zorganizowanie SPP będzie realizowane zgodnie z uchwałą Nr XXXIX/370/2021 z dnia 22 czerwca 2021 r. Rady Miasta Kutno w sprawie ustalenia Strefy Płatnego Parkowania, wprowadzenia opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w Strefie Płatnego Parkowania, wysokości stawek za parkowanie, wysokości opłat dodatkowych i sposobu ich pobierania, a w razie zmiany uchwały zgodnie z warunkami w niej określonymi.
3. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie, zaopiniowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu dla obszaru Strefy Płatnego Parkowania w Kutnie;
2) Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu oraz bieżąca konserwacja oznakowania pionowego i coroczne odnawianie oznakowania poziomego w trakcie trwania umowy;
3) Dostawa na podstawie umowy dzierżawy 14 sztuk urządzeń do pobierania opłat (parkomatów) za postój pojazdów na płatnych parkingach w obszarze Strefy Płatnego Parkowania na terenie miasta Kutno wraz z oprogramowaniem;
4) Montaż 14 sztuk wydzierżawionych urządzeń w miejscach, na które wykonawca uzyska zgodę Zamawiającego oraz wszelkie niezbędne zgody zgodnie z ustawą – Prawo Budowlane i innymi przepisami prawa;
5) Oznakowanie parkomatów w postaci tablicy informacyjnej (litera”P") umieszczonej na wysokości od 2,2 m do 2,5 m od poziomu terenu;
6) Zainstalowanie i uruchomienie oprogramowania zarządzającego parkomatami (pięć licencji);
7) Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi parkomatów;
8) Wyposażenie kontrolujących – z ramienia Zamawiającego - w kamizelki odblaskowe z napisem SPP - w ilości 4 szt., saszetki na pas w kolorze czarnym w ilości 4 szt. oraz w terminale kontrolerskie wraz z drukarką oraz niezbędnym oprogramowaniem i licencjami – 4 szt.;
9) Serwisowanie urządzeń do pobierania opłat za postój pojazdów na płatnych parkingach na terenie Miasta Kutno w okresie funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania;
10) Utrzymanie urządzeń w ciągłej sprawności technicznej. W przypadku awarii urządzenia wykonawca zobowiązany jest do jej usunięcia w czasie do 12 godzin od momentu powiadomienia przez Zamawiającego drogą elektroniczną; (Czas usunięcia awarii w funkcjonowaniu urządzenia, od momentu powiadomienia przez Zamawiającego, stanowi kryterium oceny ofert);
11) Bieżąca dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń do pobierania opłat za postój pojazdów na płatnych parkingach na terenie Miasta Kutno w okresie funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania;
12) Protokolarne przekazanie Zamawiającemu gotowej do administrowania Strefy Płatnego Parkowania;
13) Demontaż urządzeń wraz ze znakami informacyjnymi przez Wykonawcę, na jego koszt po zakończeniu okresu dzierżawy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-11-15 10:00
Po zmianie:
2021-11-16 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-11-15 11:00
Po zmianie:
2021-11-16 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-12-14
Po zmianie:
2021-12-15
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- Remont drogi powiatowej nr 2144E gr. m. Kutno - Imielno - Kołomia - Morzyce
- Rozbudowa budynku Domu Pomocy Społecznej o klatkę schodową zewnętrzną z szybem windowym
- Całodobowe pogotowie awaryjne oraz konserwacja wewnętrznych instalacji wod.- kan., c.o., c.w.u. oraz kanalizacji deszczowej w zasobach zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Kutnie.
- "Świadczenie kompleksowych usług w zakresie ochrony, w tym konwojowanie wartości pieniężnych Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kutnie"
- REMONT KOMÓR CZERPALNYCH POMPOWNI GŁÓWNEJ NA TERENIE GRUPOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW SP. Z O.O. W KUTNIE
- "Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Sieciechów gmina Kutno"
więcej: przetargi w Kutnie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.