eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Remont dźwigów osobowych obejmujący dostawę wraz z wymianą pasów nośnych, amortyzatorów oraz rolek przewojowych



Ogłoszenie z dnia 2024-03-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Remont dźwigów osobowych obejmujący dostawę wraz z wymianą pasów nośnych, amortyzatorów oraz rolek przewojowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001494

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jerzego Waszyngtona 4/8

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.matuszczyk@ujd.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujd.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dźwigów osobowych obejmujący dostawę wraz z wymianą pasów nośnych, amortyzatorów oraz rolek przewojowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-edff239a-dbd2-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00260984

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067369/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.99 Remont dźwigów osobowych obejmujący dostawę wraz z wymianą pasów nośnych, amortyzatorów oraz rolek przewojowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 156000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont 2 dźwigów osobowych obejmujący dostawę wraz z wymianą pasów nośnych, amortyzatorów i rolek przewojowych, zlokalizowanych w budynku Domu Studenta „Skrzat", ul. Dąbrowskiego 76/78 w Częstochowie.
3.5.1. W ramach zadania nr 1 zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) Przejęcie urządzenia dźwigowego na czas remontu od Zamawiającego przy udziale firmy konserwującej potwierdzone wpisem do zeszytu konserwacji;
b) Opracowanie dokumentacji technicznej i/lub dokonanie zmian w dokumentacji technicznej dźwigu z uzgodnieniem w UDT w przypadku jeżeli zakres prac i przepisy narzucają taką konieczność;
c) Zabezpieczenie miejsc wykonywania prac i doprowadzenie ich po realizacji prac do stanu pierwotnego;
d) Zakup, dostawa i wymiana pasów nośnych wraz z amortyzatorami i rolkami przewojowymi pod kabiną dla wskazanych urządzeń;
e) Sprawdzanie i regulacja napięcia pasów nośnych oraz parametrów jezdnych, w szczególności precyzji zatrzymywania się urządzenia na przystankach;
f) Wykonanie wszelkich prac zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową DTR urządzenia;
g) Utylizacja zdemontowanych elementów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi gospodarki odpadami;
h) Przygotowanie urządzenia i uczestnictwo uprawnionych pracowników w badaniu doraźnym wykonywanym przez Urząd Dozoru Technicznego po wykonaniu prac;
i) Przekazanie Zamawiającemu przy udziale firmy konserwującej urządzeń dźwigowych do eksploatacji wraz z protokołem bez uwag z badania doraźnego wykonanego przez UDT oraz przynależną dokumentacją użytych materiałów i urządzeń.
3.6. Szczegółowy opis techniczny dźwigów oraz opis przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku numer 1 do SWZ – Specyfikacja techniczna.
3.7. Wszystkie dostarczone części, podzespoły i elementy muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji.
3.8. Zamawiający przewiduje możliwości odbycia wizji lokalnej przed upływem terminu składania ofert.
3.9. Podczas wizji lokalnej przedstawiciel Zamawiającego nie będzie udzielać odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
3.10. Zamawiający wyjaśnia, że wszystkie wątpliwości, niejasności SWZ, Wykonawcy winni wyjaśniać z Zamawiającym w trybie zapytań do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zgodnie z art. 284 ust. 1 i 2 ustawy pzp. Wizja lokalna dopuszczona przez Zamawiającego ma charakter fakultatywny i nie zastępuje, ani nie uzupełnia opisu przedmiotu zamówienia zawartego w SWZ.
3.11. W celu odbycia wizji lokalnej, Wykonawca zobowiązany jest skontaktować się z przedstawicielem Zamawiającego, Panią Beatą Bańcerek (z min. 1 - dniowym wyprzedzeniem), na adres email: b.bancerek@ujd.edu.pl, w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 08.00-14.00
3.12. Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące od dnia dokonania odbioru końcowego zrealizowanego zamówienia.
3.14. Miejsce realizacji zamówienia: Budynek Domu Studenta „Skrzat", ul. Dąbrowskiego 76/78, Częstochowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42419100-7 - Części dźwigów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów

4.5.5.) Wartość części: 136000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont dźwigu osobowego obejmujący dostawę wraz z wymianą amortyzatorów i rolek przewojowych, zlokalizowanego w budynku Domu Studenta „Skrzat", ul. Dąbrowskiego 76/78 w Częstochowie
W ramach zadania nr 2 zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) Przejęcie urządzenia dźwigowego na czas remontu od Zamawiającego przy udziale firmy konserwującej potwierdzone wpisem do zeszytu konserwacji;
b) Zabezpieczenie miejsc wykonywania prac i doprowadzenie ich po realizacji prac do stanu pierwotnego;
c) Dostawa i wymiana amortyzatorów pod kabiną (4 szt.) oraz rolek przewojowych pod kabiną (2 komplety) w dźwigu osobowym o numerze fabr. 20014161-1;
d) Wykonanie wszelkich prac zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową DTR urządzenia;
e) Utylizacja zdemontowanych elementów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi gospodarki odpadami;
f) Przekazanie Zamawiającemu przy udziale firmy konserwującej urządzeń dźwigowych do eksploatacji wraz z protokołem bez uwag oraz przynależną dokumentacją użytych materiałów i urządzeń.
3.6. Szczegółowy opis techniczny dźwigów oraz opis przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku numer 1 do SWZ – Specyfikacja techniczna.
3.7. Wszystkie dostarczone części, podzespoły i elementy muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji.
3.8. Zamawiający przewiduje możliwości odbycia wizji lokalnej przed upływem terminu składania ofert.
3.9. Podczas wizji lokalnej przedstawiciel Zamawiającego nie będzie udzielać odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
3.10. Zamawiający wyjaśnia, że wszystkie wątpliwości, niejasności SWZ, Wykonawcy winni wyjaśniać z Zamawiającym w trybie zapytań do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zgodnie z art. 284 ust. 1 i 2 ustawy pzp. Wizja lokalna dopuszczona przez Zamawiającego ma charakter fakultatywny i nie zastępuje, ani nie uzupełnia opisu przedmiotu zamówienia zawartego w SWZ.
3.11. W celu odbycia wizji lokalnej, Wykonawca zobowiązany jest skontaktować się z przedstawicielem Zamawiającego, Panią Beatą Bańcerek (z min. 1 - dniowym wyprzedzeniem), na adres email: b.bancerek@ujd.edu.pl, w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 08.00-14.00
3.12. Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące od dnia dokonania odbioru końcowego zrealizowanego zamówienia.
3.14. Miejsce realizacji zamówienia: Budynek Domu Studenta „Skrzat", ul. Dąbrowskiego 76/78, Częstochowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42419100-7 - Części dźwigów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów

4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149040 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170532 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149040 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Liftprojekt Rafalik Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252720357

7.3.3) Ulica: Pawia 51/72

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-030

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149040 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17766 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74952 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17766 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: E.S.E. Serwis EWA SZWEDA-NOWAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6431720469

7.3.3) Ulica: Grabowa 21

7.3.4) Miejscowość: Ornontowice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-178

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17766 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.