eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ



Ogłoszenie z dnia 2024-03-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM MATERIAŁÓW POLIMEROWYCH I WĘGLOWYCH POLSKIEJ AKADEMII NAUK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000564665

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Curie-Skłodowskiej 34

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-819

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cmpw-pan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.cmpw-pan.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ed97fd5f-bf6f-11ee-9897-f6855eb846c0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Badania naukowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed97fd5f-bf6f-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00260982

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00076509/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00080505

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP1/01/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych PAN.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Szacunkowe zapotrzebowanie:
2.1.1. Obiekt 1: Energia na potrzeby CMPW PAN Budynek ul. Skłodowskiej-Curie 34, Zabrze: 400 000 kWh energii elektrycznej.

2.2. Charakterystyka elektroenergetyczna obiektu:
2.2.1. Dane techniczne układu zasilania dla Obiektu 1:
2.2.1.1. Moc przyłączeniowa obiektu: Pp = 250 kW
2.2.1.2. Przyłącze:
a) Miejsce przyłączenia: PPE - 590322400200546059
b) Moc przyłączeniowa: Pp = 250 kW
c) Grupa przyłączeniowa: IV
d) Moc umowna: 250 kW
e) Grupa taryfowa: C21

3. Zamawiający wymaga dostawy energii elektrycznej w cyklu ciągłym tzn. 24 godziny na dobę, 7 dni
w tygodniu. Za ciągłość dostaw energii elektrycznej odpowiada Operator Systemu Dystrybucyjnego.
4. Wykonawca/Sprzedawca nie będzie ponosił odpowiedzialności za zobowiązania OSD. Dopuszczalne są przerwy w dostawie energii elektrycznej wynikające z rozporządzeń wykonawczych do ustawy Prawo energetyczne.
5. Zamawiający dla każdego Obiektu posiada punkty poboru energii elektrycznej w taryfie określonej powyżej i jest on dostosowany do zasady TPA.
6. Zamawiający dla Obiektu 1 ma zawartą umowę na usługi kompleksowe polegające na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej z TAURON Sprzedaż GZE Sp. z o.o. (sprzedawcą rezerwowym).
7. Koszty zmiany Sprzedawcy ponosi Wykonawca.
8. Dostawy będą się odbywać na podstawie umowy na sprzedaż energii elektrycznej.
9. Zamawiający udzieli pełnomocnictwa Wykonawcy, jeżeli zajdzie taka konieczność, do zgłoszenia wskazanemu OSD do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz reprezentowania Zamawiającego przed OSD w związku ze zmianą sprzedawcy.
10. Zamawiający, w razie konieczności, udzieli pełnomocnictwa Wykonawcy do uzyskiwania danych pomiarowych dotyczących obiektów należących do Zamawiającego od OSD w związku z pełnieniem dla Zamawiającego roli sprzedawcy i podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240883,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 417216,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240883,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Respect Energy S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341470612

7.3.3) Ulica: Ludwika Rydygiera 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-793

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240883,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.