eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › ZAMÓWIENIE PUBLICZNE W TRYBIE PODSTAWOWYM Z MOŻLIWOŚCIĄ NEGOCJACJI NA DOSTAWĘ I MONTAŻ UZIEMNIKÓW I ROZŁĄCZNIKÓW ORAZ DOSTAWA I MONTAŻ BATERII KONDENSATORÓW R1 I R2



Ogłoszenie z dnia 2021-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAMÓWIENIE PUBLICZNE W TRYBIE PODSTAWOWYM Z MOŻLIWOŚCIĄ NEGOCJACJI NA DOSTAWĘ I MONTAŻ UZIEMNIKÓW I ROZŁĄCZNIKÓW ORAZ DOSTAWA I MONTAŻ BATERII KONDENSATORÓW R1 I R2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390999441

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Iwaszkiewicza 5

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@szpital.legnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_legnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAMÓWIENIE PUBLICZNE W TRYBIE PODSTAWOWYM Z MOŻLIWOŚCIĄ NEGOCJACJI NA DOSTAWĘ I MONTAŻ UZIEMNIKÓW I ROZŁĄCZNIKÓW ORAZ DOSTAWA I MONTAŻ BATERII KONDENSATORÓW R1 I R2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a487f0e-25c6-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00260943

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020128/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa z wymianą uziemników szynowych oraz odłączników w polach p. 3, 4, 5 i 6; w polu 1 i 2 montaż uziemniów szynowych do istniejących rozłączników

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00209001/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WSZSL/FZ-50A/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 205250,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 178545,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

w zakresie Części 1 - dostawa i montaż odłączników i uziemników średniego napięcia SN - 20kV w siedzibie Zamawiającego w budynku rozdzielni 10A w polach nr 3, 4, 5 i 6 poprzedzone wykonaniem demontażu aktualnie użytkowanych odłączników i uziemników oraz wykonanie modernizacji istniejących/aktualnie używanych rozłączników poprzez dołożenie uziemników liniowych z blokadami mechanicznymi pomiędzy projektowanymi uziemnikami, a istniejącymi rozłącznikami w polach 1 i 2 uniemożliwiając błędne operacje łączeniowe oraz wykonanie: projektu elektrycznego, wykonanie prób funkcjonalnych, stosownych pomiarów powykonawczych oraz dokumentacji powykonawczej, a także dostarczenie wytworzonej dokumentacji wykonawczej i powykonawczej dotyczącej przedmiotu zamówienia, a także deklaracji zgodności oraz innych niezbędnych dokumentów. Szczegółowy opis dotyczący parametrów technicznych odłączników i uziemników znajduje się w Załączniku A do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31214510-7 - Przesyłowe tablice rozdzielcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 62530,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) w zakresie Części 2 – dostawa i montaż baterii kondensatorów w pomieszczeniach rozdzielnic R1 i R2 w budynku 10A (Stacja SZ-140) poprzedzone wykonaniem demontażu aktualnie użytkowanych baterii kondensatorów wraz z dostawą wszystkich materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia oraz wykonanie: projektu elektrycznego, wykonanie prób funkcjonalnych, stosownych pomiarów powykonawczych oraz dokumentacji powykonawczej, a także dostarczenie wytworzonej dokumentacji wykonawczej i powykonawczej dotyczącej przedmiotu zamówienia, a także deklaracji zgodności oraz innych niezbędnych dokumentów. Szczegółowy opis dotyczący parametrów technicznych baterii kondensatorów znajduje się w Załączniku B do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31214510-7 - Przesyłowe tablice rozdzielcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 126250,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76911,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76911,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76911,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UESA Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730041708

7.3.3) Ulica: ul. Traugutta 2

7.3.4) Miejscowość: Lubsko

7.3.5) Kod pocztowy: 68-300

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76911,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142698,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142698,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142698,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „UESA POLSKA” Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730041708

7.3.3) Ulica: ul. Traugutta 2

7.3.4) Miejscowość: Lubsko

7.3.5) Kod pocztowy: 68-300

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142698,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.