eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Wykonanie klimatyzacji w Urzędzie Miasta Tychy - etap I



Ogłoszenie z dnia 2023-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie klimatyzacji w Urzędzie Miasta Tychy – etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tychy

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Miasta Tychy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255507

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości 49

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 327763808

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umtychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.umtychy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tychy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie klimatyzacji w Urzędzie Miasta Tychy – etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6fbc65c-b8db-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00260939

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026318/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wykonanie klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta w Tychach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00121373

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.11.2023.AW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4663710,61 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1495736,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje I-szy etap budowy instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach biurowo administracyjnych budynku Urzędu Miasta Tychy przy ul. Aleja Niepodległości 49, znajdujących się na piętrach 5-10 i opisanych w dokumentacji projektowej jako układ K4, K5, K6.

W budynku zaprojektowane jest osiem układów/systemów klimatyzacji typu VRF z jednostkami wewnętrznymi ściennymi lub kasetonowymi. Sześć układów obsługiwanych jest przez agregaty zewnętrzne wyposażone w sprężarki inwerterowe umieszczone na dachu budynku, dwa układy obsługujące odpowiednio parter i przyziemie budynku mają jednostki usytuowane na terenie zewnętrznym oraz jeden układ typu split z jednostką wewnętrzną ścienną i jednostką zewnętrzną w podcieniu sektora C.
Dla potrzeb zasilania klimatyzacji należy wykonać odrębną instalację elektryczną.
Oprócz dostawy i montażu jednostek klimatyzacyjnych wewnętrznych i zewnętrznych przedmiot zamówienia obejmuje między innymi :
- dostawę i montaż konstrukcji wsporczych dla klimatyzatorów,
- wykonanie instalacji sanitarnych, tj. instalacji freonowej; instalacji odprowadzenia skroplin;
- wykonanie instalacji elektrycznych, tj. przebudowa/rozbudowa rozdzielnicy głównej dla potrzeb klimatyzacji; zabudowa rozdzielnicy klimatyzacji wraz z wyposażeniem i zasilaniem: instalacje odbiorcze; rozbudować instalację odgromową;
- wykonanie sterowania klimatyzacji, w tym: okablowanie sterowania - sterownik główny(centralny), piloty przewodowe,
- wykonanie prób, rozruchu instalacji, pomiarów końcowych,
- roboty budowlane towarzyszące ( przekucia przez ściany i stropy, zamurowania, roboty tynkarskie i malarskie; konstrukcje wsporcze pod urządzenia i trasy kablowe; listwy maskujące; roboty dekarskie, itp.),
- roboty demontażowe istniejących jednostek klimatyzacyjnych wewnętrznych i zewnętrznych,
- roboty zabezpieczające i porządkowe,
- przeszkolenie osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń;
- wykonywanie konserwacji i przeglądów (serwisu) wykonanych instalacji oraz urządzeń zgodnie z zaleceniami producenta w okresie rękojmi od daty odbioru robót i z częstotliwością nie mniejszą niż dwa razy w roku.

2. Szczegółowy opis zakresu robót, technologie oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa autorstwa biura projektów AIR TECHNIKA Sp. z o.o., ul. Kościerzyńska 17-19, 51-430 Wrocław, o tytułach:
Projekt wykonawczy, wykonanie instalacji klimatyzacji pomieszczeń biurowych budynku Urzędu Miasta w Tychach - branża sanitarna w zakresie układu K4, K5, K6 - I etap realizacji.
Projekt budowlano - wykonawczy, wykonanie instalacji klimatyzacji pomieszczeń biurowych budynku Urzędu Miasta w Tychach - branża elektryczna w zakresie układu K4, K5, K6 oraz układu RLK - I etap realizacji
Projekt wykonawczy projekt konstrukcji do projektu wykonanie klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta przy Al. Niepodległości w Tychach w zakresie odpowiadającym układom K4,K5,K6 – etap I realizacji.
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - branża sanitarna.
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - branża elektryczna oraz jako materiał pomocniczy przedmiary robót branża sanitarna i branża elektryczna.

Zamawiający wymaga aby:
- wszystkie zabudowane urządzenia klimatyzacyjne pochodziły od jednego producenta/firmy,
- wykonawca w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy sporządził harmonogram rzeczowo finansowego realizacji zadania,
- wykonawca w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy przedłożył szczegółowe zbiorcze zestawienie kosztów inwestycji sporządzone na podstawie przekazanego Przedmiaru robót.

Uwaga:
1. Zdemontowane urządzenia (klimatyzatory) będące w dobrym stanie technicznym należy zabezpieczyć i przekazać Zamawiającemu do dalszego wykorzystania, pozostałe jednostki należy zutylizować a protokół utylizacji zawierający nr fabryczny i inwentarzowy urządzenia przekazać Zamawiającemu dotyczy to również czynnika chłodniczego.
2. Zamawiający zastrzega/dopuszcza, w trakcie realizacji, możliwość korekty lokalizacji jednostek wewnętrznych ze względów technicznych lub eksploatacyjnych po uzgodnieniu z Zamawiającym i projektantem.
3. Prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia odbywać się będą w czynnym obiekcie użyteczności publicznej, w związku z czym Wykonawca winien tak organizować prace, aby nie utrudniać pracy UM (w szczególności dotyczy to nadmiernego hałasu i porządku na placu budowy).

Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

I. W przypadku wskazania w dokumentach zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych opisywanym.
II. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy PZP, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
III. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty dokumenty potwierdzające równoważność zaoferowanych rozwiązań. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. Wykonawca wykazuje równoważność przy użyciu dowolnych (wiarygodnych) środków. Niewykazanie równoważności skutkuje odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1373698,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1888000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1373698,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AIRKO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462986636

7.3.3) Ulica: ul. Oficerska 4

7.3.4) Miejscowość: Lędziny

7.3.5) Kod pocztowy: 43-143

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1373698,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.